Wlasnie ta proponowana przez Ciebie mi sie nie podoba bo jest popularna.
Ta wybralem ze wzgledow wizualnych (bo fajna) i unikalnych (nie widzialem pletwy typu BMW na skodach czy innych autach).
Dzieki za post
kriskierkrk (@kriskierkrk)
Informacje o kriskierkrk
Najlepsze posty napisane przez kriskierkrk
Najnowszy post utworzony przez kriskierkrk
-
-
Praca w weekend nie powiodla sie ze wzgledow zdrowotnych ale ktoregos poznego wieczoru udalo mi sie ta pletwe zamontowac.
Standardowy bat udalo mi sie zamienic na to:
Osobiscie mam mieszane uczucia.
Jakie sa wasze opinie?
Pozdrawiam
P.S. Nie zwracajcie uwagi na stan samochodu, wiem, ze jest upier ... olony. Brak czasu nawet by umyc -
Hey
Dzieki za post
Udalo mi sie dostac przejsciowke RAKU II wtyk na ISO/DIN gniazdo bo obecna antena jest jaczona na RAKU II.
Przy zakupie pytalem rowniez o zasilanie i to jest ten sam kabel co sygnalowy zasialania do wzmacniacza w bagazniku. Wystarczy, ze sie podepne pod niego i bedzie hulac:)
Separator mam przy radiu, ktore tez nie jest oryginalnym. Mam JVC KD-R411 i zestaw Mtant-a jako wzmacniaczi tube 12".
Na oryginalnych glosnikach jakos daje rade choc moglyby byc lepsze. Moze to nastepny projekt.
Na ten weekend zadanie to ta antena.
Wrzuce fotki "przed" i "po".
Pozdro -
Witam. Kupilem nie dawno nowa antene by zmienic te fabryczna ne cos swiezszego i wygladajacego bardziej cool.
Czy tak wyszlo to nie wiem bo jeszcze jej nie zalozylem. Znalazlem watek nie dawno o kablach, ktore z niej wychodza.
Mialem klopot odnosnie dodatkowego przewodu, ktory okazal sie przewodem zasilajacym bo i sama antena wzmocniona jest. Teraz trzeba mi pociacgnac przewod dodatkowy ze stacyjki/kostki radia lub bagaznika gdzie mam tube z dedykowanym wzmacniaczem.
Powino zadzialac jesli podepne sie pod sygnalowy przewod zasilania wzmacniacza tuby, tak?
Oczywiscie, by dostac sie do samej podstawy oryginalnie montowanej anteny to misja specjalna by nie uszkodzic i nie pozaginac podsufitki. Jakos dam rade.
Trzeba mi tylko jeszcze wtyczke zmienic gdyz oryginalna jest jakas inna, dziwna. Ale i to kosmetyka.
Jak mi sie uda to zalacze fotki bo mi sie nawet udalo ja ladnie okleic w carbon. -
Witam. Wiekszosc objawow uspokoila sie po przeczyszczeniu przewodow paliwowych. STP i inne nie pomogly zbytnio jak lepsza (Vpover) zupa. Kilka razy zalalem taka i poszalalem Fabka. Podzialalo bo ustalo to falowanie obrotow.
Spadek mocy, natomiast, okazal sie slizgajacym sprzeglem:( Trzebabylo wymienic:(
Wszystko jest juz cacy.
Dzieki za odpowiedzi. Pozdro -
[quote="zlloty"][quote="kriskierkrk"]
(...)
Bez gazowania ostrego mozna ruszyc i sie rozpedzic ale zajmie to wiecej czasu na dluzszym odcinku drogi.
Ktos cos moze poradzic?[/quote]Masz tę skodę w Krakowie? Jeśli tak, to daj znać - możemy ją podiagnozować.[/quote]
Bed sie nia wybieral do Krakowa w przyszlym roku dopiero bo obecnie w po Londynie nia smigam. Jest to prawostronna wersja.
Do tego czasu juz pewnie cos porobie jak bedzie czas.
Ostatnio zauwazylem, ze obroty tak wariuja nawet przy rozgrzanym silniku. Blizsze okolicznosci nie znane.
Znajomy kiedys pracowal dla Skody wlasnie w latach produkcji mojej i mowil, ze to czujnik kontroli cieczy powoduje to falowanie.
Moze byc to?
Dziekuje za wszystkie posty w tej sprawie -
[quote="anubis"]zakup STP - Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy benzyna, zalej jedno opakowanie na pełny zbiornik paliwa[/quote]
Witam. Moj Skodilac zachowuje sie podobnie. Zatrzymujac sie na swiatlach czy gdziekolwiek, na zimnym silniku, obroty skacza od 900 do 1100 i autkjiem trzesie. Zauwazylem, ze przy dluzszej pracy, silnik nagrzany ustaja objawy.
Powyzsze rozwiazanie jak dla "kris1986" byloby dobrym rozwiazaniem i w moim przypadku?
Moja Fabka to 1.4 100KM 2002r Hatchback.Zaniepokoila mnie jeszcze jedna sprawa moze majaca zwiazek z powyzsza bo chodzi o obroty.
Jest to co prawda stu konny silnik ale nie zachowywal sie tak wczesniej. Mianowicie: Przy ruszaniu (sinik zimny czy rozgrzany - nie ma znaczenia) nawet spokojnym, obroty wystrzeliwuja do gory jak rakieta, a przelozenia na moc nie widac:(
Osiagi w mocy i predkosci przy kazdym biegu mam przy obrotach rzedu 3500-4000.
Nie dawno wymienilem tlumik koncowy bo stary byl juz przerdzewialy na calej dlugosci spawu.
Bez gazowania ostrego mozna ruszyc i sie rozpedzic ale zajmie to wiecej czasu na dluzszym odcinku drogi.
Ktos cos moze poradzic?