Witam. Ja też mam problem z biegami. U mnie jedynka też się czasem zacina ale i dwójka jakoś nie bardzo płynnie wchodzi. A wrzucam na dwójkę to słychać chrupnięcie i po drążku czuć że nie wchodzi bieg jak w masło- jak to jest na innych biegach. Występuje to tylko na zimnym silniku jak ruszam z jedynki szybciej i wrzucam szybko dwójkę. Olej sprawdzałem w skrzyni sam raz jak podejrzewałem wyciek oleju ale to skąd indziej się okazało że cieknie. Dwa razy mi w serwisie sprawdzali poziom oleju w skrzyni. Za każdym razem jak się odkręci ten korek od skrzyni to wypłynie troszkę oleju i może przez ten ubytek oleju zaczęła skrzynia gorzej chodzić? Ale w serwisie mówili że stan jest ok. Więc dlaczego ta dwójka na zimnym aucie gorzej chodzi?
grzegorz2k (@grzegorz2k)
Informacje o grzegorz2k
Najlepsze posty napisane przez grzegorz2k
Najnowszy post utworzony przez grzegorz2k
-
-
Witam. W Fabii II 2010 r. przebieg 460000 km miałem dzisiaj problem z elektryką. Mianowicie po naciśnięciu hamulca nożnego włączały mi się wycieraczki przednie. Samochód stał na dworze kiedy padał śnieg, wjechałem nim do garażu aby śnieg stopniał następnie wyjechałem na dwór i takie cyrki się działy. Jechałem do pracy 30km i te wycieraczki mi się włączały. W pracy samochód postał pół godziny i problem znikł. O co tu chodzi. Jeden mechanik twierdzi że masa ucieka i trzeba tego szukać gdzieś w pokrywie bagażnika. Wie ktoś gdzie to znaleźć?
-
Witam. Chciałbym zareklamować samochód który jest jeszcze na gwarancji. Jak napisać taki druk reklamacji? Są może gdzieś wzory? Tą reklamację mam zamiar zanieść do sprzedawcy. A może trzeba zgłosić problem do Skoda Auto Polska ? Gdzie napisać takie pismo żebym podjął próbę uzyskania nowego auta?
Moją Fabię II naprawiam na gwarancji od roku już, dwie usterki - żadna nie naprawiona. Ciągle to samo wyciek oleju i trzask w zawieszeniu lewego przedniego koła. Serwis nie ma pojęcia o co chodzi. Co robić w takiej sytuacji -
W poniedziałek wytarłem wszystko do sucha. Dzisiaj jest piątek i już jest plama czegoś rzadkiego z przegubu na kolektorze. Jak pojeżdżę dłużej to będą wisiały krople. Wygląda to jakby rzadki jasny olej. Przy samej skrzyni jak wchodzi oś jest suchutko, chlapie z tego przegubu. Może uszczelka w tym przegubie puszcza smar? A boje się że jakoś ze skrzyni przedostaje się olej do przegubu - jest to możliwe? Przegub prawy mocno chlapie lewy przegub tylko brudzi lekko , możliwe by było że z obu stron ze skrzyni olej do przegubów by się dostawał?
-
Byłem ponownie w serwisie ale w innym mieście - Lublin. Cieknie właśnie ten smar z przegubu wewnętrznego. Z jednej strony bardzo dużo i chlapie po silniku i kolektorze. W serwisie powiedzieli że dokręcili śruby przegubu i wyczyścili wszystko . Mam znowu obserwować. W lutym kończy mi się gwarancja więc ile można czekać aż mi to naprawią. Jak mi wywali cały smar to szlak mi trafi przegub. W ciągu tygodnia po wytarciu pojawia się plama i krople jakby oleju. A co to są opaski elektryczne ? Opaski się daje na osłonę gumową, a u mnie wali olej jakby z pod tej blaszanej osłony przegubu przykręconej śrubami.
-
A na co obstawiacie , co może cieknąć? Tym z serwisu trzeba pokazać palcem i wszystko powiedzieć dopiero wtedy coś dobrze zrobią i przy tym nie rozbiorą pół samochodu. Tak więc miska olejowa klejona była, olej jest rozchlapywany przez ten przegub półosi do góry na kolektor, jest taka równa smuga oleju .
-
Byłem ostatnio i wyczyścili tylko wszystko , powiedział mechanik ,ze ze skrzyni na pewno nie cieknie. Mam dosyć
tego ASO poczekam trochę znowu jak zachlapie i podjadę do innego miasta. -
a to druga fotka - kolektor
http://zapodaj.net/a0add9b9f3808.jpg.html<!-- m --> -
Dzisiaj wjechałem na kanał. I znowu widzę olej na plastikowym kolektorze. Wycierałem kolektor 2 tygodnie temu. I znowu mokro. Zrobiłem zdjęcie. Z czego ten olej się bierze? Czy miska znowu puszcza i chlapie na przegub półosi czy właśnie ze skrzyni tym przegubem chlapie do góry na kolektor i resztę elementów .
http://zapodaj.net/3c7a0e590a66f.jpg.html<!-- m -->