Stukanie pod silnikiem + problem z odbłyśnikiem
-
Witam,
w wyszukiwarce nie znalazłem takiego problemu więc zaczynam nowy temat <!-- s:) -->.
Mam 2 problemy z moją fabią 1.9 TDI, przebieg 175 kkm
-
Podczas hamowania, zanim docisnę sprzęgło spod silnika dochodzą głośne rytmiczne stuki.
W momencie dociśnięcia sprzęgła robi się cisza.
Mechanik mówi, że to prawdopodobnie koło dwumasowe i żebym lepiej nie pytał ile kosztuje wymiana . Nie do końca jestem przekonany, że to akurat o to chodzi. Miał ktoś podobne objawy? -
Spadła mi guma mocująca odbłyśnik na siłowniku regulacji świateł. Da się to jakoś nałożyć bez odkręcania całego reflektora?
z góry dzięki za pomoc.
-
-
- Niestety dwu mas...dokładnie jak powiedział mechanik...nie pytaj o cenę. Pytanie jeszcze czy czujesz lekkie wibracje pod czas wolnej jazdy?
-
Z tymi wibracjami to nie zauważyłem jakoś. Podczas zmiany biegów z 1 na 2 i 2 na 3 lekki stuk jedynie.
Koło dwumasowe naprawdę takie drogie? -
Koszt ok. 1000PLN + robocizna.
-
Poczytałem trochę i sprzeczne informacje znalazłem na temat koła - raz że jednomasowe, a raz że dwumasowe. silnik 1.9tdi 74kw oznaczenie atd. wie ktoś jak to w końcu jest? podobno duża róźnica w kosztach naprawy.
-
oddałem autko do innego mechanika - Auto Sport Skoda czy jakoś tak się nazywają - byli pracownicy ASO u Marszałka w Częstochowie.
okazało się, że z prawej strony nie miałem nakrętki na półośce, a z lewej była luźna.
10 zł za nakrętkę. 100 za czas i kombinowanie co może tak stukać.
900 zł do przodu <!-- s:D -->
odbłyśnik poprawiłem, po wymontowaniu akumulatora i osłony akumulatora było dość miejsca, aby włożyć palec w miejsce na żarówkę i naciągnąć odbłyśnik na miejsce.