Zestaw Diagnostyczny
-
[quote="lop"]zaczełem mieć problemy z gasnącym silnikiem na wolnych obrotach przy PB-95, a na gazie chodzi bez problemu. nim pojadę do ASO chcę sam coś zrobić.
Czytając posty widzę że podstawą jest odczyt błędów, i napotkałem się w sieci na Zestaw Diagnostyczny VW-Audi-Skoda-Seat.za 119zł. plus koszt wysyłki. Czy ma ktoś z użytkowników ten zestaw warto go kupić.
Po za tym posiadają jeszcze ciekawy program Etka do różnych modeli skody z częściami wymiennymi
http://etka.win.pl/diagnostyka/<!-- m -->[/quote]Ja niestety nie mam tego programu ani zabardzo sie nie orientuje, ale wydaje mi się że źródlem twojego problemu może byc instalacja podtlenku LPG.
Pozdrawiam
-
<!-- s:P -->
-
Do naszych Fabek pasuje każdy zestawik diagnostyczny oparty na złączu OBD-II <!-- s:) -->
-
[b]Lop[/b] - zacznij od wyczyszczenia przepustnicy, z reguły po tym problemy ustępują.
[b]Hildek[/b], [b]Lop[/b] - tylko taki zestaw za 119 zł, nie wiem co jest wart i na ile wiarygodny. Z tego co się orientuję za taki podstawowy sprzęt który jest w stanie podać nr błędu wraz z opisem i wykasować go, to trzeba dać około 1500 zł. Jeśli ktoś ma inne info to proszę mnie poprawić <!-- s:) --> . -
<!-- s:) -->
-
to nie problem na torrentach jest full wersja <!-- s:P --> wystarczy sciagnac
-
[quote="lop"]@MirekS Tak myślałem żeby od przepustnicy zacząć lecz z innych postów które między innymi Ty odpisywałeś wynika że niezbędny jest odczyt kasowanie błędów przy tej operacji.
Czy weszliście pod link który zapodałem wyżej, tam jest dokładny opis tego urządzenia wraz ze zdjęciami, a to co Mirek mówisz jest tu http://skodaczesci.pl/urzadzenia/<!-- m --> za 1500zł to za drogo.
Generalnie co więcej potrzeba podstawa to interfejs i oprogramowanie [quote]Startowa płyta CD (software + dokumentacja)
Zawiera ona oprogramowanie do obsługi samochodów koncernów VW, Audi, Skoda i Seat przy użyciu Interfejsu Diagnostycznego. Jest to kilka wyspecjalizowanych programów o dostępie swobodnym umożliwiających min. test urządzeń, kasowanie błędów itd. Ponadto, płyta zawiera bardzo obszerną dokumentację złożoną z instrukcji obsługi, schematów lokalizacji łącz oraz opisów korzystania z Interfejsu i programów.Oprogramowanie zawarte na Płycie Startowej umożliwia korzystanie tylko z nielicznych funkcji i nie gwarantuje pełnego wykorzystania Interfejsu Diagnostycznego[/quote]
to jedyny problem. Ale można to jakoś przejść.[/quote]Właśnie podobny zestaw miałem na myśli , tylko drogie toto. Ja jadę sobie raz na roczek z flaszeczką i sprawa załatwiona
-
[quote="lop"]przed tą awarią sam wymieniałem filtr powietrza i krótko po tym te objawy nastąpiły czy to możliwe[/quote]
Według mnie nie, wymieniając filtr nie ingerujesz w sterownik. Jest jeszcze jedno, możliwe, że stary filtr był bardzo zanieczyszczony i sterownik po wymianie nie zdołał nauczyć się nowego.
-
Jak było to proszę o skasowanie.
Elektroniczny Katalog Serwisowy
Rewelacyjny, bardzo przydatny i cieszący się dużym powodzeniem program serwisowy do samochodów marki
Volkswagen, Skoda ,Audi i Seat.
Program w sposób dokładny i bezbłędny wskazuje na usytuowanie, kolejność części w montażu, numer fabryczny, nazwę każdego podzespołu .
Program umożliwia min. wyszukiwanie wybranej części po jej nr. fabrycznym lub nazwie,
powiększenie schematów na monitorze bez względu na to czy są to elementy silnika, blacharki, zawieszenia, wydechu itd.
Ponadto znajdują się tam spisy wszystkich typów silników i skrzyń biegów, listy wyposażeń dodatkowych oraz rodzaje lakierów, podkładów itp.Katalog jest doskonałym i niezbędnym narzędziem dla tych wszystkich którzy robią remont,
wykonują drobne naprawy swojego auta. Zarówno dla zawodowców jak i dla amatorów.W programie zawarte są informacje o wszystkich samochodach koncernu oraz najnowsze modele VW, Seat i Skoda i Audi od początku produkcji do roku 2006!!.
Wszystkie modele Seata z grupy VW od 1993 roku do 2006,
Wszystkie Skody od 105 poprzez Favorit, Felicie, Fabie, Oktavie do góry a skończywszy na SuperB
Wszystkie Audi 50, 80, 100, 200, Avant jak i najnowsze modele po A8 i na TT skończywszy.
Wszystkie typy Volkswagena na Touaregu skończywszy.
Jest to profesjonalny program, którym posługują się serwisy, dealerzy i stacje diagnostyczne m.in VW w Polsce .
Pomimo swoich ogromnych możliwości, jest prosty w obsłudze co dodatkowo ułatwia w pełni polska wersja językowahttp://rapidshare.com/files/11433794/ETOS.part1.rar.html<!-- m -->
http://rapidshare.com/files/11463327/ETOS.part2.rar.html
http://rapidshare.com/files/11466650/ETOS.part3.rar.html
http://rapidshare.com/files/11466618/ETOS.part4.rar.html
http://rapidshare.com/files/11504769/ETOS.part5.rar.html -
[quote="aleks-1967"]http://rapidshare.com/fil....part1.rar.html
http://rapidshare.com/files/11463327/ETOS.part2.rar.html<!-- m -->
http://rapidshare.com/files/11466650/ETOS.part3.rar.html
http://rapidshare.com/files/11466618/ETOS.part4.rar.html
http://rapidshare.com/files/11504769/ETOS.part5.rar.html[/quote]Możesz mi pomóc jak się poruszyć, bo coś mi nic nie wychodzi.
-
Etosik .Klikasz na link.Wyskakuje tabelka i na dole wciskasz "Free".Będzie odmierzać czas .Póżniej wyskoczy kod ,wpisujesz w tabelke i ściągasz .Tak w skrucie.Jak nie dasz rady to wkleje foty jak to zrobić.
-
Witam chciałbym to zassać ale jak naciskam Free to czas od 30 -40 min.Oco chozi??
-
Że masz tyle czekać w dopiero wyskoczy kod .Może wcześniej cos ściągałeś albo próbujesz jedno po drugim?Musisz swoje odczekać .
-
No niestety tak to jest, ze chyba mozesz jeden plik sciagac na godzine.
-
...
-
Dowiem się czy Elsa obejmuje skody bo nie używałem jej jeszcze.Skromne 19 cd zajmuje :super: <!-- s:super: -->
-
hehe to bedzie ssania sporo <!-- s:P -->
-
Przykro mi nie ma Skody w Elsie i Etce tylko Etos zostaje.
-
<!-- s:/ -->
-
A co chcesz nową mape pisać <!-- s:) -->