[quote="TOMUŚ"]
3. dostępność nowego modelu - zwykle wszyscy dookoła mają nowy a polacy jeszcze nie np. Nowy seat toledo czy nowy leon. Nawet w Czechach on jest a w Polsce go nie ma.[/quote]
Ale tych Seatow nie ma bo w Polsce jakby Seata nie ma... cos mi się tak obiło o uszy... <!-- s;) -->
M.I. (@M.I.)
Informacje o M.I.
Najlepsze posty napisane przez M.I.
Najnowszy post utworzony przez M.I.
-
-
Szczerze mówiąc nic nie slyszalem jeszcze o wtryskiwaczach.
Sam mam 84 000, kiedys zaglądał tu użytkownik takiej co miala 120 000... nie przypominam sobie by ktoś z klubowiczów o tym wspominał.
Jak wiadomo, używane auto, to wszystko moze się wydarzyć.. Rozumiem, że jesteś pewny przebiegu?
Gdzie trafiła do warsztatu, ASO? -
[quote="bielawa"]Hej,
zauważyłem
Cena także zaporowa - w poznaniu z usunięciem DPF - prawie 2000zł, inni tunerzy koło 1500 (np Apsik)[/quote]Wiesz moze na jaki przyrost mocy mozna liczyc?
-
[b]Tofik[/b] kupisz nową Fabie i nie zamówisz dużego wyświetlacza zwanego maxi-dot to będziesz miał taka kontrolke zamiast wskazówki informującej o temperaturze cieczy chłodzącej
<!-- s:P -->
Hehe.. Bugatti.. nie no masa aut ma takie cuda wianki ze wskazówkami włączone w standardzie. W Fabia to dopiero w najnowszym CANie MY2011 można włączyć więc nic nie wymyślisz
-
[b]Havier[/b] ja to mam włączone i po kilku dniach przestałem na to zwracać uwagę
Ale funkcja jest fajna bo wskazówki zapalają się na czas "przelotu". Do tej pory uśmiechne się czasem pod nosem jak zobacze takie coś przed sobą odpalając samochód w nocy
<!-- s:D -->
Polecam
U mnie.. http://youtu.be/NqBV0BnN_io -
http://jdtech.pl/2011/12/aero2-36-miesiecy-liczymy-od-dzis.html<!-- m -->
3 letni czas darmówiki na 900Mhz zaczał się liczyć od grudnia.
W maju albo grudniu tego roku będzie 512kbit/sWziąłem karte dla siebie i siostry.
Sprawdziłem na telefonach z androidem (Galaxy Lite tzw Spica) i Nokia Navigator.
Moja siostra używa tego na codzień w centrum Warszawy. Za modem robi narazie moja stara Nokia 6210 Navigator i spisuję się wyśmienicie.
Dla niej taka darmówka do przeglądania plotka itp nadaję się idealnie. Poza tym spokojnie może korzystać z Skype ponieważ nie ma miesięcznego limitu transferu.Ja uważam, że choć prędkość downloadu jest wkurzająca to do przeglądania jakiś stronek typu forum jest spoko.
Ostatnio włączyłem sobie Aero2(jako modem 6710 Navigator;)) na jeden dzień zamiast UPC 25Mb/s i chyba tylko youtube musiałem sobie darować. Na reszcie stron które odwiedziłem nie odczuwałem jakiegoś strasznego dyskomfortu -
[b]er4S3r[/b] mam wrażenie, że nie zrozumiałeś tematu
kontrolka zapali się już wtedy jak filtr będzie już na tyle zapchany, że silnik będzie miał problem z normalną pracą lub coś w tym stylu - tak zwany BŁĄD<!-- s;) -->
U autora tematu zapaliła się przy 10tys, kiedyś ktoś inny pisał, że u niego po 100tys. Ja mam prawie 40 i nic mi na żółto po oczach jeszcze nie waliło
Czekamy na odpowiedź autora tematu w jaki sposób udało mu się "zgasić" kontrolkę
Nie ma co się mama bacznie przyglądać kontrolce tylko się cieszyć, że się jeszcze nie zapaliła i postarać się wyłapać jak się zachowuję samochód przy załączonej procedurze wypalania by jej nie przerywać.
Jak się kontrolka zapali to napewno zauważy a jeszcze tak naprawdę nie doszliśmy do konkretnego wniosku jak się w takiej sytuacji trzeba zachować. Czy wystarczy przegonić konkretnie na autostradzie czy trzeba wylądować w serwisie by wymusili procedurę za pomocą podłączonego komputera.Już były rozważania na ten temat, dlaczego nie dali małej kontrolki świadczącej o aktywnym wypalaniu. Słyszałem, że w silnikach z fapem (akurat chodziło o EuroVan tj. Peugeot 807, Citroen C8 itd. ) właściciele montowali sobie diodę i podłączali pod ogrzewanie lusterek lub tylnej szyby. Sterownik podczas procedury obciążał silnik odbiornikami prądu. W przypadku "naszych" silników raczej tak nie jest.. nie wiem...
-
[quote="kapi"]tak, ale tylko w trasie. i nie zaobserwowałem wchodzenia na obroty jak np. stałem na parkingu w oczekiwaniu na wychłodzenie turbawki ....[/quote]
wtedy to na 99,9% tego nie zobaczysz<!-- s;) -->
-
ma co wypalać [b]kapi[/b] ma, jeździłeś kiedyś z tym silnikiem? :zdziwko: <!-- s:zdziwko: -->
-
nie ma takiej możliwości według mnie [b]Havier[/b] Chyba, że mój silnik jest jakimś wyjątkiem..
A jak deptasz to chyba właśnie wtedy więcej "dymi" a że nasze tdiki z dpfkami dymek odkładają w filtr to jeszcze szybciej się tam tego syfu do wypalenia nazbiera<!-- s;) -->
Wypalanie aktywne (linki od forumowicza [b]comfort[/b]-bardzo ciekawe;)) ma miejsce co jakieś 400 kilometrów. I nie ważne że właśnie te ostatnie 400km zrobiłem na trasie jadąc przez pół Polski z podkarpania na mazowsze.
[b]er4S3r[/b] niech się mama dobrze przysłucha pracy silnika(taki cięższy-głośniejszy) + podwyższone obroty + drżenie całego auta na postoju a w czasie jazdy na biegu przy puszczeniu gazu szarpnięcie. A no i na postoju po wyjsciu z auta czuć smród jakby palonego plastiku lub czegoś podobnego.
Trwa to różnie.. 5 minut.. 10... jak jedziemy. Ale nie raz stałem w korku a przecież tego nie przeskocze to na postoju trwało nawet 20minut.
Jeśli chodzi o podwyższone obroty to one występują też jak wykorzystujemy pełną moc ogrzewania. Więc obroty na 1000 nie oznaczają procesu aktywnego wypalania. Zaobserwowałem jednak że obroty z 1000 przy aktywnym procesie wypalania można zbić jakby puknięciem w pedał gazu. Spadają na standardowe 800 ale proces wypalania chyba się raczej nie kończy bo dalej trzesie silnikiem.
Za to jak mamy 1000 obrotu z powodu ogrzewania itd. to takie uderzenie nic nie daje i dalej będą się trzymały na 1000.Takie są moje obserwacje :wariat:
Jak ktoś ma inne to chętnie posłucham
Czasem mi się nudzi za kółkiemwięc mam magiczną listę :wstyd:
Starałem się zapisać wszystkie procesy wypalania - stan licznika, warunki, czas od zatankowania - z ostatnich 2 miesiecy (jakieś 10 tysiecy km) :mur: