Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. micchal
    M

    micchal (@micchal)

    0
    Reputacja
    27
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o micchal

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez micchal

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez micchal

    • M
      [F1] Podświetlenie wnętrza/bagażnik/drzwi/schowek

      Dzięki, choć to trochę roboty. A poza samą awarią (np. zatarciem) tego włącznika możliwe jest, że rozłączył się lub dobrze nie łączy jakiś przewód? Np. na kostce w drzwiach itp?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1] Podświetlenie wnętrza/bagażnik/drzwi/schowek

      Witam.
      Jak w temacie: gdzie znajduje się włącznik oświetlenia wnętrza w tylnych drzwiach?
      Przestał działać a z zewnątrz nie mogę go zlokalizować.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Rezonans

      [quote="luty j"][quote="nikon"]taka aerodynamika 🙂 <!-- s:) -->
      ja mam podobnie w F2 - jak uchyli się tylne okno to mam dźwięk jak by koło miało odpaść 🙂 [/quote]

      coś nieprawdopodobnego ale chyba masz racje byłem u mechaników i potwierdzili taka konstrukcja zakład polecany przez klubowiczów na prandoty w krakowie
      ale mam prośbe moze ktoś sprawdzi i wczasie jazdy otworzy tylne okno [ale tylko tylne] i sprawdzi czy rzeczywiscie wszystkie f1 szczegolnie combi mają taki rezonans
      co za wariactwo[/quote]

      Witam. Po prostu trzeba minimalnie uchylić przednią szybę, wtedy "turbulencje" przy otwartej szybie tylnej znikają, ale faktycznie ja w ASO dowiedziałem się, że taka jest "uroda" Fabii.
      Wrażenie jest jednak nieziemskie, ja myślełem za pierwszym razem że mi łeb rozsadzi 🙂

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Amortyzatory - temat zbiorczy

      Dzięki. Przebieg to 140 000 km.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Amortyzatory - temat zbiorczy

      Witam. Czy wymieniał ktoś łozysko MacPhersona w Fabii I ? Mam trzeszczenie podczas kręcenia kierownicą na postoju (widoczne skokowe obroty sprężyny).
      Czy konieczna jest wymiana całego mocowania kolumny czy tylko łożyska i jaki to ewentualnmie koszt (łozyska lub całego mocowania)?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Drżenie kierownicy i stuki

      Witam. Czy przyczyną drżenia kierownicy przy przyspiszaniu (i delikatnie odczuwalnego stukania) oraz wyraźniejszego stukania przy przyspieszaniu na kołach skręconych w prawo mogą być tylko przeguby?
      Osłony przegubów całe, ostatnio przeczyściłem prawą stronę (z nasmarowaniem) - przegub zewn. i wew. - nie pomogło (przeguby wg mechanika sprawne). Jest sens zrobić to samo z lewej strony czy szukać innej przyczyny?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Filtr powietrza/przeciwpyłkowy/kabinowy

      Z własnego doświadczenia wiem, ze dobrze zainwestować w markowy wkład filtra (u mnie np. sprawdza się Filtron). Mam 126 kkm i raz czyściłem przepustnicę - po stosowaniu filtrów "no name" za ok. 12 zł.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Filtr powietrza/przeciwpyłkowy/kabinowy

      Filtry stożkowe (sportowe) mają większą przepuszczalność powietrza, zatem przepuszczają też więcej zanieczyszczeń - możesz mieć problemy z przepustnicą i nierównymi obrotami.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] Instalacja LPG w Fabii 1

      Sorry za długi opis, ale chodziło mi o to, że w 1.4 MPI też bardzo dobrze sprawdza się dużo tańsza instalacja II generacji.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] Instalacja LPG w Fabii 1

      Hej. Ja w swojej Fabii (1.4 44 kW) mam II generację - instalacja Elpi Gaz. Obecny przebieg to 121 kkm, załozyłem przy 2 kkm w serwisie, na gwarancji. Jak dobrze ustawią, to tak jak u mnie - zero regulacji, jedynie wymiana filtra gazu. Z dodatkowych kosztów to wymiana trójników po 100 kkm - wyciekał płyn. Przy tej mocy nie jest odczuwalne skrócenie czasu przyspieszenia. Wymiana świec skrócona z 60 kkm do 30 kkm. Wymiana wkładu filtra powietrza (i filtra gazu) co 15 kkm. Instalacja posiada oczywiście emulator (zero zaświeceń kontrolki EPC). Spalanie ok. 9 l gazu - co dziwniejsze, niezależnie czy trasa czy miasto. W sumie przejechałem 119 kkm i zero problemów. Według mnie było warto, choć w ASO w 2003r. "przepłaciłem" ok. 900 zł, ale nie straciłem 2 letniej gwarancji na silnik.

      napisane w Warsztat mechaniczny