Navigation

    Fabia Club Polska
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    1. Home
    2. andziejek1987
    A

    andziejek1987 (@andziejek1987)

    0
    Reputation
    9
    Posts
    1
    Profile views
    0
    Followers
    0
    Following
    • Profile
    • Following
    • Followers
    • Topics
    • Posts
    • Best
    • Groups

    Information about andziejek1987

    Joined
    Last Online

    Best posts made by andziejek1987

    This user hasn't posted anything yet.

    Latest posts made by andziejek1987

    • A
      Vag jaki Kabel?

      Kup z firmy RosTech Hex+Can VCDS 11.11.3 zrobisz nim wszystko.

      posted in Warsztat elektryczny
    • A
      Brak biegu wstecznego

      sprawdz wybierak przy skrzyni biegów i zobacz czy sruba sie nie popusciła z tego drazka co wychodzi od lewarka i idzie do skrzyni tam musi byc w odpowiednim położeniu.

      posted in Warsztat mechaniczny
    • A
      Wymiana wahaczy przednich

      wymiana osłony przegubu.
      ODKRĘCASZ ŚRUBĘ OD PRZEGUBU KLUCZ KORONKOWY 36
      ODKRĘCASZ KOŁO NASTEPNIE
      KOŃCÓWKĘ DRĄŻKA KIEROWNICZEGO SWORZEŃ WAHACZA WYBIJASZ GO WYSUWASZ PRZEGUB ZE ZWROTNICY ŚCIĄGASZ DWIE OPASKI WYBIJASZ PRZEGUB W STRONĘ ZEWNETRZNA DREWNIANYM MŁOTKIEM ZEBY GO NIE USZKODZIC ZDEJMUJESZ STARA OSŁONE ZAKŁADASZ NOWA I SKŁADASZ W CAŁOSC. A WAHACZE TO WYMIENIAM SCIAGAJAC CAŁA BELKE W DóŁ TAK JEST MI WYGODNIEJ.

      posted in Warsztat mechaniczny
    • A
      Problem z centralnym zamkiem.

      ja obstawiam na złamany przewód w dzwiach. Sprawdz wiązkę elektryczną.

      posted in Warsztat mechaniczny
    • A
      Wymiana sprężyny przedniej prawej w skodzie fabia 2001 r

      jest to bardzo proste:
      1 odkręcasz koło
      2odkręcasz przegub klucz 12kątny 36 2 osoba trzyma hamulec nożny jeśli robisz sam to odkęc to przed zdjeciem koła na stojących kołach
      3.odkręcasz zacisk hamulca klucz imbus 5albo 6
      4 odpinasz czujnik absu
      5 odkrecasz wahacz klucz 18 wybijasz go najlepiej łomem na wagę
      6 odkrecasz drążek kierowniczy klucz 19 wybijasz go
      7 okrecasz drążek stabilizatora co jest przykręcony do amortyzatora klucz 18
      8 wypinasz przewody absu i hamulcowe z amortyzatora
      9 wybijasz przegub do środka uważaj na gwint
      10 otwierasz maskę odkręcasz 3 śruby trzymające amortyzator 2 osoba go trzyma i wyciąga na zewnątrz
      11 sciskami do spręzyn sciskasz spręzynę bierzesz klucz 21 odkręcasz amortyzator przytrzymując go kluczem im busowym zdejmujesz łozysko zwrotnicy wyciągasz osłone amortyzatora i spręzyne
      12 zakładasz nową spręzyne pózniej osłonę amora łożysko i składasz całość w odwrotnej kolejności
      jak bedziesz przykręcał drążek stabilizatora to daj podnosnik pod tarcze i dzwigaj tak zeby drażek wszedł w amora życze powodzenia.

      posted in Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

      Tak może być mała ilość oleju i nie bedzie działać poprawnie wspomaganie.

      posted in Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

      Parametry mojego wspomagania co o nich sadzicie padła pompa?

      Voltage (terminal 30 ) 14.01. V
      Pump Motor Voltage 4.0 A
      Control Module Temperature 17.0 C
      Pump Motor Status ON
      Steer. Aid Sensor Angular Velocity 0.0 /s
      Pump Motor Speed (specified) 1306/min
      Vehicle Speed 0.0km/h
      Vehicle Engine Speed 880/min
      Steering Aid Sensor (G250) YES

      posted in Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1] Wspomaganie układu kierowniczego - temat zbiorczy

      witam mam problem ze wspomaganiem a mianowicie raz jest raz go nie ma. po podlączeniu vaga pokazuje 3 błędy
      920 przerwa lub zwarcie z plusem
      816 nieznany kod błedu zwarcie do masy sporadyczny
      i jeszcze sterownik can ........... sporadyczny.
      teraz tak 3 miesiące temu wymieniłem czujnik skretu na regenerowany wszystko bylo ok wymienilem go bo migały mi swiatła mijania i cała deska rozdzielcza no i vcds pokazal uszkodzony czujnik skretu.teraz nie wiem dlaczego nie ma wspomagania a raz jest.
      1,Bezpiecznik sprawdzony na aku.
      2 Aku 2 letni
      3.Ładowanie aku 14,2pod obciazeniem
      4.czujnik skretu wymieniony na regenerowany 3 miesiace temu
      5.wiązka elektryczna sprawdzona i płyn w zbiorniczku
      6.Prąd do pompy dochodzi .
      Pytanie brzmi siadła pompa??

      posted in Warsztat mechaniczny
    • A
      Witam

      Witam wszystkich jestem tu nowy. Nazywam się Andrzej jestem posiadaczem Skody Fabii sedan 1.9 TDI 101 koni pompowtryski silnik ATD pakiet komfort. :hyhy: <!-- s:hyhy: -->

      posted in Przywitaj się!