Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. NIMAGO
    N

    NIMAGO (@NIMAGO)

    0
    Reputacja
    2
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o NIMAGO

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez NIMAGO

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez NIMAGO

    • N
      [F1] Elektryczna pompa wspomagania

      [quote="kapi"][quote="NIMAGO"]podczas rozbierania w tamtej komorze była odrobina jakiejś substancji, która wyglądała jak wymieszany olej z wodą (jak kawa z mlekiem). [/quote]
      płyn do wspomagania polecam w ASO kupić - oryginalny VW i ma kolor zielony.
      [quote="NIMAGO"]Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat budowy takiej pompy, jeżeli ktoś posiada jakieś informacje na ten temat to bardzo prosiłbym o pomoc. [/quote]
      poszukaj - na forum nawet ktoś wklejał linka do warsztatu co naprawiają pompy wspomagania.
      przy takiej usterce jak opisujesz, naprawa nie bedzie łatwa. pompa pobiera duży prąd i jeśli nastąpiło przerwanie obwodu w trakcie pracy - niewykuczone że elektronika też poszła z dymem. cały układ sterowania wspomaganiem jest właśnie na pompie.[/quote]

      ten schemat widziałem w "sam naprawiam skoda fabia"

      Ja wiem jaki płyn ma być zalany jako ciecz robocza.

      Moje pytanie jest odnośnie części w której znajduje się silnik (wirnik) pompy. I czy w niej ma być zalany ta sama ciecz, czy jakiś inny olej/płyn? I ile tego płynu/cieczy?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • N
      [F1] Elektryczna pompa wspomagania

      Witam,
      miałem stłuczkę, została uszkodzona pompa wspomagania, dokładnie zbiorniczek płynu i kostki do kabli.
      Rozebrałem tą część pompy w której znajduje się silnik elektryczny i mam do was pytanie, czy do tej komory w którym znajduje się silnik elektryczny zalewany jest jakiś inny olej? Ile tego oleju? Ponieważ zalewając płyn roboczy nie zauważyłem żeby on przedostawał się do tamtej komory. A podczas rozbierania w tamtej komorze była odrobina jakiejś substancji, która wyglądała jak wymieszany olej z wodą (jak kawa z mlekiem).
      W tej największej kostce znajdują się też otwory prawdopodobnie odpowietrzające więc podejrzewam ze musi być tam olej.

      Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat budowy takiej pompy, jeżeli ktoś posiada jakieś informacje na ten temat to bardzo prosiłbym o pomoc.

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny