Ja latem jeżdżę na 205/45/16, a mam silnik 1,2 64km. Różnicy w spalaniu i przyspieszeniu nie widzę. Ale za to przyczepność i hamowanie jest sporo lepsze niż przy zwykłych 185/60/14.
stahu79 (@stahu79)
Informacje o stahu79
Najlepsze posty napisane przez stahu79
Najnowszy post utworzony przez stahu79
-
-
Ja wczoraj robiłem operację wymiany taśmy w "zwijaczu". Sprawa jest prosta jak drut. Wykręcamy śrubę górną na słupku (tam gdzie jest regulacja wysokości pasa). Odpinamy górny plastik, następnie dolny plastik oraz dolną osłonę, która biegnie na długości progu drzwi kierowcy poprzez słupek środkowy i dochodzi do końca tylnych drzwi (plastikowy długi szary element). W tym momencie mamy cały mechanizm mocowania pasa na widoku. Zwijacz przykręcony jest od dołu śrubą 17 (śruba może by czasami zasłonięta pianką ). Pod zwijaczem, do progu przykręcony jest drugi koniec pasa śrubą 17. W tym momencie cały pas wraz ze zwijaczem mamy w ręku. Ja nie myłem taśmy, tylko ją wymieniłem na nową z seata ibizy. Trochę dużo roboty, ale efekt końcowy wyszedł na medal.
-
Witam, mam drobny problem z ustawaniem elektrycznych lusterek. Problem polega na tym, że chcąc ustawić lewe lusterko, w tym samym momencie, ale w odwrotną stronę przestawia się prawe lusterko. Następnie przełączam się na prawą stronę i poprawiam je, gdyż te na szczęście działa poprawnie. Czy ktoś wie gdzie szukać problemu?
Dzięki i pozdrawiam. -
Ja teraz zrobiłem trasę do Włoch z pełnym obciążeniem udało się zrobić 502 kilometry na 34 litrach gazu, silnik 1,2 12V z przebiegiem 176000. Jedynie co mnie zmartwiło to zużycie oleju 0,7 litra na 1000 kilometrów. Ale to podobno norma przy stałej i równej jeździe na poziomie 110-130 km/h.
-
Jeśli masz blachę przykręconą śrubami to można się bawić bo przy okazji uszczelnisz sobie drzwi. Jak masz nity, to szkoda czasu. Przy montażu tego plastykowego zabezpieczenia należy uważać by nie zbić szyby, bo jest to możliwe, (kołek się wbija). Tam jest plastykowa tulejka i plastykowy kołek co rozpiera tulejkę. Jak zbyt mocno uderzysz, to może on przejść na wylot i wpaść na dno drzwi. Jak wymieniałem drzwi z tyłu i robiłem przeszczep wszystkich gratów ze środka to dwa razy kołeczek spadł mi na dno już po montażu blachy, jest to bardzo stresujące. Powodzenia
-
Witam, czy ktoś z forumowiczów ma jakiekolwiek doświadczenia z użytkowaniem instalacji HHO w swojej Skodzie?. Podobno redukuje spalanie o 30% i może być montowana w aucie z silnikiem benzynowym, ON i LPG.
-
- sid - PB - Kraków - 2
- enemik - PB - Kraków - 1
- WASIOR - ON - Gdańsk - 1
- stahu79 - PB - Jelenia Góra - 1
-
Ja miałem podobny problem. Błędów nie sprawdzałem, ale mechanik zalecił wymianę świec oraz czyszczenie przepustnicy. Obecnie mam spokój i odpala normalnie.
-
Moja jest z grudnia 2003, silnik AZQ, rozrząd wymieniłem przy 140.000 w maju, mechanik twierdził, że długo bym już nie pojeździł. Łańcuch był już sporo rozciągnięty, a poza tym silnik głośno pracował. O dziwo fabrycznie zamontowany już był dłuższy ślizg. Wymiana nie była droga, ze wszystkim zmieściłem się w 700zł (części + usługa wymiany). Warto zaznaczyć, że przy tym silniku jest sporo roboty przy wymianie rozrządu.