wystarczy sciagnac dane z pamieci sterownika silnika, a nastepnie przetworzyc przez program ktory wyciaga przebiek zapisany w tej pamieci, robilem to tylko raz w passacie.
Wazne tylko przy ropniakach.
misiek2208 (@misiek2208)
Informacje o misiek2208
Najlepsze posty napisane przez misiek2208
Najnowszy post utworzony przez misiek2208
-
-
Dzieki [b]MirekS[/b], no to tak jak sie spodziewalem a jak by cos to moze bende sprzedawal swoja fabie ale do topiero gdzies tak kolo czerwie lipiec a cena jaka bendzie mnie intreresowala to 12 tys
-
[b]MirekS[/b], tez jestem z wykształcenia ekektronik samochodwy, a temat odzyskiwania przebiegu znam na poziomie wystarczajacym, tyle ile mi potrzeba.
-
Wiem ze moge luknac na otomoto, ale chodzi mi o to jle moze byc warta zdaniem urzytkownikow fabi, a wersja wyposarzenia to classic, czyli standart.
-
Mam dowas pytanie. Ostatni mnie zaciekawilo jle moze byc warta moja fabia.
Auto jest z 2000r.(koncowka roku) z silnikiem 1.4 44kw AZE,przebiek 80 tys. z seryjnym wyposarzeniem, jedynie co dokupilem do swojej fabki to hak i sredniej klasy nagłosnienie, auto jest zadbane i w bardzo dobrym stanie. -
[quote="MirekS"][quote="misiek2208"]Mozna odczytac orginalny przebiek ale nie w silnikach bnzynowych[/quote]
Też się da, ale po pewnej modyfikacji programowej, trzeba co nie co siedzieć w tym temacie.[/quote]
Oczywiscie ze sie da ale pod jednym warunkiem ze jest ktos dobrym programista i potrafi odzyskac skasowany zapis z pamieci licznika
-
Mozna odczytac orginalny przebiek ale nie w silnikach bnzynowych, jeynie w nowszych ropniakach gdzie przebik jes zapisywany takrze w głuwnym sterowniku silnika.
-
Sonde mozna samemu wymienic potrwa to kilka minut, wystarczy ja odkrecic i wypias z kostki, a nastepnie zamontoac nowa.
Sonde zmnajdziesz zaraz za silnikiem za kolektorem wydechowym.
A jak chcesz kupowac nowasonde to polecam zamineniki NGK. -
[quote="pueblo"]Tydzień temu wymieniłem w aucie łańcuch rozrzadu oraz sonde. I tego czasu mam bardzo dziwny objaw aczkolwiek sporadyczny, a mianowicie auto przy ruszaniu tak pomiędzy 1500 rpm a 2000 rpm traci moc i nie jedzie szybciej niż 20 km/h ( nie da sie przyśpieszyć zero reakcji na gaz) , zmiana biegów nic nie daje. Autko pare razy strzeli z rury tak jakby była zatkana oraz strasznie trzęsie całym autem, trwa to wszystko pare sekund, po czym auto normalnie jedzie. Co to może być juz trace siły do tego auta :cenzura: <!-- s:cenzura: -->[/quote]
Prawdopodobnie kupiles wadliwa sade lambda, przez ktora silnik dostaje zadurzo paliwa dlatego jest taki slaby na niskich obrotach, świadczy tez otym ze w układzie wydechowym znalazla sie benzyna. Moja rada jak masz stara sade to ja zamontuj i zobacz czy obiawy sa takie same. Jak masz jakies pytania to pisz na gg.
-
Ludzie sprubucie sobie kiedys zapsikac przepustnice specjalnym srodkeim ''carb&choke", pomaglo w mojej fabce praktycznie falowanie obrotow jest niezaowarzalne. Dodatkowo dodam ze nie trzeba stroic przepustnicy.
Testowalem to na rożnych samochodach, rewelacja
<!-- s
-->