blad wszystkich wtryskow....bo pewnie byly odpinane nie sugerowal bym sie tym za bardzo
maly_Sz (@maly_Sz)
Informacje o maly_Sz
Najlepsze posty napisane przez maly_Sz
Najnowszy post utworzony przez maly_Sz
-
-
sprawdz czujnik wysokiego cisnienia w kompresorze/ instalacje elektryczna
-
srubka trzymajaca tarcze do piasty jest stosowana jedynie w celu pomocy czyt. wygody w zakladaniu kola// tj trafianiu w otwory
bicie...sprawdz na poczatek luzy w zawieszeniu/ jezeli BRAK, sprawdz owalizacje tarcz hamulcowych/ zaciski osobiscie zostawilbym w spokoju -
[b]Kaczmar[/b] nie było takich silników ani w VW ani w Seacie.
2.0 TDI 16V owszem ale nie 1.9 chyba ze ARL 150KM[b]Kornat[/b]aa że fabryka daje górką to fakt...miałem 143KM w serii przed chipem.
-
kasowanie nic nie da.....
czujnik ciśnienia, nie ma nic wspólnego ze wskaźnikiem temp. na desce.
Proponuje sprawdzić przewody do czujnika temp. jeżeli pod maska buszował jakiś gryzoń...jeśli jest ok to czysty zbieg okoliczności i osobiście STAWIAM na czujnik temp. cieczy -
[b]maninnew[/b] nie może. W ogóle nie spotkałem sie żeby łożysko mcpherson'a stukało....poduszka która jest pod nim może być wybita i wtedy cała kolumna ma luz który powoduje nieprzyjemny stukot. Łożysko zaciera sie - owszem ale nic więcej
-
[b]thomus[/b] porównujesz dwa zupełnie rożne silniki..... 110KM to silnik na pompie rotacyjnej a nie PD, stąd główna różnica w momencie obrotowym na korzyść silnika ATD 101 KM
-
jeżeli jeden ma luz, to wymień jeden... lepiej nie będzie jak wymienisz dobry na dobry:)
a może to gumy drążka stabilizatora??? sprawdź czy cały stabilizator nie chodzi...
-
[b]MirekS[/b] sprzęgło jest new, wiec na razie problemów z przenoszeniem nie ma, jeśli sie zaczną to zmienię okładzinę tarczy na mocniejszą.
-
To i ja sie zaprezentuję <!-- s;) -->
Proszę na asfalcie;)
fabryczny RS 1.9 TDI PD 96kW w serii 130 KM 310Nm
drobna modyfikacja nadkola obecnie program i 163,5 KM 400Nm momentu
hamulce przód 312mm z Leon'a 1.8T /S3 czy TT jak kto woli