Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. marcinekk88
    M

    marcinekk88 (@marcinekk88)

    0
    Reputacja
    11
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o marcinekk88

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez marcinekk88

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez marcinekk88

    • M
      [F1] Czyszczenie przepustnicy fabia 1.4MPI 44kW - fotostory

      Jak będziesz to wszystko rozbierał wg opisu to przy przepustnicy jest tylko jedna kostka z kablami elektrycznymi. Reszta to same gumowe rurki. Żeby ją wypiąć trzeba taki dzyndzelek wcisnąć do środka i jak jest wciśnięte to pociągnąć do siebie. Ja ostatnio czyściłem przepustnice. Bardzo proste. Była zasyfiona fest. Auto już nie szarpie przy dodawaniu gazu. Jak ktoś tego dawno nie czyścił i ma zasyfioną tak jak moja to ja sobie nie wyobrażam jak można to dokładnie wyczyścić bez rozkręcania. U siebie robiłem z komputerową adaptacją VAG-iem. Napiszcie jeszcze czy u was przepustce w stanie zamknięcia są całkowicie szczelne? Bo u nie (już po wyczyszczeniu) w stanie zamkniętym jest delikatny prześwit pomiędzy krążkiem a tym wewnętrznym "cylindrem".

      \edit

      W punkcie 4 na zdjęciu po prawej strzałką jest zaznaczona ta kostka do której biegną przewody w osłonie plastikowego żeberkowanego/falistego (nie wiem jak to nazwać) wężyka. Wystarczy się przyjrzeć;)

      napisane w Zrób to sam
    • M
      Wymiana świec zapłonowych - temat zbiorczy

      Dziękuję:) Przyda mi się na początku czerwca jak będę czyścił przepustnice. Zajrzę wtedy i tam bo auto naprawdę coś szwankuje:) Bardzo pomocne:)

      napisane w Zrób to sam
    • M
      [F1] Czyszczenie przepustnicy fabia 1.4MPI 44kW - fotostory

      [quote="FIGO-23"]super. 🙂 <!-- s:) --> a czy ktoś wie czy przeputnica w fabii może sie odkształcić ? to znaczy wygiąć na łączeniu przy uszczelce?? i stąd lewe powietrze w wielu przypadkach ?[/quote]

      Witaj:) jako student inżynierii materiałowej mogę Ci powiedzieć tak:

      patrząc na skomplikowany kształt elementu jakim jest przepustnica mogę stwierdzić że na 100% został on wykonany poprzez odlewanie stopu metalu do formy a następnie obrobiony mechanicznie. Raczej są nikłe szanse na to że taki odlew Ci się zegnie a już na pewno nie w takim miejscu jak łączenie przy uszczelce. Prędzej by Ci się ukruszył albo pękł. Chyba tyle. Pozdrawiam:)

      napisane w Zrób to sam
    • M
      [F1 i F2] Kontrolka poduszki powietrzne/airbag

      Witam, mam problem z airbagiem. Cały czas podczas jazdy świeci się kontrolka. Vag dał takie coś:

      Address 15 -------------------------------------------------------
      Controller: 1C0 909 605 H
      Component: 08 AIRBAG VW51 08 0004
      Coding: 00515
      Shop #: WSC 68102
      1 Fault Found:
      00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154)
      32-10 - Resistance too High - Intermittent

      Jak się dostać kabelków żeby posprawdzać czy nie są gdzieś rozłączone?

      PS. Pisałem już na fabiaclub.pl ale mała aktywność w temacie:
      http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=13632<!-- m -->

      Bardzo proszę o pomoc. (również jeśli chodzi o inne błędy [w linku] jeśli ktoś chce:)

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 04-05-2011, 16:57[/i] ][/size]
      Airbagi rozwiązane, wystarczyło skasować ale dużo błędów zostało. Jeśli ktoś chce pomóc to w linku jest nowy log. Pozdrawiam:)

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1] Mostek prostowniczy skutki... Przyda sie kiedys ;)

      [quote="anubis"]Fachowo to jest regulator napięcia alternatora[/quote]

      Regulator napięcia to co innego niż mostek na którym są diody. W moim alternatorze padł właśnie ten mostek z diodami a regulator został sprawny i objawy były bardzo podobne.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      Spryskiwacz tylnej szyby 3

      Dziś niedziela więc odpoczywam:) jutro od rana się tym zajmę. Kiedyś już miałem z przodu rozpięty i znalazłem i połączyłem i było ok. Teraz musiał się rozpiąć gdzieś indziej. Czyli wężyk ma łącznia tylko w tych dwóch miejscach?

      Pozdrawiam:)

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Spryskiwacz tylnej szyby 3

      Witam,

      A miał ktoś taki problem, że wężyk do tylnego spryskiwacza nie rozłączył się w tym miejscu w okolicach lewego nadkola tylko gdzieś indziej? dalej? gdzie jeszcze jest łączenie wężyków i jak po kolei się tam dostać żeby to znów złączyć? Samochód Fabia I 1,4 MPI.

      Dziękuję i pozdrawiam:)

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Akumulator

      alternator poszedł do wymiany i pompa wspomagania niestety też pójdzie do wymiany. szukam używanej. Jak ktoś ma na sprzedaż to niech pisze na PW. oznaczenie pompy:
      VW 6Q0 423 155L
      Koyo A5089485+E

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1 i F2] Akumulator

      mój problem nie zniknął. nie kupowałem nowego aku a jedynie podłączyłem inny który na bank jest dobry i był naładowany oraz dolałem płynu do wspomagania do pozycji max a kontrolka wspomagania nadal nie zgasła. Nie wiem co dalej robić. Proszę o porady

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1 i F2] Akumulator

      Skodzik kieruję przeprosiny w Twoją stronę jak i w stronę innych forumowiczów. Rzeczywiście mam założony ten temat również na innym forum ponieważ uważam że nie każdy jest zarejestrowany wszędzie a mi bardzo zależy na szybkim rozwiązaniu problemu. Poza tym nie pomyślałem że ktoś może to odebrać jako nie fair z mojej strony. Jeszcze raz serdecznie przepraszam.

      Prosiłbym osoby które brały udział w dyskusji o zapoznaniu się z tym tematem z innego forum.

      http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=8457<!-- m -->

      jeśli ktoś miałby jeszcze jakieś pomysły co do tego co tu pisałem bardzo proszę o radę jak i dziękuję za już otrzymane. Uważam że na pewno zacznę on sprawdzenia wiązki. Pasek na alternatorze jest ok:) Pozdrawiam

      napisane w Warsztat elektryczny