Dziękuję bardzo za odpowiedzi.
Decyzja podjęta, do wymiany idą pierścienie i zobaczymy co tam jeszcze jak wyciągne tłoki i zdejmę głowicę.
patrick54 (@patrick54)
Informacje o patrick54
Najlepsze posty napisane przez patrick54
Najnowszy post utworzony przez patrick54
-
-
Ostatnio mam problem z nadmiernym zużywianem oleju silnikowego przez moją skodzine. Mam 1.4 16v BBY 75 km.
I tak się zastanawiam, czy wymieniać pierścienie, czy od razu nie lepiej wymienić silnik.
Znalazłem silnik od fabi też 1.4 16v ale wersja 100 koni.
I moje pytanie jest następujące, czy jak wymienie tylko silnik, czy to wystarczy, czy trzeba coś jeszcze wymieniać, typu jakiś sterownik, komp, pompa paliwa itp -
Byłem na stronie Viaken.pl ale powiem szczerze, że nadal nie wiem jakie są istotne różnice w tych kablach? Chodzi mi o to, że nie chce zapłacić za kabel 1000 zł, ale też nie chce kupić czegoś z 3 dyszki i za chwilę okaże się, że warto było stówkę dołożyć, bo ten tani nie działa. Dlatego prosił bym o jakieś konkrety, bo przepraszam nie chce nikogo urazić, ale znaleźć strone z tym sprzętem to też potrafię, ale nie używałem żadnego z nich, dlatego liczę na radę użytkowników. Na codzień zajmuje się troszeczkę inną branżą oddaloną o lata świetlne od motoryzacji (prowadzę sklep zoologiczny <!-- s:) --> ), dlatego też o elektronice samochodowej wiem nie za wiele.
-
a ile dałeś za te światełka do jazdy dziennej?
Bo jestem na etapie wymianiy zderzakana wersje FL i kompletuje wszystko i zastanawiam sięnad zamontowanienem światełek i te twoje są całkiem nice -
Witam
Mam fabie 2003 1.4 16V
Chciał zakupić kabel do fabi z USB, jako, że jestem zieolny, to czy ktoś obeznany w temacie mógł by mi pomóc w wyborze (np. jakiś link z alledrogo)
Potrzebowałym bym jakiegoś VAG-a do tego sprzętu, który był by najlepszy?
Chciał zaprogramować domykanie szyb z kluczyka i zmienić zegary na poliftowe, a z tego co się dowiedziałem, jak się wynieni szafę, to trzeba jeszcze zaprogramować kluczyk.
Chciał bym jeszcze mieć możliwość sprawdzania i kasowania błędów, taka ogólna diagnostyka.Dzięki za wszystkie podpowiedzi
-
To znalazłęm ten temat na fabiaclub, tylko zastanawiała mnie wymiana pływaka, bo nie za bardzo rozumiem, po co bym miał go wymieniać (chyba, że dotyczy to tylko opcji jak zakładamy komputer - ja go już mam). Szczerze mówiąc myślałem, że cała zabawa polega tylko na fizycznej wymianie elementu (zegarów), bo niestety z programowaniem kluczyków sobie nie poradzę (brak VAG i kabla). Tak naprawdę to trochę jestem przerażony po przeczytaniu tamtego tematu, i zastanawiam się jak dobrać odpowiedni licznik, wystarczy tylko wersja silnikowa, czy jeszcze jakieś magiczne numery?
-
No to dzięki za podpowiedź odnośnie programowania w VAG-u. Niestety nie posiadam ani kabelka ani programu. I powiem szczerze, że nigdy z tego nie korzystałem. Chętnie zakupię sobie kabelek, tylko pytanie jaki. Sorki, że tak ciągle pytam, zdaję sobię sprawę, że wasze odpowiedzi na pewno są celne i proste, ale gdy nigdy z VAG-a nie korzystałem to zawsze na początku jest to czrna magia :wstyd: <!-- s:wstyd: -->
-
jak tylko będę miał chwilę i dostanę się do warsztatu mojego ojca to spojrzę pod tą obudowę kolumny. A jeżeli jest wiązka, to jak rozumiem należy jeszcze zaprogramować tempomat przez VAG-a?
-
Jak kupiłem skode, to miała już założoną manetkę z tempomatem, a czy jest coś do niej podłączone to nie mam pojęcie. A jeżeli roboty i koszty jest/są jeszcze dużo to się nie będę w to bawił, choć tempomat chciał bym mieć.