Witam, posiadam w swojej Fabii centralny zamek, ale niestety tylko sterowany z kluczyka a chciałbym mieć pilota, mój kolega miał podobną sytuację w focusie i tam udało mu się kupić specjalny moduł, czy w fabii też jest takie coś możliwe??
przemekp5 (@przemekp5)
Informacje o przemekp5
Najlepsze posty napisane przez przemekp5
Najnowszy post utworzony przez przemekp5
-
-
hmm problen nadal jest, ja podejrzewam iż skro jest LPG to jest wyższa temperatura i i przez to takie ciśnienie, zastanawiam się nad tym czy by się nie dało jakoś przerobić aby wentylator włączał się wczęśniej, np. przy jak mi wskazuje 90 st. a nie 100
-
dzwoniłem do serwisu Skoda Auto Bednarek, powiedzieli mi tak, "iż w tych autach są dwa obiegi mały i duży, mały jest w przypadku zimnego silnika, natomiast termostat włącza duży obieg. Mały obieg to silnik->nagrzewnica->zbiorniczek wyrównawczy, natomiasta w dużym dochodzi chłodnica. Płyn też przybywa jak się auto nagrzeje"
-
hmmm... sytuacja jest następująca... była robiona głowica, jeden zawór wypalony, no i teraz jak zauważyłem woda cały czas krąży w zbiorniczku, natomiast jak się ujedzie około 20km to jak się otworzy zbiornik z płynem to aż płyn kipi i jest duże ciśnienie w nim
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 14-04-2012, 09:50[/i] ][/size]
natomiast termostat nie był wymieniany -
Kolego no trochę się na mechanice znam, i pytam się aby koledzy forumowicze sprawdzili w swoich Fabiach;)
Ale jeśli masz zimny silnik, i zapalisz go to termostat powinien włączyć krążenie cieczy w zbiorniczku jak będzie temperatury cieczy około 90 stopni. U mnie Ja zapalasz zimny silnik i ciecz krąży cały czas. Sprawdzałem w innym aucie ( inna marka i model) i ciecz nie krąży w zbiorniku przy zimnym silniku. Właśnie mnie interesuje czy Specjaliści z grupy VW nie wymyślili znowu jakiegoś cudownego rozwiązania.
-
hmm.. jeśli wyskakuje wam taki błąd, to podjechać do mechanika niech sprawdzi ciśnienie sprężania. Ja miałem ciśnienie takie: 9,13,13, i po demontażu głowicy okazało się że głowica padła. Remont kompletny głowicy plus wszystkie uszczelki wyniósł mnie 700 złoty. Ale to było przy głowice 6v.Przy 12v będzie (+/-) 2 razy tyle
-
Witam, kolegów mam do was pytanie czy jak odpalicie swoją fabie to w zbiorniczku płynu chłodzącego cały czas płyn krąży??
-
Witam, z powodu małego ciśnienia na jednym z 3 tłoków postanowiłem zrobić remont wyżej wymienionego silnika. Czy ktoś przeprowadzał taki remont i ile go wyniosło.