Pasuje.
Gdyby ktoś miał kiedyś problem z odpalniem tego silnika objaw taki, że trzeba długo kręcić, a jak postoi jeden dzień to pali igła znaczy, że ten czujnik padł. Przeczyszczenie go pomaga na jeden dzień. Ja niestety muszę kupić.
_michu (@_michu)
Informacje o _michu
Najlepsze posty napisane przez _michu
Najnowszy post utworzony przez _michu
-
-
Witajcie,
Gdzie mam szukać czujnika położenia wału w tym silniku? 68km 1.4 MPi ame -
Witam, od roku jeżdżę z nową "używaną" pompą. Długo wszystko było ok, ale z pół roku temu ześwirowała mi tylna wycieraczka, nie chciała się wyłączyć, aż się połamała, a ja wyjąłem bezpiecznik. Jakiś miesiąc temu ześwirowała pompa, obroty świrują do tego stopnia, że można je wyczuć na kierownicy, cała elektryka w jej tango wariowała, aż dziś doczekałem się od tego migania świateł spalenia prawej żarówki H7. Prawie dwa lata temu elektrycy połatali mi wiązkę elektryczną. Myślicie, że to znowu ona daje o sobie znać czy może wystarczy podziałać coś w vagu? Dodam, że po około 30min problem ustaje tj. zapala się kontrolka, a pompa przechodzi w coś jakby tryb awaryjny. Tzn działa, ale dużo słabiej, a światła nie migają. Dlatego zastanawiam się czy by może dało się na stałe ustawić wolniejsze obroty pompy vagiem??
<!-- s:) -->
Pozdrawiam
-
[quote="kapi"]
K0_VOITH napisał/a:
Co ciekawe u mnie w drzwiach passengera działa, u kierowcy się wieszaorgan nieużywany zanika [/quote]
Genialne
[quote="kapi"]tak - na alle..... za 2-3 zł. [/quote]<!-- s;) -->
i 15 za przesyłkę...
[quote="kapi"]tego chya nikt nie przerabiał, może elektryk samochodowy cos poradzi.[/quote]
Hmm, chyba trzeba się zabawić w elektryka[quote="1.4-16v Michał"]
kapi napisał/a:
1.4-16v Michał, Ty chyba wiesz najlepiejTak się trafiło że wiem coś na ten temat
michu jest jeszcze opcja w aso za jedyne 560zł [/quote]
Możecie przybliżyć temat?
560zł za montaż obrysówek w drzwiach? o; -
A odpowie ktoś kolegów na wytluszczone nurtujące mnie pytanie??
<!-- s:D -->
Ten mikrostyk reperowalny?? -
Nie przyszerokie te opony na 64km?
U Mnie na 195/55/R15 wszystko tłukło i czuć było wyraźny spadek mocy i wzrost spalania. -
Tajemniczy temat, prawda?
Możecie mnie zbesztać jako świeżo upieczonego technika telekomunikacji za te pytania ale sam już się zamotałem.
http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=9619<!-- m --> - pamięta ktoś ten temat?
Otóż w tych dwóch kabelkach jest napięcie, są to plusy. Czerwony ~12V non stop i brązowy ~7V non stop, więc na 95% jest to pozostałość po syrence. Syrenki nie chcę bo nie chcę i tyle.
[b] Moje pytanie jest takie, czy jak te kable podepnę pod plus akumulatora i zamknę obwód to się nic nie stanie, prawda?[/b] Po prostu słyszałem, że lepiej jest mieć zamknięty obwód - szczególnie teraz przed zimą.
W przyszłości ten 12V wykorzystam jako oświetlenie silnika od góry (na masce) z przełącznikiem, od tak jakby zachciało mi się w nocy dolać płynu do spryskiwaczy.P.S. Jeżeli czyta to ktoś kto gadał ostatnio ze mną na sb gdy chwaliłem się niebieskim podświetleniem pod konsolą i myślałem jak tanio i bezinwazyjnie zrobić podświetlenie w bagażniku zapalające się po drzwiach to... udało się. Początkowo była tam (czyli od dołu na półce) Zamocowana lampka led płaska ale waliło po oczach i oświetlało pół wsi po otworzeniu bagażnika, jednym słowem ultra bright. Aktualnie jest 10cm paska led firmy 3M wodoodpornego na którym zamocowane jest równie jasno świecących sześć diod i oświetlających tylko kufer. Sprawdza się i tyle. Przewodów nie widać, puszczone są od lampki sufitowej górą skutecznie ukryte - nigdzie nie widać. Widać tylko na półce od dołu, no ale tego już przeskoczyć się nie da. Jeszcze tylko jakaś wtyczka albo szybko złącze co by bez problemu można było wyjąć półkę.
Next? Lampki obrysowe w drzwiach koloru niebieskiego, ale najpierw muszę dowiedzieć się gdzie jest i dlaczego nie działa czujnik w drzwiach pasażera przedniego oraz jak działa układ tych lampek obrysowych bo oczywiście w biedoclassicu są tylko odblaski.
Pozdrawiam, M. -
Wiązka wymieniona była w styczniu albo w lutym przy okazji próby naprawy wspomagania. Wymiony został odcinek od podszybia do podłużnicy. Wiązka została podwieszona i zaizolowana.
W czym problem? Jakiś miesiąc temu w piękny słoneczny dzień nagle zaczęła mi wachlować tylna wycieraczka, aż się biedna połamała. No to wyciągnąłem bezpiecznik i zacząłem żyć ze świadomością, że już zawsze będę miał brudną tylną szybę. Podjeżdżam pod dom, gaszę silnik, [b]wyłączam światła[/b] otwieram drzwi i naglę rozlega się ten fantastyczny dźwięk informujący mnie, że zapomniałem wyłączyć światła. Ale zaraz, przecież je wyłączyłem! Wyskakuje z samochodu słuchając wspaniałego piszczenia i widzę, widzę, że palą mi się lewa przednia i lewa tylna pozycja. Prawe normalnie, to znaczy nie świecą. No to bez namysłu odłączyłem aku, podłączam ponownie. Pisku nie ma, światła jak świeciły tak świecą. No to zacząłem walczyć kluczykiem i akumulatorem, w końcu zgasły. Odpuściłem, bo wiem, że moja skoda ma takie odchyły. Ale... od wczoraj jeżdżę z mega wkur#$%jącym pikaniem i świeceniem kontrolki hamulca. Objawia się czasem po ruszeniu, czasem przy skręcaniu, czasem przy hamowaniu. Pomiga, popiszczy kilka sekund i spokój. Też bym to odpuścił gdyby nie fakt, że znów pojawił się problem świecących lewych pozycji...
Czy jest coś takiego jak jest restart albo ustawienia fabryczne komputera? :< -
W okolicach akumulatora nic nie ma, przy filtrze też nie ma śladów jakiegoś urządzenia. W tablicy bezpieczników tylko te, które standardowo występują w Classicu.
<!-- s:( -->