Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. sihill
    S

    sihill (@sihill)

    0
    Reputacja
    15
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o sihill

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez sihill

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez sihill

    • S
      Spaliny w układzie chłodzenia

      Witam, odstawiłem mojego Fabiana do warsztatu. Mechanik sprawdził sprawę (zaufany mechanik) i potwierdził obawy. Kłopoty z głowicą. Po zdjęciu głowicy sprawdzono jej szczelność (na zimno!) i jest bez zarzutów. splanowano ją profilaktycznie, wymieniono uszczelkę, zamontowano....i dalej pompuje spaliny do układu chłodzenia. Niedługo będziemy jeszcze sprawdzać cylindry może któryś z nich jest pęknięty? Macie pomysł skąd może brać się powietrze(spaliny) w układzie chłodzenia? Z tego co mi wiadomo to mogą być dwie możliwości albo głowica (pęknięcie lub uszczelka) albo pęknięte cylindry.
      Głowica sprawdzana na zimno...może pod wpływem ciepła metal się rozszerza i tworzy się mikro dziurka?
      Co o tym sądzicie?
      pzdr. i dzięki.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Grzechotanie w silniku

      jest jeszcze inna mozliwość:) kupić to coś, wypucować, zakryć błędy i sprzedać. Ale to wielce nie etyczne.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      [F1 i F2] Chłodnica - płyn/wentylator/wymiana/kontrolka

      Sprawdź jaki zapach ma to co się w tym zbiorniczku zbiera. jeśli zapach spalin to najprawdopodobniej jest to wadliwa uszczelka pod głowicą. falujące obroty mogą mieć różne żródło. Np z rozrządu albo z przepustnicy.
      Ja stawiam na uszczelkę. W końcu skądś musi sie te "powietrze" dostawac do układu chłodzenia.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Grzechotanie w silniku

      auto widziało 2 niezaleznych od siebie mechaników, usterki sie potwierdziły.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Grzechotanie w silniku

      Witam, zrezygnowałemz kupna auta, wynegocjowałem cene 5500zł ale po wymienienu przez mechanika usterek dałem sobie spokoj.
      Podjąłem zła decyzje?
      usterki

      • Pasek wielorowkowy + Rolka pośrednia
      • Rozrząd
      • Klocki + tarcze przednie – tarcze są wytarte prawie w kształt miski.
      • Zamek – wkładka + klucze – wkładka jest wyrobiona, można otworzyć auto każdym kluczem.
      • Głowica(planowanie lub spawanie) lub uszczelka pod głowicą (pompuje spaliny do układu chłodzenia) – w zależności od rodzaju usterki głowicy.

      Do naprawy ze względu na wymogi do rejestracji:

      • Hamulec ręczny
      • Wyciek z przekładni kierowniczej
      • Wyciek spod miski olejowej
      • Wyciek z wybieraka zmiany biegów.
      • Nieszczelny wydech –
      • Brak oświetlenia tablicy

      Ogólnie od naprawy:

      • Luz na łożysku w kole - lewy tył.
      • Amortyzatory przednie –
      • Pióra wycieraczek przód – rysują przednią szybę.

      Kosmetyka:

      • Porysowana karoseria na każdym elemencie –
      • Źle spasowana konsola środkowa wew. auta..
      • Lampy przednie zamglone. – do szlifowania lub wymiany
      • Szyba przód – do szlifowania
      • Mieszek ochronny na drążek zmiany biegów
      • Kratki wlotowe przód prawy – brak
      • Podłokietnik lewy (wyłamana wkładka kieszonki górnej)
      • Podarte fotele

      Co o tym myslicie?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Grzechotanie w silniku

      dziś odbieram, auto wszystko sie wyjaśni:)
      pzdr!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Grzechotanie w silniku

      sprawdze jeszcze raz 2.08 i dam odp.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Grzechotanie w silniku

      Mam Pasek. To ten silnik 1.4 z ostatniego wypustu skody mam pasek rozrządu nie łańcuch.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Grzechotanie w silniku

      Myslimy zrobić rozrząd i pojezdzic jeszcze około 2 lata a później sprzedać. Myslicie ze uda sie za 2 lata sprzedac w cenie kupna (czyli około 6tys?) mysle ze nie powinno byc problemu(?)
      thx za odp.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Grzechotanie w silniku

      oj oby nie pompa!:)
      Dzieki za podpowiedz. Nie ma co hipotetyzowac. trzeba jechac do mechanika.
      pzdr! i dzieki!

      napisane w Warsztat mechaniczny