Problem z gazem
-
Mam mały problem po zainstalowaniu sekwencyjnego wtrysku gazu.
Instalacja LANDIRENZO OMEGAS
Mianowie po przejechaniu około 40-50 km wyskakuje chek engin.
Kasowany kilka razy i efekt ten sam.
Z tego co wykukałem patrząc gazownikowi na ręce błąd nr 10266 albo 1066 coś z temperaturą .
Po oględzinach instalki przypuszczam że nie założył czujnika temperatury cieczy chłodzącej
i wpioł się w czujnik temperatury silnika/cieczy chłodzącej, przez co wskaźnik temperatury jest cały czas leko odchylony od pinu w dół(przed zagazowaniem idealnie cały czas w pionie porozgrzaniu silnika).
Przez to komp "myśli" że silnik cały czas nie osiągnioł włściwej temperatury i spalanie wynośi 10 l w trasie i to przy spokojnej jeździe.
Czy to możliwe?
Silnik 1,2 HTP przebieg 44 tyś. km -
Ja nie mam sekwencji tylko 2 generację, ale widzę, że coś masz ewidentnie skopane przy montażu, jeżeli od czsu montażu masz problem z temperaturą i komunikatem chek engin. Ten drugi świadczy o braku synchronizacji pomiędzy obydwoma sterownikami. Jego kasownie nie pomoże, trzeba prawidłowo zestroić obie jednostki. Spalanie masz stanowczo za wysokie minimum o 2 litry jak na spokojną jazdę w trasie.
-
A jaką masz instalację? Check najczęściej zapala się w przypadku źle dobranej mieszanki. Ja też 3 miesiące miałem problemy z ta kontrolką. Okazało się, że był uszkodzony sterownik gazu i źle programował przy kolibracji. Może źle ci się podpięli do układu chłodzenia?
-
O sprawie juz nie pamiętam.
A było tak:
-czujnik temperatur kazałem wypiąć się z orginalnego silnika więc dołożyli swój czujnik i wskazania temparatury wóciły do normy.- co do spalania to była kwastia prawidłowego ustawienia kompa gazu (i chyba problem z listwą wtryskową bo fabka spędziła tam cały dzionek na programowaniu) obecnie spalanie komputer wskazuje tyle co na paliwie. A w rzeczywistości wynik trzeba pomnożyć przez 1,2.
Czasami sporadycznie naprawde rzadko czek wyskoczy ale gaśnie następnego dnia rano.
- co do spalania to była kwastia prawidłowego ustawienia kompa gazu (i chyba problem z listwą wtryskową bo fabka spędziła tam cały dzionek na programowaniu) obecnie spalanie komputer wskazuje tyle co na paliwie. A w rzeczywistości wynik trzeba pomnożyć przez 1,2.