[quote="kapi"][quote="NIMAGO"]podczas rozbierania w tamtej komorze była odrobina jakiejś substancji, która wyglądała jak wymieszany olej z wodą (jak kawa z mlekiem). [/quote]
płyn do wspomagania polecam w ASO kupić - oryginalny VW i ma kolor zielony.
[quote="NIMAGO"]Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat budowy takiej pompy, jeżeli ktoś posiada jakieś informacje na ten temat to bardzo prosiłbym o pomoc. [/quote]
poszukaj - na forum nawet ktoś wklejał linka do warsztatu co naprawiają pompy wspomagania.
przy takiej usterce jak opisujesz, naprawa nie bedzie łatwa. pompa pobiera duży prąd i jeśli nastąpiło przerwanie obwodu w trakcie pracy - niewykuczone że elektronika też poszła z dymem. cały układ sterowania wspomaganiem jest właśnie na pompie.[/quote]
ten schemat widziałem w "sam naprawiam skoda fabia"
Ja wiem jaki płyn ma być zalany jako ciecz robocza.
Moje pytanie jest odnośnie części w której znajduje się silnik (wirnik) pompy. I czy w niej ma być zalany ta sama ciecz, czy jakiś inny olej/płyn? I ile tego płynu/cieczy?