Zewnętrznie przydałyby się jej listewki boczne drzwi w kolorze nadwozia.
dejvo (@dejvo)
Informacje o dejvo
Najlepsze posty napisane przez dejvo
Najnowszy post utworzony przez dejvo
-
Panowie ostatnio wyskoczył mi check engine w F1 1.4 BBZ z lpg.
Po podłączeniu do kompa pokazało mi kod:17584 Bank1:O2(Lambda) Correction Behind Catalyst-P1176-35-00 Control Limit Reacher.
Błąd skasowałem, ale po niecałym tygodniu wrócił ponownie.W grupie 036" wartość Bank 1 Sensor 2 Voltage wskazuje 0.063V i test OFF, ale po przygazówce wartość się zmienia...
Myslicie, ze druga sonda jest walnieta?
Macie jakieś pomysły?
Sonda przed katalizatorem była wymieniana rok temu na oryginalną. -
Odtłuść najpierw powierzchnie, nałóż basecoat, poczekaj aż wyschnie(ok 20minut), nastepnie clearcoat. Staraj sie nałożyć grubszą warstwe, bo lakier jak dobrze wyschnie to i tak siądzie.
Jak chcesz zeby było tip top to potem lecisz to papierem 2000-2500 żeby podrównać i polerka pasta polerską.
-
Panowie od jakiś 3-4 miesiecy mam problem, bo po nocnym odpaleniu coś delikatnie mi gwizda pod maską
Na wolnych obrotach nic nie słychać, jedynie jak przegazuje powyzej 3000rpm i wystarczy tak przegazować ze trzy-cztery razy i odgłos gwizdania zanika. Trwa to może z 30 sekund, potem już trzeba czekać do kolejnego kilkugodzinnego postoju.
Wczesniej myslałem, ze to rolka napinacza od altka i pasek, ale po zdjeciu tych elementów dalej jest te gwizdanie.Miał ktoś może taki objaw?
-
Wyciałem z gumy podkładki pod dolną cześć sprężyny i zminimalizowałem ten dzwiek do jakiś 5%. Odzywa sie teraz dużo rzadziej, a jak się odezwie to tak, ze ledwo sie usłyszy. Na wiosnę zbadam jeszcze koncówki, bo przy wymianie łaczników koncówkami drążka mozna było obracac lewa/prawa bez uzycia siły, wiec pewnie tez są już do wymiany.
Byłem na kolejnej SKP i okazało sie, że niby gumy na drazku stabilizatora sa wybite. Chociaz jak zmieniałem łaczniki nie wyczułem żadnego luzu. Dla świetego spokoju wymieniłem gumy i tak jak zakładałem brak efektów. Jadąc na wprost wszystko jest idealnie, a przy skrecaniu coś sobie lubi hałasowac...
-
[quote="jacekpk"]Kolego, VAG-COM 4.09 to niemal jak próbować naprawiać auto za pomocą młotka i przecinaka <!-- s:) --> Szkoda jakichkolwiek pieniędzy na to.[/quote]
To co byś polecił?
-
Byłem, dla nich jest wszystko OK...
Jestem po wymianie łożysk amortyzatora, poduszek i łączników stabilizatora. Niestety za wiele to nie pomogło...
Chyba podjadę do jeszcze innej SKP i niech sprawdzą co w trawie piszczy <!-- s:D -->
Chociaz dla mnie to dzwięk jakby sprężyna waliła o talerz. Na końcówkach sprężyn nie powinno być żadnych osłon?w poprzednim aucie miałem takie na dolnym zwoju sprezyny. -
Ja u siebie nie wykanczałem pastą po ostatnim szlifie papierem 2500, tylko nałożyłem 2 warstwy lakieru bezbarwnego. Efekt jest taki, ze lampy wyglądają jak nowe. Nie trzeba dawać pod wartwe żadnego plastyfikatora, tylko dobrze zmatowic 2500, lakier zakryje ryski i zapobiegnie kolejnemu żółknieciu, poniewaz posiada filtr UV.
-
Panowie jaki teraz kabel do F1 jest na topie? szukam czegoś w miare stabilnego i nie drogiego <!-- s:) -->
Taki styknie?
http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i5727449280.html
-
Ja zamiast kupowania drogich olejów na topie, wolę kupić tanszy spełniający normy i wymienić go czesciej. Gdy wymieniałem oleje long life ok 15-18kkm po zdjeciu pokrywy zaworów miałem wszedzie czarno, wtedy podjałem decyzje, że zaleje coś z tanszego z wiekszą liczba TBN i bede wymieniał max co 10kkm. Po takich trzech wymianach byłem w szoku jak rozebrałem powtórnie pokrywę zaworów. Stary silnik się prawie błyszczał w środku.