A może w gorące dni włącza się Wam wentylator na chłodnicy? Bo on chodzi jak odkurzacz
Czasami słyszę krótko po włączeniu klimy, takie lekkie buczenie, ale nie jest to jakoś mocno irytujące.
zibibyd (@zibibyd)
Informacje o zibibyd
Najlepsze posty napisane przez zibibyd
Najnowszy post utworzony przez zibibyd
-
-
Miesiąc temu u Bieranowskiego miałem "wygłuszane" przewody paliwowe. Bez żadnych problemów, jest na to TPI i tyle.
Natomiast pytanie czy w Bydgoszczy i okolicy, robił ktoś dzwoniący łańcuszek rozrządu? -
Nie można patrzeć kategoriami silników wolnossących na pojemność TSI. To są dwa rożne systemy walutowe Dodatkowo dochodzi w TSI wtrysk bezpośredni benzyny.
Co do spalania, na trasie rewelacja przy dosyć dynamicznej jeździe - latem z 2500 km średnie spalanie 5,2l. W mieście (100%) w największe mrozy i odcinki max 4km - 8,9l. Ale to jest specyfika silników benzynowych.
Raczej TSI nie kupuje się ze względu na niskie spalanie, ile na stosunek: przyjemność z jazdy przy umiarkowanym spalaniu.
1.4 to sprawdzona jednostka ale też jedna z bardziej ociężałych 1.4 16V (z naciskiem na elastyczność) [url=http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Kia-Venga-Renault-Clio-Skoda-Fabia-test-9028-4.html]Link[/url] -
U mnie tez jakby wypadały zapłony, dzieje się to kiedy silnik jeszcze nie jest nagrzany, a już nie zimny. Jak jest mokro/wilgotno jest to bardziej wyczuwalne, a czasami wcale. To zostawiam na przegląd po 15 kkm.
-
[quote="Adam_M"]nastawnik montuje się blaszkę dystansową (nie wymaga to demontażu turbosprężarki) a następnie wprowadza nastawy podstawowe i po problemie. [/quote]
No właśnie mam taka blaszkę zamontowaną [url=http://imageshack.us/photo/my-images/803/zdjcie0058hj.jpg/]Klik[/url]. Możesz opisać co ona dokładnie poprawia, jaki ma wpływ na pracę?
Jest jeszcze jedna, może nie usterka ale upierdliwa rzecz. W okolicy 1200-1500 obrotów, cięgno zaworu doładowującego zaczyna wpadać w jakiś rezonans i wydaje metaliczny dźwięk.
Wystarczy je czymś przytrzymać, żeby skompensować luz i nie dzwoni. Na razie czekam na info z serwisu. W VW jest na to TPI (2024434/3). -
Silnik 1.2 jest dodatkowo prostszą konstrukcją, 8 zaworów, jeden wałek rozrządu.
To z czym jest problem to napinacz i łańcuch rozrządu (wcześniej w zwykłym 1.2 tez chyba tak było). Rozrząd przy standardowych objawach jest wymieniany. -
Przy 1.2 TSI występował problem z łańcuchem rozrządu. Z tego co można wyczytać w necie to sprawę naprawili, także teraz nic tylko brać TSI (bo tańsze i szybsze
-
Czasami tak mam, że obroty ustawią się na około 900-950. Wystarczy lekko nacisnąć pedał i wtedy spadają do 750. Bardziej mi pasowało na jakieś mechaniczne przekłamanie pozycji pedału "gazu".
-
Jak najbardziej trzeba szanować turbinę, nawet bardziej jak w dieslu. Inna sprawa, że TSI ma chłodzenie turbiny cieczą, ale .... albo jest to tak ciche albo ja nie słyszałem pompy po wyłączeniu silnika
Natomiast w TSI (nie tylko 1.2), nie pada turbina "właściwa", tylko zawór sterujący doładowaniem (westgate). Dodatkowo to on odpowiada za dosyć metaliczny dźwięk silnika TSI. -
Nawet z tłumaczem nie da się tego czytać. Napisz w skrócie o co tam chodzi i jakie największe przebiegi maja 1.2 TSI. Ja nie mogę narzekać (przebieg 7500km - tak, wiem to dopiero "dotarcie"), gdyby nie ten metaliczny dźwięk szczególnie przy zimnym silniku, to byłby zadowolony w 100%.