Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Adamus
    A

    Adamus (@Adamus)

    0
    Reputacja
    38
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Adamus

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Adamus

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Adamus

    • A
      [F1] Wyciszenie podmaskowe

      [quote="kapi"][quote="sid"]A ten tkaniny nie zjedzą jakieś kuny czy inne zwierzątka ? [/quote]
      wiem że to może być problem, ale w "mieście" to raczej nie grozi 😛 <!-- s:P -->
      poza tym w dieslu jest strasznie ciasno żeby coś wlazło pod maske, w benzynie może być więcej miejsca.
      oczywiście należy zaopatrzyć się w zatrzaski które mocują te wygłuszenie do klapy. 🆗 [/quote]

      I tu mała ciekawostka, znajomy w FII 1,9TDI w mieście ma problemy z żyjątkami zżerającymi owe wygłuszenie 🙂 Na jakiś czas pomogło psikadło odstraszające, teraz planuje założyć jakieś cudo pod aku emitujące dźwięki niesłyszalne dla nas, a dla żyjątek niemiłe 🙂

      napisane w Blacharstwo i lakiernictwo
    • A
      [F1] [1.9 SDi] Kilka pytań nowicjusza

      Z tym czujnikiem to musisz z szukajki skorzystać, w każdym razie jest on głęboko schowany w desce w okolicach kolumny kierowniczej, a dostęp jest od strony kierowcy. Cena samego czujnika to max 100PLN (ja chyba płaciłem 90 w ASO w Bydgoszczy) i pół dnia grzebania żeby wymienić 🙂 <!-- s:) --> I wyskakuje błąd na VAGu jak jest czujnik kopnięty.
      A urządzenie do nabijania najpierw wyciąga to co zostało w układzie i później nabija na nowo ze świeżym olejem i czynnikiem. Tak czy inaczej przy podłączaniu będzie widać czy jest jakieś ciśnienie w układzie czy nie ma nic.
      Jeśli chodzi o to przelewanie płynu chłodzącego to sprawdzę jak będę miał auto pod ręką jak to działa. Ale jak temperatura rośnie normalnie to może UPG jest trzaśnięta... Nie ma tłustych plam oleju w zbiorniczku?

      napisane w ON
    • A
      [F1] [1.9 SDi] Kilka pytań nowicjusza

      [b]stecko[/b], z klimą jesteś pewien że do nabicia? Często siada też czujnik temperatury powietrza. Najlepiej sprawdzić czy jest czynnik w układzie, jak jest to czujnik siadł.

      napisane w ON
    • A
      [F1 i F2] Tuleje wahaczy - temat zbiorczy

      [b]koko[/b], "Przedmiotem aukcji jest tuleja tylna wahacza przedniego renomowanej firmy STRONG FLEX ."
      Jak mówicie że te od cupry są trwalsze to spróbuję. Można to dostać na allegro?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1 i F2] Tuleje wahaczy - temat zbiorczy

      Witam, czy ktoś z was próbował zakładać tuleje poliuretanowe??
      http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacza-przod-skoda-fabia-poliuretan-i1487667320.html<!-- m -->
      Warto w to inwestować? Moje wytrzymały niecałe 10tkm... Bydgoskie dziurawe drogi...

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1] ZATRTY SILNIK 1.4 16v F1 2005r

      [b]marcin_wawa85[/b], kiedyś jeszcze czytałem jakiś test porównujący obie jednostki i ten silnik 100KM ma moc dostępną w górnym zakresie obrotów. I stwierdzili, że do codziennej jazdy nie ma ma sensu kupować tej mocniejszej 🙂 Więc może tak jak pisze [b]dr O.[/b], jak szaleć to całkiem po bandzie pojechać 🙂 I wstawić 1.8T albo może 1.4 TFSI 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1] ZATRTY SILNIK 1.4 16v F1 2005r

      [b]marcin_wawa85[/b], ja kiedyś zatarłem taki sam silnik w golfie. Podobno jest to bolączka tych silników. Dzieje się to zwłaszcza gdy samochód jeździ dużo po mieście i często niedogrzany. Z grubsza chodzi o to, że zatykają się kanaliki którymi olej chłodzi głowicę i później nie ma ciśnienia i dół silnika się zaciera. Ja silnik remontowałem, wychodząc z założenia że już wiem co mam po remoncie. Kupisz używkę i nie będziesz miał pewności czy za 10tkm znowu się nie zatrze... Nie pamiętam jaki był koszt remontu. W każdym razie golf miał przejechane coś koło 140tkm.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1] Rozważania na temat EGR`u (+ sonda lambda)

      ja właśnie walczę z EGRem w Astrze H. Tam jest problem tego typu, że duża ilość sadzy jaka się zbiera na przepustnicy powoduje wyskoczenie błędu (silnik nie traci mocy). Po przeczyszczeniu mam nadzieję, że będzie git. Jeśli chodzi o silniki benzynowe to nie mam pojęcia czy nagaru jest na tyle dużo żeby mógł zatkać kanały. A zajrzałem w ten temat bo zastanawiam się czy w fabce SDi warto czyścić EGR i kolektor dolotowy. Robił to kto? Dużo nagaru się nazbierało? Czy lepiej nic nie robić póki nie szaleje komputer?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1 i F2] Jakie opony, felgi - temat zbiorczy

      Witam, mam w fabce obecnie felgi ET35 i chcę kupić drugi komplet na zimę ale mają ET43. Czy mogę je kupić? I jaka będzie różnica? Będą bardziej "odstawać" czy raczej podejdą bardziej "pod auto"?

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • A
      [F1 i F2] przebieg naszych Fabii

      F1 2000 rok SDi 141000km 🙂 <!-- s:) -->
      U mnie ponad 30000 od zeszłego roku 🙂

      napisane w Dosłownie wszystko