Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. padre82
    P

    padre82 (@padre82)

    0
    Reputacja
    7
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o padre82

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez padre82

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez padre82

    • P
      Security Access Code do 1,2 HTP

      Witam,
      Czy zna ktoś z Was Security Access Code / login do silnika 1,2 HTP, 6 zaworowego i 12 zaw.?
      Jest to kontynuacja tematu ze zmianą prędkości obrotowej silnika na biegu jałowym.
      Dziękuję za odpowiedzi.
      Pozdrawiam,
      P.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • P
      Przeciek z podszybia

      Witam,
      Sprawa się wyjaśniła.
      Mianowicie miałem dwa tematy, które były rozwiązywane na tym forum w jednym samochodzie...
      Po pierwsze ktoś niewłaściwie uszczelnił połączenie pomiędzy podszybiem a grodzią czołową.
      Po drugie - w podszybiu znajduje się taki 15 cm kawałek wiązki kablowej wiszący tuż nad podszybiem a dalej przelotka dla wiązki kablowej uszczelniona gumą. U mnie właśnie ta guma wywinęła się do dołu i była przyczyna przecieku po wiązce kablowej do komory silnika.
      Naprawa jak w temacie o udrażnianiu odpływów z podszybia - niestety demontaż wycieraczek nie był tak prosty jak było opisane...
      Pozdr.
      Temat do zamknięcia.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • P
      Przeciek z podszybia

      Witam ponownie,
      Część przecieków udało mi się zwalczyć. Tzn zdjąłem matę wygłuszają górną, odkręciłem czarny element podszybia - okazało się że część uszczelnienia pomiędzy wręgą (dokręcana na TX35 około 9 śrub) a karoserią jest uszczelniona a część ma uszkodzoną uszczelkę - dlatego woda nie miała szans by dolecieć do odpływów z prawej strony karoserii.
      Po uszczelnieniu tego połączenia i skręcaniu śrubami jak było - pomiędzy tymi elementami przecieków brak i dolna część wygłuszenia jest sucha.
      Pozostał tylko jeden przeciek - jest tam jakby kolanko wiązki kablowej do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego i do prawej lampy.
      Pozostał jedynie przeciek w tym miejscu więc chyba najgorszym bo woda spływa po wiązce kablowej.
      Ma ktoś pomysł jak zabezpieczyć wiązkę kablową w tym miejscu przed wilgocią?
      Dzięki za odp.
      P
      http://zapodaj.net/48515b4ebb820.jpg.html<!-- m -->
      http://zapodaj.net/620175eaf5322.jpg.html

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • P
      Przeciek z podszybia

      Dzięki za szybką odpowiedź.
      Odpływ z prawej strony raczej nie jest zatkany - chodzi o to że woda która do niego powinna spłynąć wylewa się na matę głuszącą zanim do tego otworu dopłynie. Wlewałem wodę z butelki i patrzyłem co się dzieje. Wydaje mi się jakby brakowało jakiejś części... odpowiedzialnej za doprowadzanie wody do tego odpływu.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • P
      Przeciek z podszybia

      Witam ponownie,
      Szukałem podobnego tematu na forum ale nie udało mi się znaleźć.
      Od pewnego momentu udało mi się zwalczyć przeciekanie w drzwiach ale po zaświeceniu się choinki na desce rozdzielczej zobaczyłem kolejny punkt odnośnie przecieków.
      Woda nie wdziera się do środka a jedynie przecieka z podszybia na wyciszenie grodzi czołowej.
      Oglądałem odpływy w podszybiu - po zdjęciu wycieraczek i tworzywowej osłony i od strony kierowcy woda wypływa swobodnie na lewą stronę auta i na dół.
      Z prawej strony jakby nie było tego odpływu i cała woda przecieka na wygłuszenie pomiędzy silnikiem a kabiną. Powoduje to pomoczenie umiejscowionej tam wiązki kablowej i pewnie powoduje wyświetlanie błędów na desce rozdzielczej.
      Proszę o informację czy "ten typ tak ma" i nie powinienem się martwić czy ewentualnie brakuje jakiejś części odpowiedzialnej za odprowadzenie wody.
      Dziękuję za odpowiedzi.
      (auto jest po stłuczce z przodu, kupiłem jako po kolizyjne, mam je 4 lata ale dopiero teraz zaczęły się problemy)
      Poniżej zdjęcia:
      http://zapodaj.net/69ef884a69b0c.jpg.html<!-- m -->
      http://zapodaj.net/e918228e606b3.jpg.html
      http://zapodaj.net/3e25710f69450.jpg.html
      http://zapodaj.net/6a7e1b276073a.jpg.html
      http://zapodaj.net/b1b1183820b4d.jpg.html

      <a href=http://zapodaj.net/b1b1183820b4d.jpg.html>WP_001437.jpg</a>
      <a href=http://zapodaj.net/6a7e1b276073a.jpg.html>WP_001438.jpg</a>
      <a href=http://zapodaj.net/3e25710f69450.jpg.html>WP_001434.jpg</a>
      <a href=http://zapodaj.net/e918228e606b3.jpg.html>WP_001433.jpg</a>
      <a href=http://zapodaj.net/69ef884a69b0c.jpg.html>WP_001432.jpg</a>

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • P
      [F1] 1,2 htp 54 KM - zwiększenie obrotów na biegu jałowym

      Dziękuję za szybką odpowiedź.

      Nic się nie dzieje (przynajmniej teraz) 40 tys KM robiona była głowica - wypalone gniazdo na 1 cylindrze + rozrząd.

      Po prostu jechałem Fabią II gdzie po rozgrzaniu silnika standardowe obroty były 900/min i spodobała mi się gładkość pracy tego silnika.
      Pozdr.
      P

      napisane w Tuning mechaniczny
    • P
      [F1] 1,2 htp 54 KM - zwiększenie obrotów na biegu jałowym

      Jestem tu nowy i na początku chciałem się ze wszystkimi przywitać.
      Jeżdżę od 3 lat Skodą Fabią kombi z 2005 roku. Przebieg w tej chwili to około 195000KM.
      Z samochodu jestem bardzo zadowolony jednak jedna rzecz zaczęła mnie denerwować.
      W mojej skodzie fabii 1,2 HTP 54KM na biegu jałowym jest jakieś 780obr/min - przez to co około 7 max 10 tys. km muszę wymieniać poduszkę pod silnikiem. Silnik bardzo drży na biegu jałowym. (jest tak od początku, kiedy mam to autko i myślałem że przy 3 cylindrach tak musi być)
      Ostatnio jeździłem skodą fabią II z silnikiem 1,2 HTP (60KM) i tam mimo że pod maską jest "prawie" to samo obroty na biegu jałowym wynoszą około 900.
      Drań absolutnie nie czuć.
      Czy jest jakaś prosta metoda na zwiększenie obrotów w moim samochodzie o około 100 obr/min?
      Ewentualnie może ktoś polecić jakiś warsztat w okolicach Łodzi który zajmuje się takimi modyfikacjami w oprogramowaniu silników.
      Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

      napisane w Tuning mechaniczny