Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. krasus
    K

    krasus (@krasus)

    0
    Reputacja
    48
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o krasus

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez krasus

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez krasus

    • K
      Kraków i okolice

      Witam
      ja mogę polecić serwis klimatyzacji dobrymechanik.biz na ul. Zbrojarzy 25. Obecnie mają akcję na gruppnie.
      Obsługa bardzo miła i rzeczowa o wszystkim informują o wszystko można spytać 🙂 <!-- s:) -->

      Co do skoda pogwarancyjne z Biskupińskiej.
      Robiłem u nich:

      • zawieszenie
      • hamulce przód i tył
      • serwis olejowy
      • auto firmowe (opel combo) też był ptam grzebany
        Muszę stwierdzić, że jestem zadowolony zarówno z wykonanych przez nich usług jak również z cennika. Miałem swoje części. Trafiłem do nich dzięki opiniom znajdującym się między innymi na tym forum.
      napisane w Warsztaty & ASO
    • K
      [F1] Naprawa regulacji temperatury z dokładnym fotostory

      No i okazało się, że potencjometr w silniczku od recyrkulacji jest w pełni sprawny a błedy przy kliemie:
      1596 Nie znany kod błędu
      Y0820045 Klimaanlage X0840
      819 Nie znany kod błędu
      sygnał za mały
      1596 Nie znany kod błędu
      zwarcie do masy
      1596 Nie znany kod błędu
      zwarcie do masy
      819 Nie znany kod błędu
      sygnał za mały

      Tak swoją drogą masakra bo mi się ruszyły zębatki i nie mogłem założyć tego silniczka hehe

      Rozumiem że teraz czeka mnie rozbiurka całego samochodu żeby się dostać do 6Q1819453A Nastawnik Klapy Nawiewu?

      Pozdrawiam

      napisane w Zrób to sam
    • K
      [F1 i F2] Ogrzewanie - temat zbiorczy

      hmm no możliwe, co nie zmienia faktu że było +9 i też się nie włączyła

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F1 i F2] Ogrzewanie - temat zbiorczy

      hmm u mnie w zeszłym roku nawet przy ostrym "-" można było z powodzeniem włączyć klimę więc nie mam tego ograniczenia, zadałem pytanie w "zrób to sam - jest tam podobny wątek" więc do śmieci z tym tematem 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F1] Naprawa regulacji temperatury z dokładnym fotostory

      Witam,
      mam problem:
      Nie działa mi regulacja temperatury nawiewu: (gdy dam na min to czasem leci zimne a czasem letnie gdy dam na max to leci gorące) i do tego nie działa klima manualna mimo iż kontrolka się zapala.

      Podłączyłem kompa i w klimie 0 błędów próba zrobienia adaptacji wg instrukcji wartości spadły do 0 i nadal brak rezultatu, znów odczyt będów, oróba adaptacji i wartości stoją na 255. Jeszcze raz to samo i znów spada do 0. Między próbami rozłączenie interfajsu i kawałek przejażdżki. Nadal brak rezultatu. Po kolejnym podpięciu błąd 1596, którego nie da się usunąć. Zów przejażdżka jakieś 2km patrzę brak błędów. No to ciach kolejna próba adaptacji, wartości lecą do 0, brak efktów, jazda spowrotem, sprawdzam znów błąd:

      1596 Nie znany kod błędu
      Y0820045 Klimaanlage X0840

      Czy warto rozbierać i dokopywać się do mechanizmu recyrkulacji powietrza czy odrazu jechać do serwisu lub brać się tak jak Titko za potencjometr klapy recyrkulacji świeżego powietrza (czy to jest za schowkiem?) i 6Q1819453A Nastawnik Klapy Nawiewu?

      pozdrawiam

      napisane w Zrób to sam
    • K
      [F1] Nie ma ogrzewania !

      Wojtas
      owszem jak masz zaparowane to nie da się jechać, mi przeważnie nie parowały do momentu aż silnik miał 90 stopni.
      Spsób taki:
      dojeżdzasz do celu otwierasz najlepiej wszystkie drzwi a przynajmniej tak żeby był przeciąg i wietrzysz auto do momentu mniej więcej zrównania temperatury in/out przeważnie wystarczało mi kilkanasćie sekund akurat aby zebrać wszystko co do zabrania i wypiąć dziecko. Po takim zabiegu nie zdażyło mi się aby szyby były zaparowane a tym samym zmrożeone od wewnątrz.

      Najgorsza pogoda to taka jak dziś w KrK znaczy 5<10 i deszcz ale przy takich temp to silnik się szybciej nagrzewa 🙂

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      [F1 i F2] Ogrzewanie - temat zbiorczy

      Jeśli chodzi o czynnik w układzie klimatyzacji to był uzupełniany w sierpniu i nie miał wielkich ubytków przez ostatni rok, jeśli natomiast chodzi o ciecz chłodzącą to jest również okej

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F1 i F2] Ogrzewanie - temat zbiorczy

      witam,
      od jakiegoś czasu mam problem z ogrzewaniem i klimatyzacją manualną.

      Chodzi o to, że straciłem mozliwość regulacji temperatury ogrzewania jest tylko min i max. Na wszystkich zakresach pomiędzy leci gortące.

      Nie działa również klima w momencie jej włączenia zapala się kontrolka a/c i nic się nie dzieje, nie włącza się sprężarka, nie zmieniaja obroty, nie wzrasta spalanie.

      Czy wiecie czym to może być spowodowane dodam iż od miesiąca nie ma ani śladu żadnych błędów, wiązka jest też w dobrym stanie jeszcze.

      pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • K
      [F1] urządzenia powariowały

      dawno mnie nie było.

      problemem była jednak gałka od wycieraczek. problem rozwiązany przez wymianę hehe

      Tak poza tematem nie rozumiem dlaczego ta gałka wytrzymała niespełna 5 lat

      pozdrawiam i thx za pomoc.

      P.S. Fabrycznie u mnie wiązka nie styka się z korytkiem więc nie ma potrzeby jej podwieszania dodatkowego.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • K
      [F1] Nie ma ogrzewania !

      Mojej fabii bez względu na temp zew starcz ~5 minut jazdy lub ~6 jazdy w korku aby silnik miał 90 stopni. Oczywiście jade z całkowicie wyłączonym nawiem i włączam go dopiero jak się silnik nagrzeje aha no i mam osłonę z przodu na grilu.

      Jazda z włączonym nawiewem na 2 i temp 20 stopni skutkowała wydłużeniem czasu nagrzewania się silnika do >10 minut.

      napisane w Warsztat elektryczny