Swojego czasu ja też interesowałem się tulejami wzmacnianymi i w zeszlym roku założyłem tulejki wzmacniane niewiem jakiej one były marki ale po zrobieniu 15 000km rozsypały się.Dowiedziałem się natomiast że orginalne tulejki od octavi II pasują idealnie i w dodatku są wzmocnione.Tak więc zakupiłem takie i od dwóch tygodni na nich jeżdzę jak długo zobaczymy.Za te tuleje dałem 38zł szt.w slepie internetowym skody.
awos (@awos)
Informacje o awos
Najlepsze posty napisane przez awos
Najnowszy post utworzony przez awos
-
-
Witam wszystkich
Drodzy koledzy co sądzicie o amortyzatorach firmy Ta-Technix,czy można je założyć do zwykłego zawieszenia czy może tylko do sportowego.
Chciałbym założyć takie właśnie amory do mojej fabki na tył ale niewim czy będą pasowały do orginalnych sprężyn.[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 27-04-2010, 12:11[/i] ][/size]
no już sobie poradziłem,okazuje sie że amortyzatory te pasują zarówno do sportowego zawieszenia jak i standardowego.
Amorki te są troszkę krutsze od orginalnych i posiadają mniejszy skok,poza tym są twardsze jak przystało na sportowe amorki.
Ja sobie takie kupiłem na tył za 229zł-2szt.,sprawują się super.
<!-- s --> -
U mnie też hałasowała,zrobiłem w niej malutką dziurkę na wysokości alternatora.
Następnie przeprowadziłem opaskę plastikową przez tą dziurkę i uchwyt alternatora i ścisnąłem.Jest <!-- s --> -
marzec 2010 na liczniku 200 700km
1,4MPI 68KM PB/LPG :super: <!-- s:super: --> -
Witam
Koledzy mam do was pytanko odnośnie upg,czy po wymianie upg trzeba wyregulować instalację gazową.
Skąd takie pytanie,otóż niedawno właśnie wymieniałem upg i potej wymianie fabka na gazie zaczęła troszczkę szarpać gdy podwyrzszę jej broty.Dodam że posiadam instalację sekwencyjną i że przed wymianą upg wszystko grało zarówno na gazie jak i na bęzynie.A teraz tylko na bęnzynce ok a na gazie kicha,może ktoś z was przerabiał ten temat i mi pomoże.Z góry dziękuję. -
Podzielam zdanie kolegi szmigi,pisałem już na ten temat także na innym forum fabii i nieznalazła się ani jedna osoba u której stwierdzono by przeskok lub też zerwanie łańcucha w silniku 1,4 8V.
Co do oleju mineralnego,to niewiem czy kolega Janek wie ale w fabii 1,4 8V znajdują się popychacze chydrauliczne .W takich popychaczach to olej redukuje luzy między zaworami,jeżeli olej którym zalany jest silnik jest gęsty(olej mineralny)dociera on wtedy ze sporym opóźnieniem do popychaczy i tym samym powoduje to szybsze zużycie silniczka.Pozatym Zwykłe oleje mineralne pod wpływem wysokiej temperatury mogą utracić swoje właściwości, czego skutkiem będzie pojawienie się niepożądanego osadu i szlamu w silniku.
A teraz kolego Janek podżucę ci kilka słów przemawiających za olejami syntetycznymi,oleje te zapewniają lepszą ochronę w niskich temperaturach ułatwiająca rozruch silnika w zimne dni (w pełni syntetyczne oleje silnikowe tolerują temperatury sięgające nawet poniżej -40°C). Większa tolerancję wysokich temperatur, co wpływa na redukcję utleniania i zużycia części silnika – najlepsze produkty zabezpieczają silnik nawet w temperaturach rzędu 200°C. Mniejsza konsumpcja oleju (w sprawnym silniku). Lepsza ochrona silnika pod dużymi obciążeniami, zwiększona stabilność termiczna i lepsza czystość silnika.Z tego wynika że to jednak syntetyki są najleprzymi olejami do aut.Pozdrawiam. -
[quote] Czy spotkaliście się z podobnymi objawami w silnikach 1.4 8V, poza tzw. "głośną pracą", lub np. faktycznym zerwaniem go lub przeskoczeniem czy rozciągnięciem. Czyżby, jak do tej pory, wszyscy użytkownicy zdążyli wymienić łańcuchy na czas pomimo braku wyraźnych wskazówek od producenta? [/quote]
Ja koledzy mam przjechane 184tyś i jak dotej pory niewymieniałem rozrządu.Wszyscy mówicie że łańcuch może przeskoczyć ale jak dotej pory nieodnotowano takiego przypadku,przynajmniej mi nic o takim niewiadomo.I teraz mam do was pytanko,czy ktoś doświadczył na własnej skórze przeskoku łańcuszka rozrządu lub jego zerwania w fabi 1,4 8v.Piszcie jestem ciekaw czy znajdzie się choć jedna osoba.Przyznam że szczeże wto wątpię.Pozdrawiam wszystkich skodowiczów. <!-- s:D --> -
Koledzy,a czy wśród was jest ktoś komu w silniczku 1,4 MPI 8V pszeskoczył ząbek w rozrządzie lub zerwał się łańcuch?
Jestem bardzo ciekawy waszych komentaży.
Dodam że ja mam przejechane 184tyś i jescze nie wymieniałem rozdządu,troszkę go słychać ale wydaje mi się że niema jeszcze potrzeby wymiany.
Pozdrawiam. -
Witam
Czy wie może ktoś gdzie można dostać wkładki do drzwi w dostępnej cenie,w aso Warszawa krzykneli za jedną wkładkę z kluczykiem 470zł,a bez kluczyka 170.Kradzież w biały dzień :zly: ,dziady jedne :idiota: <!-- s:idiota: --> .Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
-
Wielkie dzięki,w najbliższy weekend może się za to zabiorę.Pozdro :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->