Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. DannieL
    D

    DannieL (@DannieL)

    0
    Reputacja
    84
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o DannieL

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez DannieL

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez DannieL

    • D
      [F1 i F2] Zawieszenie przód/tył

      [quote="ushu"]w tylnim zawieszeniu nie ma za bardzo co skrzypieć,bo tylko poduszka amortyzatora tam jest wraz z bałwankiem i osłoną i sprężyna osobno,najpierw upewnij się że to skrzypienie pochodzi z tylnej części auta,otwórz bagażnik i mocno naciskaj w dół autko i napisz czy coś słyszysz i pomyślimy dalej[/quote]

      Dzięki za odpowiedz 🙂 <!-- s:) -->

      Własnie nie dodalem iż wielokrotnie naciskałem na tył, z lewej strony i prawej - sprawdzałem czy cos sie odezwie ale nic.
      Żadnego odgłosu podobnego do tego co jest po rozładunku obciążonego tyłu i tak samo jest podczas jazdy z niezaładowanym autem.
      Wydaje mi sie ze najzwyczajniej przy obciązeniu tylne zawiszenie jest przez pewien czas zniekształcone pod naciskiem, po rozładunku auta zawieszenie wraca do pierwotnego ułożenia.
      Dlatego jedyną rzeczą, która może tam najbardziej zmieniać położenie jest sprężyna, moze się zapiekła, zastała nie wiem(no i oczywiscie amor, który mógł się wygiąć i przy powrocie ociera) - pierwsze podejrzenie padło na sprężyne, na utrate jej spręzystości. Nie chce ślepo wymieniac bo to w niczym nie przeszkadza tak naprawde, jedynie w tym ze tak hałasuje, ale nie chce tez zeby kiedys wystrzeliła mi sprężyna, która mogła rownie dobrze się gdzies przesunąc w swoim gnieździe. Dodam jeszcze ze w amorach były wymienane odboje i osłony, kiedyś w jednym gniazdo. Wtedy jednak nic takiego nie slyszalem. Dopiero po zdarzeniu opisanym powyżej.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      [F1 i F2] Zawieszenie przód/tył

      Witam Was,

      Mam pytanie.
      Zastanawiam sie nad wymiana spreżyn z tyłu.
      Moje auto Fabia HTB 1.4 mpi. Jakis czas temu trwał remont i trzeba bylo organizowac rozne materialy budowlane, stalo sie raz tak ze auto stało ok 4-6 h na parkingu zaladowane paroma paczkami z panelami podlogowymi, paczkami z glazura itd + dojazd do miejsca rozladunku. - spory ciezar jak na to autko.
      Od tego czasu auto po przejechaniu z 2 pasazerami z tylu lub jakimkolwiek wiekszym obciązeniu z tyłu kiedy dojedzie do celu i nastepuje rozladunek z tylu to bardzo mocno slychac skrzypienie(nie wiem czy sprezyn czy amory moga tak skrzypiec). Pierwsze moje podejrzenie padlo na utrate sprezystosci wlasnie tych sprezyn. Podczas normalnej jazdy bez obciązenia z tylu nic nie skrzypi, nic nie slychac na garbach czy tez innych nierownosciach. Tylko w momencie dluzszego obciazenia tylu.
      Jakie sa wasze pomysly, czy wgl sie tym martwic i bawic z wymianą lub moze nie wymieniac tlyko sprawdzic czy polozenie sprezyny sie nie zmienilo?
      Bede bardzo wdzieczny za pomoc
      POzdrawiam,
      DannieL

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      Stuki

      [quote="daniel81"]a jak sie wymienia taka poduszkie ? wystarczy odkrecic tylko te dwie śruby?[/quote]

      Najpierw sprawdz czy nie jest wyrobiona. Pozniej zastanów sie nad wymiana, mnie sie udalo to z kolega zrobic samemu ale trzeba to dobrze skrecic, podlewarowac skrzynie, srub jest wiecej chyba 6 albo 5, najlepiej warsztat 😉 <!-- s;) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      Stuki

      [quote="daniel81"]dokrecenie śrub na poduszce skrzyni biegów nic nie dało w dalszym ciągu puka[/quote]

      Moze sama poduszka jest juz poprostu do wymiany, guma jest wyrobiona. Objawy, o których piszesz mogą na to wskazywać.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      Stuki

      Poduszka skrzyni biegów ? Tez miałem takie stuki niby z tyłu niby z przodu na stacji diagnostycznej nie wykryli. Wkoncu rozebrałem filtr i akumulator i dostalem sie do niej, dokrecilem 2 sruby mocujące poduche i cisza.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      [F1 i F2] Tuleje wahaczy - temat zbiorczy

      [quote="kamilmen"]aha a da się je zamontować i dlaczego nie były montowane[/quote]

      Basic - Podstawowy,
      Bo to podstawowa wersja - z tego powodu brak wspomogania, centralnego, zapalniczki. Wszystko mozesz probowac robic we własnym zakresie 😉 <!-- s;) --> Chyba ze gdzies trafily sie egzemplarze z tymi funkcjami i czesciami, w moim przypadku tego brak.
      Zreszta jak czytam to wszystko ile razy i jak czesto trzeba to wymieniac i jakie sa problemy to w sumie sie nie przejmuje 😉 Chyba ze posiadania łączników tak poprawia komfort ze by sie naprawde duzo lepiej jezdzilo

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      [F1 i F2] Tuleje wahaczy - temat zbiorczy

      [quote="kamilmen"]a ja man pytanie w wszystkich f1 są stabilizatory[/quote]

      Jedynie w wersji Basic brak łączników stabilizatorów

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      [F1] PROBLEM Z ZAMKIEM [PP]

      Apropo pkt 5 myśle ze to moze pomoc
      http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Fabia/87<!-- m -->

      Miałem taki same objawy u siebie, zrobiłem samemu i działa jak trzeba 🙂

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      [F1]Wyrzuca płyn chlodzacy ze zbiorniczka.

      Nie potrzeba 🙂 juz jest wszystko wporzadku, plynu nie wywala, poprostu tylko wtedy bylo za goraco, kwestia temperatury +35 na sloncu no i za duzej ilosci plynu w zbiorniczku, nasze fabki inaczej sobie zycza lac ten plyn i w dodatku sam silnik nagrzany to nawet wentylator nie mogl chlodzic bo sam przelot powietrza tak goracego nic nie dawał 🙂 bede obserwowal 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • D
      Piszczy przy cofaniu

      Moze szczeki pod bebnami ? Mogly sie zacisnac i juz nie wrocic do pierwotnej pozycji.

      napisane w Warsztat mechaniczny