no mysle ze prawidłowo .reczna skrzynia abs i poduszki 00031 kodowanie mam chodz wczesniej ten sterownik mial 00011 moze to byc przyczyna? jak odpalam z gazem to bledu nie ma.
Orłoś (@Orłoś)
Informacje o Orłoś
Najlepsze posty napisane przez Orłoś
Najnowszy post utworzony przez Orłoś
-
-
Hej. Mam taki problem Mianowice nie mogę wykonać adaptacji przepustnicy po wymianie sterownika silnika. ogólnie problem wygląda tak: odpalam kreci ale nie odpali. wywala błąd 17953 i 17989. zapalam z błędem ok. wyczytałem gdzies na forum vw zeby odpalac z lekko wcisnietym gazem i jest ok bledow nie wywala. albo zrobic adaptacje przepustnicy. taka adaptacje robilem nie raz sobie jak również kolegom wiec robię wszystko ok. wyczytalem kiedys gdzes ze temp zewnetrzna powyzej 10 st musi byc? nie mam garażu ogrzewanego wiec takowej nie osiagam teraz. czy to moze byc blad? kasowalem wart wyuczone i nie moge tez zaadaptowac teraz egr a pomary sa tez ok. w blokach pomiarowych wyskakuja adp ok jak przechodze na nastawy to sa errory. faktycznie moze to zalezyec od zewnetrzej temperatury mimo ze temp plynu 80 st? jesli ktos zna odp prosze mi podpowiedziec:)
-
to ja dorzucę kolejny błąd niestety nie rozwiązany. u mnie na przemian pojawiają się błędy 17604- grzałka sondy pierwszej, oraz 17951- sterowanie przepustnicy, nie związany ze sprzętem. dodam ze nie ma żadnych objawów. Samochód chodzi cicho i nie faluje,nie gaśnie. kompletnie nic. przepustnica czyszczona 2 razy. błąd znika gdy odpalę silnik rozgrzany. gdy skasuję po 5 min jazdy tez już się nie pojawia check. Mechanicy sprawdzali sondę- ok. podmieniali sterownik silnika, bez rezultatu. błąd pojawił się około 3 dni po wymianie oleju, filtrów, rozrządu oraz pierwszego czyszczenia przepustnicy ( tak w ogolę nie było ono potrzebne mój głupi wymysł). Jakieś sugestie? byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. niestety dla mnie 110 % sprawności auta to absolutne minimum;) wiec ten check mi spać po nocach nie daje. wszystkie grupy odnośnie sondy były sprawdzane pow 80 st. i wtedy pokazuje grzałki ok. napięcia też dochodzą. kompletnie nie mam pomysłu ja ani 2 elektromechaników których odwiedziłem. mam nadzieje ze ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi. pozdro:)
-
Hej. w mojej fabii 1 mam problem z grzalka sondy. problem byl wiele razy poruszany jednak dalej nie moge zdjagnozowac co to wkoncu jest. vag pokazuje blad 17604. Check pojawia sie na zimnym silniku .na cieplym sam znika badz jak go skauje to sie nie pojawia. wykonalem gr pomiarowe od 30 do 36 oraz 41. wszystko w tych gr ok. parametry tych gr podeslal mi zlloty za co jeszcze raz thx:) wykonalem pomiary multimetrem na zimnym silniku rezystencja grzlaki wynosi 3 ohmy wiec pownno byc ok. napiecie dochodzi do kostki 12v. na rozgranym silniku rezystencja wynosila 5 ohm. napiecie sie nie zmienilo. podpialem tez multimetr za wtyczka w kable i napiecie skakalo od 6 do 10 zazwyczaj mialo 9-10. po chwili ponownie podlaczylem do kostki i napiecie bylo ponownie 12v. dodam ze posiadam 2 sondy blad jest na tej pierwszej szerokopasmowej 5 pinowej. Jezeli wlacze silniki przy odpietych kostkach to pokazuje 2 bledy w tym 17604. wyciagne bezpiecznik nr 9 tez dwa bledy z tym ze dwoch grzalek sond. jakies pomysly jak to naprawic zeby nie isc w niepotrzebne koszta? bylbym wdzieczny za odp:)
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 23-08-2012, 20:03[/i] ][/size]
Hej zwracam sie z ogromna prosba do posiadaczy skody z silnikiem 1.4 16v:) bylby ktos w stanie zmierzyc rezystencje grzalki na sondzie ( dwa ostatnie piny po stronie prostokatnej) bardzo by mi to pomoglo:) kostka znajduje sie pod autem na wysokosci kol przednich tuz nad oslona:)