Dziękuję bardzo za odpowiedzi.
Decyzja podjęta, do wymiany idą pierścienie i zobaczymy co tam jeszcze jak wyciągne tłoki i zdejmę głowicę.
patrick54 (@patrick54)
Informacje o patrick54
Najlepsze posty napisane przez patrick54
Najnowszy post utworzony przez patrick54
-
napisane w PB
-
napisane w PB
Ostatnio mam problem z nadmiernym zużywianem oleju silnikowego przez moją skodzine. Mam 1.4 16v BBY 75 km.
I tak się zastanawiam, czy wymieniać pierścienie, czy od razu nie lepiej wymienić silnik.
Znalazłem silnik od fabi też 1.4 16v ale wersja 100 koni.
I moje pytanie jest następujące, czy jak wymienie tylko silnik, czy to wystarczy, czy trzeba coś jeszcze wymieniać, typu jakiś sterownik, komp, pompa paliwa itp -
napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
Byłem na stronie Viaken.pl ale powiem szczerze, że nadal nie wiem jakie są istotne różnice w tych kablach? Chodzi mi o to, że nie chce zapłacić za kabel 1000 zł, ale też nie chce kupić czegoś z 3 dyszki i za chwilę okaże się, że warto było stówkę dołożyć, bo ten tani nie działa. Dlatego prosił bym o jakieś konkrety, bo przepraszam nie chce nikogo urazić, ale znaleźć strone z tym sprzętem to też potrafię, ale nie używałem żadnego z nich, dlatego liczę na radę użytkowników. Na codzień zajmuje się troszeczkę inną branżą oddaloną o lata świetlne od motoryzacji (prowadzę sklep zoologiczny
<!-- s:) --> ), dlatego też o elektronice samochodowej wiem nie za wiele. -
napisane w Fabia I
a ile dałeś za te światełka do jazdy dziennej?
Bo jestem na etapie wymianiy zderzakana wersje FL i kompletuje wszystko i zastanawiam sięnad zamontowanienem światełek i te twoje są całkiem nice -
napisane w Diagnostyka - oprogramowanie
Witam
Mam fabie 2003 1.4 16V
Chciał zakupić kabel do fabi z USB, jako, że jestem zieolny, to czy ktoś obeznany w temacie mógł by mi pomóc w wyborze (np. jakiś link z alledrogo)
Potrzebowałym bym jakiegoś VAG-a do tego sprzętu, który był by najlepszy?
Chciał zaprogramować domykanie szyb z kluczyka i zmienić zegary na poliftowe, a z tego co się dowiedziałem, jak się wynieni szafę, to trzeba jeszcze zaprogramować kluczyk.
Chciał bym jeszcze mieć możliwość sprawdzania i kasowania błędów, taka ogólna diagnostyka.Dzięki za wszystkie podpowiedzi
-
napisane w Warsztat elektryczny
To znalazłęm ten temat na fabiaclub, tylko zastanawiała mnie wymiana pływaka, bo nie za bardzo rozumiem, po co bym miał go wymieniać (chyba, że dotyczy to tylko opcji jak zakładamy komputer - ja go już mam). Szczerze mówiąc myślałem, że cała zabawa polega tylko na fizycznej wymianie elementu (zegarów), bo niestety z programowaniem kluczyków sobie nie poradzę (brak VAG i kabla). Tak naprawdę to trochę jestem przerażony po przeczytaniu tamtego tematu, i zastanawiam się jak dobrać odpowiedni licznik, wystarczy tylko wersja silnikowa, czy jeszcze jakieś magiczne numery?
-
napisane w Warsztat elektryczny
No to dzięki za podpowiedź odnośnie programowania w VAG-u. Niestety nie posiadam ani kabelka ani programu. I powiem szczerze, że nigdy z tego nie korzystałem. Chętnie zakupię sobie kabelek, tylko pytanie jaki. Sorki, że tak ciągle pytam, zdaję sobię sprawę, że wasze odpowiedzi na pewno są celne i proste, ale gdy nigdy z VAG-a nie korzystałem to zawsze na początku jest to czrna magia :wstyd: <!-- s:wstyd: -->
-
napisane w Warsztat elektryczny
jak tylko będę miał chwilę i dostanę się do warsztatu mojego ojca to spojrzę pod tą obudowę kolumny. A jeżeli jest wiązka, to jak rozumiem należy jeszcze zaprogramować tempomat przez VAG-a?
-
napisane w Warsztat elektryczny
Jak kupiłem skode, to miała już założoną manetkę z tempomatem, a czy jest coś do niej podłączone to nie mam pojęcie. A jeżeli roboty i koszty jest/są jeszcze dużo to się nie będę w to bawił, choć tempomat chciał bym mieć.