witam właśnie mnie spotkał ten sam problem kupiłem auto i okazało się ze jest pęknięty blok silnika, więc mechanik powiedział że nie ma co spawać tylko trzeba wymienić cały silnik, silnik AME z 2002 roku przejechane 116 tys 1,4 MPI co się okazało też zaciągał płyn chłodniczy do komory silnika kawa z mlekiem stąd dziwny osad pod korkiem galaretkowata maź, ale wracając do wymiany silnika silnika o sygnaturze AME nie mogłem nigdzie dostać wiec kupiłem AQW silnik właśnie się przekłada mam nadzieje ze dodatkowo będzie trzeba tylko wymienić sterownik i wsio ale to się okaże w następnym tygodniu, jak sie sprawa rozwiazala napisze na forum
F
F14 (@F14)
0
Reputacja
1
Posty
1
Wyświetlenia
0
Obserwujący
0
Obserwowani
Informacje o F14
Dołączono
Ostatnio online
Najlepsze posty napisane przez F14
Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.