a czy ktoś kiedyś wymieniał wkładki zamka w drzwiach i może udzielić parę rad jak to zrobić samemu. Ja ma podobny problem co wyżej i zamierzam sam się za to zabrać. W ASO kupię wkłady zamka po 100 zł i tylko wymiana pozostanie.
hanek74 (@hanek74)
Informacje o hanek74
Najlepsze posty napisane przez hanek74
Najnowszy post utworzony przez hanek74
-
-
Właśnie wymieniłem włącznik świateł stopu i pomogło, kontrolka od układu wstępnego żarzenia przestała migać i światła stopu działają bez zastrzeżeń. Koszt nowego włącznika 32 zł, włącznik znajduje się na pedale hamulca tuż pod osłoną, trzeba ją zdjąć, wyjąć rurę nawiewu powietrza i wtedy jest idealny dostęp. Wyłącznik polecam wymieniać delikatnie poprzez obrócenie go w lewo i dopiero wyjęcie. Powodzenia hej
-
Właśnie w dniu dzisiejszym podczas jazdy pojawił się u mnie ten sam problem i wszedłem na forum aby znaleźć jakiej rozwiązanie, jak coś wymyślę lub rozwiążę ten problem to sie odezwę pozdrawiam
Właśnie znalazłem podpowiedź na FCP w warsztacie mechanicznym - temat świece w SDI, skąd dowiedziałem się, że migająca lampka świec żarowych oznacza uszkodzony czujnik świateł stopu więc spraw światła stopu czy działają. U mnie sie zgadza właśnie wczoraj sprawdzałem, że nie mam prawego światła stopu i sprawdziłem żarówkę i jest ok, co może oznaczać faktycznie uszkodzony czujniku, chyba dziś wymienię ten czujnik to jutro dam znać czy wszystko jest ok
-
całkiem możliwe, ale z tym przelewaniem przez korek wlewowy to coś nie tak, chyba że wlali ci podwójną dawkę, to jest z 9 litrów a to mało możliwe, ale uszczelniacz wału od nadmiaru oleju może się uszkodzić i olej będzie wyciekał, co będzie widać pod samochodem
-
Bez choćby małej prasy to raczej nie dasz rady jej wcisnąć. Z wybiciem starej to jeszcze pójdzie ale wcisnąć nową jest dużo gorzej. Możesz próbować przy pomocy imadła ale na pewno będzie ciężko. Ja zmieniałem teraz cały komplet w obu przednich kołach i były drobne problemy. Pomimo użycia prasy (może była zbyt mała) wciśnięcie nowej przedniej tulei szło bardzo ciężko, jednak dałem radę. Tylna też nie wchodziła najłatwiej, ale podgrzałem trochę gniazdo wahacza i wtedy już było po problemie. Jeżeli chodzi o widoczne zużycie tych tulej, to przednie były wybite aż luźno latały, natomiast tylne po dokładnym obejrzeniu miały drobne pęknięcia, jednak uważam, że tylne tuleje były w dużo lepszym stanie niż przednie, więc jak wymieniać to przednie i tylne inaczej szkoda roboty. Koszt części w sklepie to około 100 zł za komplet na dwa koła.
-
ja miałem central bez pilot i zapłaciłem 100 zł w zakładzie montującym autoalarmy i został założony mi sterownik dostałem dwa piloty i od pól roku naciskam tylko guziczek i jest ok. Samemu nie grzebałem i chyba to nie taka prosta sprawa. Widziałem pudełeczko z antenką i podłączone do modułu komfortu ale nie wiem w jaki sposób. Powodzenia.
-
co z tym modułem komfortu można go naprawić czy raczej nie ma na to szans. Może jakiś kontakt :mur: do fachowca, który takie rzeczy robi? :mur: <!-- s:mur: -->
-
Jeśli chodzi o przekaźnik, to będziesz miał problem, gdyż jest on na płycie modułu komfortu, który jest pod kierownicą po lewej stronie. Obecnie poszukuje schematu takiego modułu bez rezultatu, a w ASO nawet nie chcę pytać. Moduł komfortu odpowiada za większości elektryki w samochodzie i nie wiem czy ktoś to w ogóle naprawia. Widziałem jeden na allegro za 200 zł, więc sprawdź na początek jeszcze raz bezpieczniki, później sprawdź przewody przy przełączniku w kierownicy, jeżeli przełącznik jest ok. to na włączonym zapłonie, gdy włączysz wycieraczki powinno być słychać załączający się przekaźnik pod kierownicą. Ja ma również problem z wycieraczkami patrz temat "szwankujące wycieraczki" pozdr. hej
-
spryskiwacz działa bez zarzutu, bywa tak, że raz spryskiwacz działa z wycieraczkami i wszystko jest ok a za chwile działa tylko sam spryskiwacz, a bezpieczniki sprawdzał mi wszystkie elektryk i powiedział, że to moduł komfortu, szukam kogoś kto już naprawiał taki moduł gdyż nie wiem czy to możliwe, pozdrawiam