Temat opanowany,
Polecam wszystkim by sprawdzili stan zanieczyszczenia przepustnicy możliwe że pozwoli przedłużyć życie plastikowych kółeczek zębatych,
Ja kupiłem drugą używkę bo nowa około 750zł.
s27 (@s27)
Informacje o s27
Najlepsze posty napisane przez s27
Najnowszy post utworzony przez s27
-
-
Jak byś miał bliżej to bym temat załatwił ale jeżeli nadal masz problem napisz na email podam kontakt do kolegi z łodzi, poradzi sobie <!-- s:P -->
-
Szukałem podobnego tematu ale nie wyskoczyło mi nic, jeżeli przeoczyłem to proszę o połączenie tematu.
Mam 1.4TDI BNV 80KM, link do mojej przepustnicy 045128063G
http://www.autopartoo.com/oem/vw/045128063gfu3.html<!-- m -->Pojawił mi się problem z przepustnicą, wyczyściłem wewnątrz i kontrolka zgasła ale chciałem ją rozebrać by zobaczyć w jakim stanie jest plastikowa przekładnia ale obudowa nie pozwoliła, jak dobrze kojarzę to wyciera się zębatka i tylko wymiana na sprawną używkę lub nową.
Mam pytanie ile kilometrów wytrzymały przepustnice w waszych autach ???
Proszę pisać tylko o 1.4TDI ze sterowaniem elektrycznym.
-
zacznij od bezpiecznika odpowiedzialnego za dmuchawę bo komp nie pokaże błędu <!-- s:D -->
-
jacekpk pewnie temat opanowany :] nie pomyślałeś że wentylator można sprawdzić w testach sterownika silnika <!-- s -->
wentylator przy niskim ciśnieniu w układzie pracuje na niskich obrotach a gdy mamy np, 34 C na zewnątrz i ciśnienie nam wzrośnie do około 18 atm to nagina max.
Miałem kiedyś tak że do żony auta nabili o 100g czynnika więcej to wiatrak przy 35C na zewnątrz naginał jak wściekły mając płynną regulację
starsze auta miały wentylatory 2 stopniowe ( 2 biegi ) a nowsze teraz mają płynną regulację i w zależności od ciśnienia w układzie sterownik reguluje prędkościąJacekpk - ile masz wentylatorów bo ja mam 1 z płynną regulacją
-
Ja swoja Fabią po zmianie programu przejechałem około 4 tys, km. i faktycznie spełnia moje oczekiwania, na światłach jak mieszam między pasami to poezja, oczywiście spalanie nieznacznie wzrosło i przy załączonej klimie i pedale w podłodze zostaje małe zadymienie,
muszę podjechać na hamownię i sprawdzić ile wyskoczy Nm. -
Panowie muszę zdjąć zaślepkę relingu, tą co widać na aukcji
robiłem podchody lecz boję się by nie urwać zaczepów, mile widziane fotki z drugiej strony gdzie są zaczepyhttp://allegro.pl/oryg-nakladka-zaslepka-relingu-lewa-skoda-fabia-i3268669474.html<!-- m -->
-
taki objaw świadczy o wzroście ciśnienia w układzie klimatyzacji a powodów może być kilka, napełniałeś klimę ostatnio ??? ewentualnie czujnik daje ciała lub wentylator ledwie dyszy
-
ster silnika nie powinien mieć nic do licznika, jak pisze kolega test licznika, odczytanie błędów, podgląd parametrów w liczniku, sprawdzenie elementu generującego sygnał prędkości ( impulsator w S.B. lub ABS ) i na finał kopanie w instalacji