Gregmaz miałeś rację, nic nie dała wymiana filtra, ale po tygodniowym postoju w ASO na Modlińskiej doszli do tego że pompa nie daje 4 barów a jedynie 3 i kazali wymienić pompę . Za diagnozę zapłaciłem prawie 300zł.
Na koniec dowiedziałem się że powinienem zakupić nową pompę a jej cena w aso wynosi 950zł.
No nic raz już przerabialem wymianę pompki, kupiłem wkład hiszpańskiej firmy WRC , ktróry padł mi po 2 dniach od założenia, darł się niemiłosiernie, a oryginalna VDO jest cichutka. Muszę zrobić jeszcze jedno podejście chciałem kupić oryginalny wkład VDO, ale nie jestem pewien co jego oznaczeń ponieważ ma je zatarte , natomiast goście na MOTOPLATFORMy twierdzą że do tego korpusu będzie pasował wkład firmy MEAT&DORIA, http://motoplatforma.com/index.php?d=produkt&id=8166<!-- m --> słyszał ktoś z was o tym producencie części zamiennych?
Marcin_er (@Marcin_er)
Informacje o Marcin_er
Najlepsze posty napisane przez Marcin_er
Najnowszy post utworzony przez Marcin_er
-
-
Siema,
Bejn, fajny i wiele mówiący post :hyhy: <!-- s:hyhy: --> , ... co zapomniałeś? ... spoko, pojechałem do mechanika, niestety pomimo zapewnień że mi to zrobi nie miał odpowiedniego sprzętu do pomiaru w/w ciśnienia paliwa, inna średnica przyłącza. Obok niego jest ASO SKODA, wstąpiłem i dostałem odpowiedź że na 100% znajdą mi przyczynę błędu za 120 zł chyba się na to skuszę...
Mechanior chciał 50 PLN-ów na pomiar ciśnienia, ale niestety nie zarobi... -
Witam,
Cieszę się, że udało Ci się wyeliminować ten błąd, ponieważ w mojej fabii od przebiegu 20tys trapi mnie błąd 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
P0171 - 006 - Short to Plus - IntermittentAuto jeździ normalnie, nic się nie zmienia, z błędem czy bez tak samo. Byłem u różnych mechaników, nawet ASO Wimar nie znalazło przyczyny.
Co to znaczy : BANK1 oraz co oznacza SHORT TO PLUS, czy to może daje ciała jakis czujnik, kto wie z Panów proszę o podpowiedź.
Błąd ten pojawia się w określonych okolicznościach; mogę przejechać 500 km i wystarczy że na chwilę postawię , dzieci pojda na siku powrót start i prawie zawsze go mam na blacie.
Druga okoliczność to muszę sobie jechać spokojnie te 2 - 3 tys obrotów i własnie też podczas tej spokojnej jazdy lubi wskoczyć.
Wymieniałem pompę paliwa na Hiszpański zamiennik WRC, ale na drugi dzień po zamontowaniu padła, więc wrócił wkład VDO, natomiast różnicy poza głośniejszą pracą zamiennika, nie odnotowałem.
Wymieniłem również filtr paliwa na KNECHT-a 4 barowego, zmian brak.WTF
Pozdrawiam
Marcin
-
Dzień Dobry,
Jeśli w garażu Skodovka to koniecznie FCP, dlatego tu jestem...
Marcin