Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. DorianGray
    D

    DorianGray (@DorianGray)

    0
    Reputacja
    18
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o DorianGray

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez DorianGray

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez DorianGray

    • D
      Wtyczka - urwany kabel od czego ???

      Zlutowałem i wszystko działa 🙂 <!-- s:) -->)
      Po przekręceniu kluczyka zapal się kontroka od akumulatora a po odpaleniu silnika gaśnie, wcześniej w ogóle się nie zapalała i miałem przez to miałem problemy z rozładowywaniem aku.

      Pzdr.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • D
      Wtyczka - urwany kabel od czego ???

      Kurcze.
      Sprawdziłem i u mnie kontrolaka od akumulatora wcale się nie pali.
      Ani po przekręceniu kluczyka ani po odpaleniu silnika (dodam, że w zimie po miescie mialem klopoty z ladowaniem aku = szybko sie rozladowywal).

      F1 2003r.
      1.9 TDI
      przebieg 398 tys. km 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • D
      Wtyczka - urwany kabel od czego ???

      Koledzy, w którym miejscu jest ta wtyczka bo niemogę tego miejsca jakoś zlokalizować.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • D
      [F1] Wspomaganie KOYO - poszukuje schematu płytki

      Witam.

      W końcu zdemontowałem i rozebrałem pompe. Szukam teraz schematu płytki od elektroniki tej pompy KOYO PWJ-423 72704231 (jak na zdjęciu).
      Kilka elementów jest uwalonych (kondensatory i rezystory) ale niestety nie znam ich wartości aby dobrze podmienić.
      Z góry dzięki za wszelką pomoc.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • D
      [F1] Silniczek sterujący klapami obiegu powietrza ciepło/zim

      Wystarczy poszukać:

      http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=6025&postdays=0&postorder=asc&start=0<!-- m -->

      Trochę roboty jest.

      Ciekawe zdjęcia:
      http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?t=4825

      napisane w Warsztat elektryczny
    • D
      [F1] Naprawa regulacji temperatury z dokładnym fotostory

      Eryk: oczywiście mam też błąd 1596:
      01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
      30-00 - Open or Short to B+
      01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
      55-00 - Adaptation Not Successful

      Więc jeżeli to prawda co piszesz o adaptacji to :zdrowko: <!-- s:zdrowko: --> 🙂
      Wielkie dzięki Eryk i Pozdr.

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 26-11-2011, 17:26[/i] ][/size]
      Udało się zrobić adaptację na wyciągniętym i podłączonym silniczku od klapy obiegu wewnętrznego/zewnętrznego.
      W settingsach wszytsko na 0 🙂 )
      Błędów brak.

      Niestety po zamontowaniu silniczka od klapy obiegu to dzieje się coś takiego:
      http://www.youtube.com/watch?v=5DnZS72B7VQ

      Wiem, że są znacznika na kółkach zębatych ale za bardzo nie wiem jak się do nich odnieść.
      Montowałem silnik w pozycji klap "obieg zewnętrzny" a kółko zębate w pozycji skrajnej w której silniczek ustawił się po adaptacji.

      Ma ktoś jakiś pomysł skąd ten opór (video) jak pomogłem mu ręką to przechodził przez cały cykl od otwarcia do zamknięcia.

      napisane w Zrób to sam
    • D
      [F1] Naprawa regulacji temperatury z dokładnym fotostory

      Dzięki Eryk za linka 🙂 widze, że im dalej na wschód tym większa determinacja do naprawy 😉 <!-- s;) -->
      Zamontowałem silniczek z powrotem ale w VAG-u w nastawach które miały się zmieniać i dojść do zera u mnie cały czas wartość 255 w obu polach 😞
      Silniczek przy kręceniu gałką ogrzewania pracuje i przestawia klapę. Jak będę jechał do pracy to zobaczymy jak to wyjdzie z tym ogrzewaniem.

      napisane w Zrób to sam
    • D
      [F1] Naprawa regulacji temperatury z dokładnym fotostory

      Mój potencojometr pracuje w zakresie od 100 omów do 4,3 kilo oma. Co o tym myślicie, może tak być?

      napisane w Zrób to sam
    • D
      [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

      Najgorsze, że tych pomp już nie produkują.
      Ja mam zamiar zabrać sie za rozebranie elektroniki do tej pomy
      tutaj ciekawy wątek na ten temat
      http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1472480.html<!-- m -->

      A tak wogóle to szkoda, że w Fabkach mątowali pompy elektryczno-hydrauliczne a nie mechaniczno-hydrauliczne 😞
      Koyo regenerowana 1400 zł a do VW Passata nowa 250-300 zł.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

      Pewnie podobnie jest z czujnikiem skrętu (jakaś pierdoła do wymiana, naprawy) bo niby po co przy kupowaniu "nowego" chcą stary? 🙂 <!-- s:) -->

      p.s.
      Jak myślicie czy jazda bez wspomagania może coś uszkodzić?

      napisane w Warsztat mechaniczny