Ja mam auto garażowane (5 lat) w zeszłym roku robiłem próg od strony pasażera tak jak pokazuje kolega łycha. A teraz czeka mnie to samo od strony kierowcy. To jakiś niewypał z tymi progami :dobani: <!-- s:dobani: -->
makh (@makh)
Informacje o makh
Najlepsze posty napisane przez makh
Najnowszy post utworzony przez makh
-
-
Wczoraj wymieniłem łozysko z lewej strony choc nie byłem pewny. No i przestało wyc ale tylko troche. Za bardzo nie byłem pewny z której strony. Mechanik powiedział że z prawej też jest nieciekawe. Więc teraz wyje z prawej. Chyba że to łozyska skrzyni :dobani: <!-- s:dobani: --> . Przebieg 97000. Ciężko sie połapać bo ten hałas roznosi sie po całej szupie.
Jeśli chodzi o warsztat to polecam koledze Auto-Test w Chorzowie. Wjeżdza sie do ślepej uliczki na przeciwko Urzędu Celnego (przy rondzie Wojska Polskiego-Gałeczki). Jak trza telefon to podam. -
Wymieniłem przedwczoraj poduszki, wydawało mi się że są troszkę za ciasne tzn. średnica była ok. 17mm a stabilizator 18mm. No ale nie wiem co jest grane bo skrzypi dalej. Drążki mają z 10tys. km. Straszny bubel te nasze stabilizatory. Już nie wspominając o możliwości wymiany stabilizatora.
Pierwsze które wymieniałem miały w swoim numerze końcową literę N i to było 18 mm. W ASO kupiłem za 11zł za sztukę z literką Q. Pani zapierała się że to 18 mm bo "innych nie robią już". Jak się człowiek sam nie dowie to wcisną mu byle kit. -
U mnie od 0,6 do 0,7. Jak się fest nagrzeje to chwilowo pokazuje 0,5
-
Mam dokladnie tak samo gdzieś od 2 lat. Nic z tym nie robiłem bo pojawia sie to nie za często i generalnie nie przeszkadza mi to. Ale tych 2 błedów (00849 i 25-00) to nie mam. Pewnie to wina czujnika w stacyjce, może się zabrudził. Tak szczerze to nie wiem co z tym zrobić. Może jeszcze komuś się to przydarzyło??
-
czy ktoś samodzielnie wymieniał filtr - zastanawiam się w jaki sposób odłacza się koncówki przewodów. Bóg zapłać za podpowiedzi
-
Z naszymi silnikami to standard. Dwa razy tak miałem i za każdym razem czujnik temperatury był do bani. Na diagnostyke chyba nie ma co jechać, zapłacisz i dowiesz się to samo. Te czujniki to chyba najbardziej wadliwa część.
-
końcowy tłumik jest wrażliwy na wilgoć zwłaszcza od środka - ma to znaczenie kiedy jest chłodno, tłumik ciepły a nie gorący a na dodatek niedogrzany silnik - wtryski pompują ile wlezie, woda wykrapla sie w tłumiku, tłumik i wytłumienie w środku gnije z powodu nadmiaru wody. Nie jest w stanie efektywnie sie osuszyć. Jeśli dodatkowo samochód eksploatowany jest na krótkich trasach, na wiosne nowy tłumik jak złoto. :super: <!-- s:super: -->
-
Czy zatem bagażnik będzie się odblokowywał automatycznie po otwarciu drzwi? a brzęczek od świateł niewyłączonych odezwie sie?
-
tak wysokie zużycie na jałowym biegu wskazywałoby na uszkodzony czujnik temperatury silnika - pisze tak bo przeżyłem to 2 razy. Obecnie bierze mi 0,6 l/h <!-- s -->