Dobrze jak coś się zmieni to dam znać
maniek72f (@maniek72f)
Informacje o maniek72f
Najlepsze posty napisane przez maniek72f
Najnowszy post utworzony przez maniek72f
-
Dobrze zgadza się .Przyczyny usterek można wykluczyć wszystko po sprawdzane.
To powiedz mi dlaczego tak się dzieje po odłączeniu sondy od sterownika lpg
dla czego sonda dobrze wskazuje na wysokich obrotach i pracuje w całym zakresie
i czemu na lpg działa bez zarzutu jak i na sterowniku silnika i lpg
zawiesza się dopiero(łapie błąd )jak dłużej pochodzi na Pb biegu jałowym jak dobrze pamiętam to błąd 16555 -
Vagiem silnik blok 001 działanie procentowe i blok 031 działanie napięcie 'V' oraz program bingo 3 gdzie pokazuje działanie sondy też miernikiem. <!-- s:| -->
-
Ostatnio posprawdzałem wszystkie bloki według instrukcji i wszystko się zgadza oprócz sondy lambda ,która na benzynie i jałowym biegu zawiesza się na 16,47% i napięcie stałe 0,00lub 0,04v natomiast na gazie ładnie pracuje w swoim zakresie
i cały czas wywala błąd że mieszanka za uboga sonda wymieniona jak ktoś wie co może to być to nich się podzieli wiadomościami . Z góry będę wdzięczny bo mi brak pomysłów . <!-- s:( --> -
Instalacja 2 generacji lpg . Z tym że odłączyłem sondę od sterownika gazowego i nic to nie zmienia. A w bingo s4 można włączyć emulację jako do 1masy 2 otwartą lub 3 przebieg ja mam do masy. Silnik na benzynie przy obciążeniu i wysokich obrotach pracuje normalnie tylko na biegu jałowym i rozgrzanym faluje lub gaśnie. <!-- s:( -->
-
Witam.Może się powtarzam lecz nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Problem polega na tym,że w skodzie fabii 1.4 44kw silnik aze czeski falują obroty na biegu jałowym na benzynie natomiast na lpg pięknie i równiutko pracuje. Wyskakuje błąd że mieszanka za uboga . Sprawdzałem sondę to na lpg pracuje natomiast na paliwie na niskich obrotach staje na 9.27% i wtedy silnik zaczyna wariować i gaśnie dopiero pracuje na wysokich obrotach .Sond jest nowa .Wszystko sprawdzone i sprawne sterownik gazu to bingo s4 podłączenie sondy na tym sterowniku do masy.
Jak ktoś miał coś takiego i wie co to za przyczyna niech pomoże będę zobowiązany. <!-- s:( --> -
Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który wyczytaliśmy, potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych zegarów czyli ten który mieliśmy od zawsze w autku , 10-adaptacja kanał 21 i wpisujemy 0 jako ilość kluczyków, po zapisaniu 0 wpisujemy 2 i jako %u201ENewKeys” robimy zapisz. Wyłączamy stacyjkę , lampka immo zaświeci się na chwilę i zgaśnie , wyłączamy stacyjkę , szybko wkładamy kolejny kluczyk do zaprogramowania i ponownie włączamy stacyjkę. Po tym wszystkim odpalamy silnik i sprawdzamy oba kluczyki.
vag com 409 u mnie zadziałało -
to samo co wyżej,najpierw tylko robiłem to vagien 311.2 a że poszło robiłem vagie 409 to cała przyczyna i chyba czym wyższy vag lub vcsd tym lepiej