Witam, odstawiłem mojego Fabiana do warsztatu. Mechanik sprawdził sprawę (zaufany mechanik) i potwierdził obawy. Kłopoty z głowicą. Po zdjęciu głowicy sprawdzono jej szczelność (na zimno!) i jest bez zarzutów. splanowano ją profilaktycznie, wymieniono uszczelkę, zamontowano....i dalej pompuje spaliny do układu chłodzenia. Niedługo będziemy jeszcze sprawdzać cylindry może któryś z nich jest pęknięty? Macie pomysł skąd może brać się powietrze(spaliny) w układzie chłodzenia? Z tego co mi wiadomo to mogą być dwie możliwości albo głowica (pęknięcie lub uszczelka) albo pęknięte cylindry.
Głowica sprawdzana na zimno...może pod wpływem ciepła metal się rozszerza i tworzy się mikro dziurka?
Co o tym sądzicie?
pzdr. i dzięki.
sihill (@sihill)
Informacje o sihill
Najlepsze posty napisane przez sihill
Najnowszy post utworzony przez sihill
-
-
jest jeszcze inna mozliwość:) kupić to coś, wypucować, zakryć błędy i sprzedać. Ale to wielce nie etyczne.
-
Sprawdź jaki zapach ma to co się w tym zbiorniczku zbiera. jeśli zapach spalin to najprawdopodobniej jest to wadliwa uszczelka pod głowicą. falujące obroty mogą mieć różne żródło. Np z rozrządu albo z przepustnicy.
Ja stawiam na uszczelkę. W końcu skądś musi sie te "powietrze" dostawac do układu chłodzenia. -
auto widziało 2 niezaleznych od siebie mechaników, usterki sie potwierdziły.
-
Witam, zrezygnowałemz kupna auta, wynegocjowałem cene 5500zł ale po wymienienu przez mechanika usterek dałem sobie spokoj.
Podjąłem zła decyzje?
usterki- Pasek wielorowkowy + Rolka pośrednia
- Rozrząd
- Klocki + tarcze przednie – tarcze są wytarte prawie w kształt miski.
- Zamek – wkładka + klucze – wkładka jest wyrobiona, można otworzyć auto każdym kluczem.
- Głowica(planowanie lub spawanie) lub uszczelka pod głowicą (pompuje spaliny do układu chłodzenia) – w zależności od rodzaju usterki głowicy.
Do naprawy ze względu na wymogi do rejestracji:
- Hamulec ręczny
- Wyciek z przekładni kierowniczej
- Wyciek spod miski olejowej
- Wyciek z wybieraka zmiany biegów.
- Nieszczelny wydech –
- Brak oświetlenia tablicy
Ogólnie od naprawy:
- Luz na łożysku w kole - lewy tył.
- Amortyzatory przednie –
- Pióra wycieraczek przód – rysują przednią szybę.
Kosmetyka:
- Porysowana karoseria na każdym elemencie –
- Źle spasowana konsola środkowa wew. auta..
- Lampy przednie zamglone. – do szlifowania lub wymiany
- Szyba przód – do szlifowania
- Mieszek ochronny na drążek zmiany biegów
- Kratki wlotowe przód prawy – brak
- Podłokietnik lewy (wyłamana wkładka kieszonki górnej)
- Podarte fotele
Co o tym myslicie?
-
Mam Pasek. To ten silnik 1.4 z ostatniego wypustu skody mam pasek rozrządu nie łańcuch.
-
Myslimy zrobić rozrząd i pojezdzic jeszcze około 2 lata a później sprzedać. Myslicie ze uda sie za 2 lata sprzedac w cenie kupna (czyli około 6tys?) mysle ze nie powinno byc problemu(?)
thx za odp. -
oj oby nie pompa!:)
Dzieki za podpowiedz. Nie ma co hipotetyzowac. trzeba jechac do mechanika.
pzdr! i dzieki!