Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. concept
    C

    concept (@concept)

    0
    Reputacja
    20
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o concept

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez concept

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez concept

    • C
      Fabia II parujące szybki climatronic

      Sprawdzałem - to nie to, otwiera się i zamyka bez problemowo.

      Wentylator zaczyna mi się buczeć przy okazji i co jakiś czas wyskakuje błąd 01273 - fresh air blower (v2). Próbowałem go czyścić przez klapkę obiegu wewnętrznego ale nie pomaga.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      Fabia II parujące szybki climatronic

      Ostatni pojawił się u mnie problem z parowaniem szyb... Jeżdżę z climatronikiem ustawionym na auto z włączoną klimatyzacją, temperatura zewnętrzna 5-6 stopni i parują mi szyby. Muszę włączyć ręcznie nawiew na szybę, żeby odparowały i dopiero przełączyć na z powrotem na "auto".

      W trasie muszę tak co parenaście kilometrów przełączać na chwilę na szybę, żeby odparowała i z powrotem na auto.

      Rozumiem, że sprężarka się nie załącza poniżej 4 stopni, ale skoro temperatura jest powyżej to powinna osuszać powietrze?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      Maxi-dot w Fabii II po 2010

      U mnie temat zamknięty - polowałem na licznik przez 3 miesiące i w końcu kupiłem od Fabii RS za 500zł, do tego 149zł za przełożenie w ASO w Bielsku (ceny brutto z 23% VAT).

      Mam teraz problem z przebiegiem - w ASO go niestety nie ustawili.

      Teraz pytanie - zamiast płacić komuś 100zł za ustawienie licznika myślałem o zakupie kabelka z AliExpress:
      https://www.aliexpress.com/item/2017-5PCS-LOT-Best-quality-Vag-Com-16-8-HEX-CAN-USB-Interface-For-Skoda-for/32790829530.html<!-- m -->
      https://www.aliexpress.com/item/VAG-COM-16-8-3-VAGCOM-16-8-VCDS-HEX-CAN-USB-Interface-VAG-16-8/32797026134.html

      Wyjdzie też ok. 100zł

      Pytanie czy takim kabelkiem da się ustawić przebieg w liczniku?

      napisane w Tuning optyczny
    • C
      [F2] Zmiana lusterek manualnych na lusterka elektryczne podgrzewane

      Lusterka to ok. 200-300zł robocizna i wiązka + lusterka używki + przełącznik (minus sprzedaż manualnych). Udało mi się kupić w kolorze więc odpadło lakierowanie.

      Climatronic 400zł za części (nagrzewnica, czujniki temperatury, czujnik fotooptyczny, panel sterowania, wtyczki).
      Robocizna - montaż + dorobienie wiązki do wtyczek 1000zł.
      Minus sprzedaż manualnej nagrzewnicy i panelu.

      Do listy dołączył jeszcze podłokietnik - najpierw kupiłem nowy zamiennik chiński do Golfa IV za 100zł ale jego jakość to niestety tragedia, zwróciłem i kupiłem oryginał używkę w super stanie do Golfa IV za 50zł, góra jest identyczna do Fabki, musiałem dokupić łapę przykręcaną do podłogi i zaślepki łapy (200zł w ASO) - całość wyszła więc 250zł.

      Doświetlanie zakrętów i podgrzewane siedzenia odpuszczam - nie wydają mi się warte kwoty, którą trzeba wyłożyć.

      Sprawdzam za to co jakiś czas Allegro pod kątem licznika z maxidotem, jak się trafi do 300zł to pewnie kupię.

      napisane w Tuning optyczny
    • C
      Kraków i okolice

      Polecam Dream Car, Orawska 12
      http://www.dreamcar.pl/serwis/<!-- m -->

      Chłopaki podejmują się każdego przypadku - zachciało mi się zmiany klimatyzacji manualnej na climatronic w F2FL. W innych miejscach usłyszałem albo zaporową cenę albo "za bardzo problematyczne, nie chcemy się w to babrać".

      W Dream Car sprawa zrobiona sprawnie, szybko i w rozsądnej cenie.

      Przy okazji zrobiłem - rozrząd w 1.4 MPi 85KM - 480zł rozrząd INA z pompą wody, 350zł robocizna, komplet świec BERU 64zł, wymiana 40zł
      Na wszystko faktura, ceny brutto, każda część i usługa wymieniona na fakturze - jestem pod wrażeniem i polecam.

      napisane w Warsztaty & ASO
    • C
      [F2] Zmiana lusterek manualnych na lusterka elektryczne podgrzewane

      U mnie temat wyprostowany, lusterka europejskie założone, jedno lusterko nie działało jeszcze w płaszczyźnie góra-dół, wiązka miała pomylone PINy, więc była coś w niej robione (wygląda jakby jej jednak fabrycznie jej nie było).

      Teraz już wszystko działa idealnie i doceniam podgrzewanie lusterek w deszczu 🙂 <!-- s:) -->

      Na razie zrobione:

      • zmiana lusterek manualnych na elektryczne podgrzewane
      • wymiana moudłu komfortu na prawie najwyższy, automatyczne zamykanie centralnego po przekroczeniu 15km/h i otwarcie po wyjęciu kluczyka
      • instalacja tempomatu
      • aktywacja komputera pokładowego
      • instalacja nawigacji z modułem bluetooth i mikrofonem w podsufitce w miejsce radia blues
      • kamera cofania
      • kamera przednia podpięta po zapłonie
      • wymiana manualnej klimatyzacji na climatronic

      Na ten moment poluję na licznik z maxidotem, ale wywiało benzynowe z Allegro....

      napisane w Tuning optyczny
    • C
      Instalacja Climatronic - numery części

      Potrzebuję numery wtyczek (albo wiązki) do instalacji Climatronic a nie mogę znaleźć w ETCE.

      Potrzebuję wiązki albo samych wtyczek, które idą do:
      1 - czujnika nasłonecznienia
      [img]http://i.imgur.com/JZFrSOX.jpg[/img]

      Tutaj udało mi się znaleźć w ETCE numer: 8E0971832

      2 - prawa wtyczka w panelu sterowania climatronic (podpisana C)
      [img]http://i.imgur.com/0PZXhlg.jpg[/img]

      3- wtyczka rezystora dmuchawy
      [img]http://i.imgur.com/Tox3j0h.jpg[/img]
      [img]http://i.imgur.com/ukkZE1x.jpg[/img]

      Dziękuję za pomoc.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      [F2] Zmiana lusterek manualnych na lusterka elektryczne podgrzewane

      Jestem już po montażu, ale u mnie temat się skomplikował.

      Te lusterka odesłałem, ale spec u którego umówiłem się na montaż zapewnił mnie trzy razy przez telefon, że nie ma różnicy między angielskimi i kontynentalnymi i mogę śmiało zamawiać. Zamówiłem więc kolejne angielskie i umówiłem się na montaż.

      Jak odebrałem auto od speca to okazało się, że jednak angielskie znacznie się różnią. Na pierwszy rzut oka są identyczne, niestety kąt ustawienia wkładu jest zupełnie inny - w lusterku kierowcy da się zobaczyć niewiele więcej niż bok swojego auta a w lusterku po stronie pasażera nie da się zobaczyć nawet kawałka swojego auta.

      Dodatkowo spec przy montażu złamał mi dżojstik przełącznika lusterek więc da się nimi manewrować wyłącznie naciskając wkład ręką.
      Ufam, że instalacja została jednak zrobiona i lusterka są zakodowane w BCM a po wymianie przełącznika będą działać.

      Musiałem przejechać od speca 350km na pół ślepo do domu. Niestety angielskich zwrócić już nie mogę więc niewiele mogę z nimi zrobić a reklamacji przełącznika nie uznali bo "uszkodzenie mechanicznie". Jeżdżę więc od tygodnia na pół ślepo.

      W międzyczasie zamówiłem nowe europejskie ale były w strasznym stanie, odesłałem, zamówiłem nowe. Zamówiłem też nowy przełącznik lusterek. Będę teraz umawiał się na przełożenie tych lusterek i przełącznika i mam nadzieję, że będą działały.

      Jeżeli chodzi o odróżnienie europejskich i angielskich to"de facto" nie da się na oko. Sygnałem ostrzegawczym, że mamy doczynienia z anglikiem jest lusterko asferyczne po prawej stronie (takie z kreską) bo asferyczne było montowane fabrycznie tylko po stronie kierowcy. Niestety są też angliki ze zwykłym sferycznym po prawej stronie i wtedy nie dowiesz się, że jest angielskie dopóki nie zamontujesz. Trzeba pytać handlarzy przed zakupem z jakiego auta zostało zdemontowane, albo kupić nowe.

      Nowa podstawa lusterka kosztuje w ASO 441zł, do tego trzeba przełożyć obudowę, ramkę i kupić ogrzewany wkład.

      Jeżeli chodzi o wiązki, to spec mówi, że nie było i skasował za dorobienie, ale nie było mnie przy tym więc zagwarantować nie mogę.

      napisane w Tuning optyczny
    • C
      [F1 i F2] Podłokietnik do fabii

      Jak to jest z kolorami tych podłokietników fabrycznych?

      Z tego co rozeznałem temat, to są dostępne trzy:

      szaro/srebrny (grausilber)
      [img]http://s24.postimg.org/mgfjqwjid/szary.jpg[/img]

      czarny (onyx)
      [img]http://s28.postimg.org/7lr3i4g0t/czarny.jpg[/img]

      biały (ivory)
      [img]http://s28.postimg.org/6ocfv71gd/bia_y.jpg[/img]

      Najłatwiej i najtaniej jest dostać używkę białego. Czarne są nieco droższe i są nawet dostępne nówki za ok. 700zł
      Szare są praktycznie niedostępne - używki jak i nówki...

      Zastanawiam się więc jak do szarego wnętrza i tunelu pasowałaby czarna wersja? Boje się, że będzie wyglądało jak dołożony złom ze szrotu 😉 <!-- s;) -->
      Chętnie kupiłbym nowy szary za 700zł ale nigdzie go nie ma... w ASO w Krakowie powiedzieli, że u nich w systemie jest dostępny tylko czarny (onyx) i w ogóle nie wiedzą nic o szarym...

      Czy one wszystkie są pod kodem DAO700001? Czy jest osobny kod dla kolorów?
      Szukałem w etce online ale nie znalazłem tam w ogóle kodu całego podłokietnika, tylko jego części składowych...

      napisane w Tuning optyczny
    • C
      [F2] Zmiana lusterek manualnych na lusterka elektryczne podgrzewane

      Nie wiem czy mam elektrykę w drzwiach, jeszcze się za to nie zabierałem.

      Na razie pierwsza mina - lusterka przyszły w wersji UK, mimo zapewnień sprzedawcy, że to wersja kontynentalna.
      Jutro odsyłam i zamawiam nowe gdzie indziej.

      napisane w Tuning optyczny