Czy ma ktoś zdjęcie z pierwszego postu???
bruce86 (@bruce86)
Informacje o bruce86
Najlepsze posty napisane przez bruce86
Najnowszy post utworzony przez bruce86
-
Przecież pisze że to sedan. Po co wiązka z klapy?
Też mam problem ze światłami stopu. Nie działają boczne żarówki, a trzecie świeci się w połowie cały czas. Na szczęście trzecie przy hamowaniu działa normalnie, ale potem znowu świeci do połowy (konkretnie po 3 skrajne diody). Jak to rozwiązać?
-
Jak to zaadaptować w moim przypadku? Ośka obraca się już prawie o 360 stopni.
-
Rozkręciłem obudowę silniczka i nie ma w nim potencjometru. Dochodzą do niego tylko 2 przewody.
Nie mogłem przeprowadzić adaptacji silniczka przez grupę 08 we VAGu. Nie mogę się przez ten kanał połączyć.
Moje autko nie posiada klimy <!-- s:/ --> -
Dłuższa chwila przed netem i znalazłem manuala do regeneracji potencjometru.
[url]http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/album_thumbnail.php?pic_id=560[/url]
[url]http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/album_thumbnail.php?pic_id=559[/url]
[url]http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/album_pic.php?pic_id=558[/url]
[url]http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/album_pic.php?pic_id=557[/url] -
Witam.
Problem tkwi w konstrukcji hamulców. Niestety przerabiam to od początku mojego fabiszona.
Trzeba poprostu rozbierać klocki i czyścić dokładnie prowadnice klocków i smarować smarem ceramicznym!
Robię tak co 10/15 tys. km i mam problem z głowy. -
Witam.
Mój problem wygląda następująco.
Załączam stacyjkę, silniczek obiegu przestawia się na pozycję otwarty. Wyłączam stacyjkę, załączam ponownie i o dziwo mimo że klapy były ustawione po wcześniejszym obrocie, silniczek załącza się i chce powtórzyć cykl. Silniczek obraca się w miejscu! Dzieje się tak za każdym przekręceniem stacyjki. W końcu doszło do tego, że miejsce styku zębatki i silniczka wyślizgało się i nie działa ręczne załączenie obiegu zamkniętego.
Dziwne jest też to, że silniczek wykonuje obrót ponad 180 stopni, a do otwarcia i zamknięcia klap potrzeba tyko ok 70 stopni.
Czy coś spieprzyło się w silniczku? -
Problem rozwiązany (tymczasowo). Zostało zwiększone ciśnienie na reduktorze, jeszcze pojeździ <!-- s;) --> Koszt 40zł.
-
Instalacja to BRC. Problemy zaczęły się od ok 10 tys. km temu, a instalacja ma już 9 lat.