Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. przemekp5
    P

    przemekp5 (@przemekp5)

    0
    Reputacja
    10
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o przemekp5

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez przemekp5

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez przemekp5

    • P
      [F1] Fabia 2005 1.2 40 kw

      Witam, posiadam w swojej Fabii centralny zamek, ale niestety tylko sterowany z kluczyka a chciałbym mieć pilota, mój kolega miał podobną sytuację w focusie i tam udało mu się kupić specjalny moduł, czy w fabii też jest takie coś możliwe??

      napisane w PB
    • P
      [F1] Fabia 1.2 12v AZQ 2004 70000

      hmm problen nadal jest, ja podejrzewam iż skro jest LPG to jest wyższa temperatura i i przez to takie ciśnienie, zastanawiam się nad tym czy by się nie dało jakoś przerobić aby wentylator włączał się wczęśniej, np. przy jak mi wskazuje 90 st. a nie 100

      napisane w PB
    • P
      [F1] Fabia 1.2 12v AZQ 2004 70000

      po wymianie termostatu nic się nie zmieniło:(

      napisane w PB
    • P
      [F1] Fabia 1.2 12v AZQ 2004 70000

      dzwoniłem do serwisu Skoda Auto Bednarek, powiedzieli mi tak, "iż w tych autach są dwa obiegi mały i duży, mały jest w przypadku zimnego silnika, natomiast termostat włącza duży obieg. Mały obieg to silnik->nagrzewnica->zbiorniczek wyrównawczy, natomiasta w dużym dochodzi chłodnica. Płyn też przybywa jak się auto nagrzeje"

      napisane w PB
    • P
      [F1] Fabia 1.2 12v AZQ 2004 70000

      hmmm... sytuacja jest następująca... była robiona głowica, jeden zawór wypalony, no i teraz jak zauważyłem woda cały czas krąży w zbiorniczku, natomiast jak się ujedzie około 20km to jak się otworzy zbiornik z płynem to aż płyn kipi i jest duże ciśnienie w nim

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 14-04-2012, 09:50[/i] ][/size]
      natomiast termostat nie był wymieniany

      napisane w PB
    • P
      [F1] Fabia 1.2 12v AZQ 2004 70000

      Kolego no trochę się na mechanice znam, i pytam się aby koledzy forumowicze sprawdzili w swoich Fabiach;)

      Ale jeśli masz zimny silnik, i zapalisz go to termostat powinien włączyć krążenie cieczy w zbiorniczku jak będzie temperatury cieczy około 90 stopni. U mnie Ja zapalasz zimny silnik i ciecz krąży cały czas. Sprawdzałem w innym aucie ( inna marka i model) i ciecz nie krąży w zbiorniku przy zimnym silniku. Właśnie mnie interesuje czy Specjaliści z grupy VW nie wymyślili znowu jakiegoś cudownego rozwiązania.

      napisane w PB
    • P
      [F1] 1.2 12V HTP Nie pali na jeden cylinder

      hmm.. jeśli wyskakuje wam taki błąd, to podjechać do mechanika niech sprawdzi ciśnienie sprężania. Ja miałem ciśnienie takie: 9,13,13, i po demontażu głowicy okazało się że głowica padła. Remont kompletny głowicy plus wszystkie uszczelki wyniósł mnie 700 złoty. Ale to było przy głowice 6v.Przy 12v będzie (+/-) 2 razy tyle

      napisane w PB
    • P
      [F1] Fabia 1.2 12v AZQ 2004 70000

      Witam, kolegów mam do was pytanie czy jak odpalicie swoją fabie to w zbiorniczku płynu chłodzącego cały czas płyn krąży??

      napisane w PB
    • P
      [F1] FABIA 1.2 6v BMD remont silnika

      Witam, z powodu małego ciśnienia na jednym z 3 tłoków postanowiłem zrobić remont wyżej wymienionego silnika. Czy ktoś przeprowadzał taki remont i ile go wyniosło.

      napisane w PB
    • P
      [F1 i F2] Instrukcje obsługi i książki serwisowe

      Ma ktoś może instrukcje naprawy silnika 1.2 6v BMD??

      napisane w Zrób to sam