Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. ThoR
    T

    ThoR (@ThoR)

    0
    Reputacja
    5
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o ThoR

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez ThoR

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez ThoR

    • T
      [F1] Czyszczenie przepustnicy fabia 1.4MPI 44kW - fotostory

      Ja czyściłem przepustnice tydzień temu w 1.4 16V. Silnik pracował równo bez adaptacji, ale przy odpalaniu na zimnym silniku obroty szły do ok 2tys i powoli spadały. Po adaptacji mu przeszło.

      napisane w Zrób to sam
    • T
      [F1] Problem z ABS /czujniki/pompy/inne - temat zbiorcz

      Ok. Dzięki za rady. Piasty miałem wymieniane jakieś pół roku temu bo łożyska zaczynały hałasować. Dwa tygodnie temu zaczęły się problemy z ABSem.

      Zacząłem od czujnika, ale wymiana nic nie dała. Dziwi mnie tylko, że wszyscy piszą o impedncji ok 1kOhm na czujniku a u mnie jest zero miedzy tymi dwoma PINami na czujniku.
      Chyba że źle to mierzę ? 😉 <!-- s;) -->

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat elektryczny
    • T
      [F1] Problem z ABS /czujniki/pompy/inne - temat zbiorcz

      Witam!
      Może ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić czujnik ABSu omomierzem? Czujnik ma dwa PINY w gnieździe i "miedziana tulejkę"-jakaś masa?. Oporność mierzy się między tymi pinami?
      Na dwóch czujnikach(stary i nowy) mam 0 Ohmów 😞 <!-- s:( --> i ciagle ten sam błąd - Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

      Może ktoś się orientuję gdzie w Częstochowie znajdę jakiegoś sensownego mechanika, który by to sprawdził.

      Dzięki z góry za opdowiedź.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • T
      [F1 i F2] Pompa paliwa/paliwowa - temat zbiorczy

      Hej, co moze byc przyczyna dosc dlugiej pracy pompy paliwowej po przekreceniu kllucza w stacyjce. Pamietam ze jeszcze niedawno gasla po kilku sekundach, teraz chodzi ponad 30 sekund. Wszystko zaczelo sie od nierownych obrotow na biegu jalowym (tak jakby nie chodzil na wszystkich cylindrach) i zapalonej kontrolki check engine. Wymiana swiec pomogla lecz nadal silnik pracuje glosniej i ma wiekszy apetyt na paliwko. POzatym slychac jakies dziwne odglosy z pod siedzien tylnich podczas postoju. Mozliwe ze to wina brudnego filtra paliwa ?? 27tys km na liczniku 😕 <!-- s:/ -->

      napisane w Warsztat mechaniczny