Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. vesatis
    V

    vesatis (@vesatis)

    0
    Reputacja
    21
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o vesatis

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez vesatis

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez vesatis

    • V
      [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

      [quote="SAINT88"]
      daje link:
      http://wulkanizacja.krakow.pl/dobor-felg-do-opony/<!-- m -->

      ale wszędzie podają że to standardowe gumy i że będą pasować...[/quote]

      no przecież z tego linku jasno wynika, że max szerokość felgi dla opony 165 to 5.5 J a nie 6

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • V
      Rozrząd HTP

      lepiej leć do mechanika i zmieniaj zestaw rozrządu pasujący, bo skończysz jak moja szwagierka której przeskoczył łańcuch w HTP, po zmianie jakiś czas będziesz miał spokój, a ile to czas pokaże

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • V
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      [quote="jacekpk"]
      W takiej sytuacji nasuwa się pytanie - czy warto zakładać ten najszerszy łańcuch (w domyśle: ściągać koło z wału i wprasowywać nowe) skoro jak widać i tak łańcuch ulega on wydłużeniom... Ech.[/quote]

      Moim zdaniem warto, w końcu lepiej jeździć na łańcuchu 100 000 niż 50 000 (na tyle oceniam obecnie założony u mnie łańcuch). Dowiadyawałem się w moim ASO i podejmą się takiej wymiany. Cena około 1500 zł wliczając olej średniej klasy i filtr zakupiony własnym sumptem.

      chyba warto jeśli ma wytrzymać 100k (wg moich obserwacji trwałość łańcucha "środkowego" to jakieś 60K - pytałem u mnie w ASO i podejmą się takiej wymiany, koszt to jakieś 1500 zł

      ps. co trzeba zrobić żeby każdej mojej wypowiedzi nie musiał zatwierdzać moderator?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • V
      [F2FL] TSI - Rozrząd

      [quote="Piotrek93"]Robione poza ASO na oryginalnych częściach.[/quote]

      z ciekawości ile kosztowały części i robocizna? nie kusiło cię żeby założyć ten trzeci rodzaj łańcucha wraz z szerszymi kołami?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • V
      Wyciek oleju 1.2 TSI CBZ

      pewnie źle uszczelniono dekiel po wymianie części, miałem taki wyciek jak ASO wymieniało mi rozrząd i niechlujnie uszczelniono pokrywę rozrządu (ten plastik u góry)

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • V
      Aktualizacja oprogramowania silnika 1,2 TSI

      można to wykonać w VCDS

      [img]http://i1286.photobucket.com/albums/a613/ilfichissimodelbaseball/01_zps1scby803.jpg[/img]

      i później

      [img]http://i1286.photobucket.com/albums/a613/ilfichissimodelbaseball/02_zpsysi1mgtp.jpg[/img]

      [img]http://i1286.photobucket.com/albums/a613/ilfichissimodelbaseball/03_zpsvhyawasg.jpg[/img]

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • V
      [F1 i F2] Jaki olej? - temat zbiorczy

      [quote="kruszynka"]Pytanie: czy mogę kupić jakiś tańszy olej niż Castrol i Mobil do Fabia II 1.4 TDI [/quote]

      moższ kupić tańszy, ale ma spełniać normy, tzn posiadać normę VW, najtańsze oleje są nawet za 80 zł/4l (Specol 0W40), czy Shell Helix Ultra za około 100 zł/4l

      na filtrach NIE oszczędzaj: Mann, Knecht, możesz też brać Filtron, wszystkie są mniej więcej w tej samej cenie

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • V
      Płyn chłodzący do 1.2 TSI

      Do Fabii ma bić G12++, g13 to koncentrat na dolewki (ale nie do rozrabiania), więc jeśli chcesz kupić na dolewki do G13 jest ok, a jak wymienić cały to już coś innego.

      napisane w PB
    • V
      Maxi-dot w Fabii II po 2010

      [quote="granit"]BCM kupiłem za 150 zł z wysyłką, w moim przypadku nie miałem możliwości domówienia tych opcji w salonie, ponieważ kupowałem auto z drugiej ręki, ale cena była na tyle atrakcyjna, że zrekompensowała mi i tak wszelkie poniesione wydatki 😉 <!-- s;) --> podsumowując i tak wychodzi taniej dokładać te rzeczy niż brać w salonie[/quote]

      dałbyś radę wpisać tu numery części: licznika, manetki i modułu? oraz wersję jaką posiadasz i rocznik, to ważne, bo ominie mnie kupa szukania jeśli się okaże, że mamy to samo

      tomuś: wszystkie kable będą razem, jak widziałeś na zdjęciu wklejonym przeze mnie są spinki i kable w zestawie 🙂

      napisane w Tuning optyczny
    • V
      Maxi-dot w Fabii II po 2010

      [quote="TOMUŚ"]ale to jeszcze nic; jak pytałem się o halogeny to mi koleś powiedział że mi je może zrobić tak jak to powinno być i wychodziło to między 5000 a 7000 zł z wymianą całej przedniej wiązki elektrycznej. To sobie podarowałem i to zrobie nieco inaczej 🙂 <!-- s:) -->[/quote]

      bzdura na kółkach, montowałem halogeny u siebie, a moim śladem montował granit w tm samym aso i wyszło 854+200 z groszem za halogeny,a to było przecież ASO, więc da się to zamontować taniej - szczegóły są w wątku o montażu halogenów, w razie czego służę listą części

      wracając do tematu: poszukam tego modułu BCM, tematu nie uważam za zamknięty, najwyżej będę w plecy kilkaset zł

      aaa i jeszcze jedno: łatwo się mówi trzeba było dopłacić za to i tamto, w Classicu nie było możliwości dokupienia maxi-dota i innych ciekawych rzeczy, a wyższa wersja kosztowała znacznie więcej, więc sami wiecie, zupełnie nie rozumiem czemu temat retrofittingu wywołuje takie dziwne reakcje

      napisane w Tuning optyczny