Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. paveu
    P

    paveu (@paveu)

    0
    Reputacja
    4
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o paveu

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez paveu

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez paveu

    • P
      Alternator BOSCH 0124315014 - charakterystyka

      Wytłumacz jeszcze laikowi jedną sprawę. Nie rozumiem charakterystyki alternatora : I=f(n) (prądu obciążenia w funkcji prędkości). Jak to możliwe, że przy prędkości wirnika alternatora np. 2000 obr/min (która to prędkość jest zależna proporcjonalnie od obrotów silnika) prąd obciążenia wynosi około 25 A. Przecież prąd obciążenia jest zależny od tego jakie odbiorniki mamy w danym momencie włączone w aucie a z tej ch-ki (jak i dla innych alternatorów) wynika, że przy danej prędkości obrotowej mamy konkretny prąd obciążenia :zdziwko: <!-- s:zdziwko: -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • P
      Alternator BOSCH 0124315014 - charakterystyka

      A nie wiesz jak można policzyć ile dokładnie wyniesie to "przełożenie" tj. koła pasowego wału silnika do koła pasowego alternatora ?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • P
      Alternator BOSCH 0124315014 - charakterystyka

      Witam serdecznie

      Czy ktoś z Was posiada charakterystykę ładowania w/w alternatora ? Jest to alternator 70A. Pracuje w Fabii 1,4 MPI, silnik AZE.
      W książce "Skoda fabia - sam naprawiam" znalazłem informację ogólną, że alternator zaczyna ładować (generuje prąd ładowania) od 1100...1200 obr/min. Czy jest to prawdą ? Dotyczy to każdego alternatora ? Oznaczało by to, że na biegu jałowym tj. przy 950 obr/min (np. stojąc w korku) rozładowuje się stopniowo akumulator. Z kolei kolega twierdzi, że akumulator jest cały czas ładowany, nawet na biegu jałowym.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • P
      [F1 i F2] Akumulator

      Witam

      Mam do wyboru 2 akumulatory :

      CENTRA CC4400 - 44Ah, 320A
      BOSCH S3 - 45Ah, 400A

      Moje autko to :

      FABIA 1,4 MPI, 60KM, silnik AZE, rok 2001, wersja podstawowa.

      Który polecilibyście ? Z góry dziękuję za odpowiedź.

      napisane w Warsztat elektryczny