Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. s27
    S

    s27 (@s27)

    0
    Reputacja
    89
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o s27

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez s27

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez s27

    • S
      Przepustnica powietrza 1.4TDI BNV elektryczna

      Temat opanowany,
      Polecam wszystkim by sprawdzili stan zanieczyszczenia przepustnicy możliwe że pozwoli przedłużyć życie plastikowych kółeczek zębatych,
      Ja kupiłem drugą używkę bo nowa około 750zł.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      Korekta przebiegu Fabia 2010

      Jak byś miał bliżej to bym temat załatwił ale jeżeli nadal masz problem napisz na email podam kontakt do kolegi z łodzi, poradzi sobie 😛 <!-- s:P -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      Przepustnica powietrza 1.4TDI BNV elektryczna

      Szukałem podobnego tematu ale nie wyskoczyło mi nic, jeżeli przeoczyłem to proszę o połączenie tematu.

      Mam 1.4TDI BNV 80KM, link do mojej przepustnicy 045128063G
      http://www.autopartoo.com/oem/vw/045128063gfu3.html<!-- m -->

      Pojawił mi się problem z przepustnicą, wyczyściłem wewnątrz i kontrolka zgasła ale chciałem ją rozebrać by zobaczyć w jakim stanie jest plastikowa przekładnia ale obudowa nie pozwoliła, jak dobrze kojarzę to wyciera się zębatka i tylko wymiana na sprawną używkę lub nową.

      Mam pytanie ile kilometrów wytrzymały przepustnice w waszych autach ???

      Proszę pisać tylko o 1.4TDI ze sterowaniem elektrycznym.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      Co zrobic z silnikiem 1.2 12v żeby ożył

      zmienić silnik ale lepiej auto

      napisane w Tuning mechaniczny
    • S
      Dmuchawa Skoda Fabia Pomocy !!!

      zacznij od bezpiecznika odpowiedzialnego za dmuchawę bo komp nie pokaże błędu 😄 <!-- s:D -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • S
      [F1] klimatyzacja, a wentylator chłodnicy

      jacekpk pewnie temat opanowany :] nie pomyślałeś że wentylator można sprawdzić w testach sterownika silnika 🆗 <!-- s🆗 -->
      wentylator przy niskim ciśnieniu w układzie pracuje na niskich obrotach a gdy mamy np, 34 C na zewnątrz i ciśnienie nam wzrośnie do około 18 atm to nagina max.
      Miałem kiedyś tak że do żony auta nabili o 100g czynnika więcej to wiatrak przy 35C na zewnątrz naginał jak wściekły mając płynną regulację
      starsze auta miały wentylatory 2 stopniowe ( 2 biegi ) a nowsze teraz mają płynną regulację i w zależności od ciśnienia w układzie sterownik reguluje prędkością

      Jacekpk - ile masz wentylatorów bo ja mam 1 z płynną regulacją

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      [F1] Chip do 1.4 TDI

      Ja swoja Fabią po zmianie programu przejechałem około 4 tys, km. i faktycznie spełnia moje oczekiwania, na światłach jak mieszam między pasami to poezja, oczywiście spalanie nieznacznie wzrosło i przy załączonej klimie i pedale w podłodze zostaje małe zadymienie,
      muszę podjechać na hamownię i sprawdzić ile wyskoczy Nm.

      napisane w Tuning mechaniczny
    • S
      Zaślepka relingu - demontaż

      Panowie muszę zdjąć zaślepkę relingu, tą co widać na aukcji
      robiłem podchody lecz boję się by nie urwać zaczepów, mile widziane fotki z drugiej strony gdzie są zaczepy

      http://allegro.pl/oryg-nakladka-zaslepka-relingu-lewa-skoda-fabia-i3268669474.html<!-- m -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      [F1] klimatyzacja, a wentylator chłodnicy

      taki objaw świadczy o wzroście ciśnienia w układzie klimatyzacji a powodów może być kilka, napełniałeś klimę ostatnio ??? ewentualnie czujnik daje ciała lub wentylator ledwie dyszy

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • S
      Prędkościomierz

      ster silnika nie powinien mieć nic do licznika, jak pisze kolega test licznika, odczytanie błędów, podgląd parametrów w liczniku, sprawdzenie elementu generującego sygnał prędkości ( impulsator w S.B. lub ABS ) i na finał kopanie w instalacji

      napisane w Warsztat elektryczny