Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. Łukasz
    Ł

    Łukasz (@Łukasz)

    0
    Reputacja
    550
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o Łukasz

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez Łukasz

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez Łukasz

    • Ł
      Archiwum

      🙂 niby ujednolicony a jednak popodzinan, mnie złapali nie w warszawie tylko jakieś 40 km od Siedlec, może tam mają inny taryfikator 😉 <!-- s;) -->

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Ł
      Archiwum

      Seria już napewno nie jest. Zresztą w tej hondzie to podstawą jest zrobienie dolotu i Hondata (program sterujący silnikiem) to są 2 podstawowe rzeczy który 95% CTR w Polsce ma 🙂 Ja idę ciut dalej 😉 <!-- s;) -->

      Fotki środka [url=http://img162.imageshack.us/my.php?image=snc10949zl5.jpg][img]http://img162.imageshack.us/img162/7207/snc10949zl5.th.jpg[/img][/url]

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Ł
      Archiwum

      Może odświeżę temat :?: <!-- s:?: -->

      101km/h w terenie zabudowanym = 500 zł + 9 pkt 🙂 Zapłacony bo zawsze spłacam długi 🙂

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Ł
      Archiwum

      Witam, po kolosalnej przerwie 🙂 Pamiętacie mnie jeszcze stara gwardio :?: Pewnie jak przez mgłę :?: . Widzę sporo nowych ników wiec dla was pewnie będę dupkiem który sie wymądrza i chwali. Otóż mylicie sie moi mili, byłem od początku FCP i tego forum wiec ... Ci którzy mnie znają wiedzą że ostatnią rzeczą jaką mam zamiar jest tu chwalenie i wymądrzanie. Kto chce niech czyta kto nie chce niech nie czyta 🙂 Więc Honda śmiga jak marzenie absolutnie żadnych problemów. Założyłem dolot Injena który napewno dodał mocy ale nie wiem ile bo nie został zmierzony. Seryjnie wyszło mi 206 kuca, wiec 6 koni ponad serie. Innym na hamowniach wychodziło 185 - 195 kuca co było normą i nikt sie temu nie dziwił. takze dostałem od fabryki 6 koni bonusiku i podobno jest to najmocniejszy CTR (seryjny) zmierzony do tej pory w polandzie. Jak pamiętacie albo i nie walczyłem z lakierem w końcu mi sie udało autko oddałem do firmy Diamondbride [url=http://www.ochronalakieru.pl/nasze_prace-19,164.php]TUTAJ SĄ ZDJĘCIA Z PRAC[/url] czyszczenie środka, komory silnika, felgi, opony ... jednym słowem full service 🙂 Jak zobaczyłem po wszystkim to szczękę zbierałem z trawnika, zupełnie inny samochód. To co widzicie na fotkach to nic w porównaniu z tym co było life. Lakier był lustro, teraz oczywiście pojawiły sie ryski których nie da sie uniknąć :zalamany: Co do tuningu mówiłem że raczej nie będę robił ze względu na koszty ... możecie o tym zapomnieć. Tuning jak najbardziej będzie zakupiłem kompresor JRSC mniej więcej tak będzie wyglądało przyspieszenie [url=http://www.youtube.com/watch?v=RevZccNFLgw&feature=channel]KLIK CYK MYK[/url] autka z kompresorem 🙂 ceny nie podam bo jeszcze się na siebie wkur... za to że to kupiłem i wydałem tyle kasy na głupotę. Ale no cóż no cóż no cóż ... takie życie. Jeśli chcecie i was to interesuje to mogę dać filmik jak to mniej więcej sie teraz zbiera, chociaż powiem że bez rewelacji 🙂 ... ale nadal jest dla mnie szybko i nadal mam fun z jazdy tym autkiem. Samochód tak naprawdę przyspiesza od 4tyś obrotów ale kosmos zaczyna sie od 6tyś do 8,5 tyś obrotów kiedy załącza sie vtec [url=http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k&feature=related]FILMIK[/url] tak to wygląda w teorii a tak w praktyce :mad: [url=http://www.youtube.com/watch?v=GfToIocVpyQ]vtec sound[/url] ten zmieniony "odgłos" silnika to właśnie vtec ... i jeszcze jeden [url=http://www.youtube.com/watch?v=ngsfdYgerSY]CTR[/url] kiedy załącza sie vtec to zaczyna sie zabawa 🙂 <!-- s:) -->

      Jeśli będzie jakiekolwiek zainteresowanie tematem to mogę wrzucić fotki środka, kompresora, i ogólnie jakieś takie odświeżające temat 🙂 Jeszcze raz witam i co złego to nie ja...

      napisane w Dosłownie wszystko
    • Ł
      [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

      Mówiłem Fabia jest samochodem który uczy wierzyć w cuda :super: Ja miałem tak tylko z ręcznym jadąc zaciągnąłem delikatnie ręczny żeby wyhamować i też sie zapaliła 😉 <!-- s;) -->

      Ps. a co to wogóle za nowa opcja pomocy :?: jakieś wyróżnienia, kto je nadaje :?: odp. na pw. plissss

      napisane w Warsztat elektryczny
    • Ł
      Temperatura - silnik 1.9TDI + klima

      [quote="wasyl"]kolego 90'C moja fabka osiaga gdzies po 20 minutach,przy czym przy dynamicznej jezdzie ten czas sporo sie skraca[/quote]

      Nie wiem co rozumiesz przez słowo jazda dynamiczna, ale jazda dynamiczna w moim odczuciu nierozgrzanym autem do 90'C jest niezbyt mądra.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • Ł
      [F1 i F2] kontrolka silnika/helikopterek/Check/EPC

      Witam, również miałem taki przypadek. Jeśli nie dzieje sie nic niepokojącego z autem to sie nie przejmuj. Przyczyn zapalenia się tej kontrolki może być wiele, np. złej jakości paliwo tak było w moim przypadku, chociaż później tankowałem na "normalnych" stacjach i też sie pojawiała, ale nic sie nie działo niepokojącego wiec ... sama znikała, sama sie pojawiała czary 🙂 <!-- s:) -->

      napisane w Warsztat elektryczny
    • Ł
      [F1 i F2] Spryskiwacz tylny - temat zbiorczy

      O panowie muszę zaprotestować Fabia Basic miała spryskiwacz i wycieraczkę tylnej szyby, daje sobie uciąć ręce. Ten wężyk również zsuwa się przy samym spryskiwaczu, także zalej płyn do spryskiwaczy, i popsikaj na tylną szybę trzymając dźwignię "od" siebie poczekaj parę sekund i zobacz gdzie sie robi kałuża, lub sprawdź czy przy zamku od bagażnika nie masz mokro 🙂 <!-- s:) -->

      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Ł
      [F1 i F2] Szyby przednia/tylna/boczne - temat zbiorczy

      [b]vanhouse[/b], dobrze mówi przede wszystkim filtr przeciwpyłkowy lub jak kto woli klimatyzacyjny, po co na siłę Zyg, szukać awarii 🙂 Podejrzewam że [b]wasyl[/b] jeszcze od nowości samochodu go nie wymienił skoro nie wie nawet gdzie on sie znajduje. Wymiana tego nie jest problematyczna i nie jest kosztowna, zrobisz to sam w przydomowym "ogródku" 🙂 <!-- s:) -->

      [b]wasyl[/b] proszę bardzo [url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=848]Klik Klik[/url]

      pozdrawiam [/b]

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Ł
      Obroty przy uruchamianiu

      Jak duży mróz to nie powinno Cię to dziwić, a mam pytanie czy zaobserwowałeś taką sytuację latem, wiosną?? "-9" to już dość ładny mrozek. Z tego co pamiętam, i w każdym aucie jakie miałem, tak sie właśnie działo, że obroty skakały na wysokie "poziomy" a potem spokojnie opadały w dół. Obecnie nie mam fabii, ale mogę Cię uspokoić że u mnie też tak jest, im zimniejsza noc tym wyższe obroty. Wiadomo jak by nie spadały i non stop były na poziomie 3 tyś, to byłby problem i powód do niepokoju. Takie jest moje zdanie 🙂 Wracając do tego że po następnym uruchomieniu obroty są już mniejsze, nie umiem tego wytłumaczyć, ale u mnie tez tak jest. Wiec na Twoim miejscu bym sie nie obawiał. A jeśli chcesz już być w 99% pewien czy to jest tylko kwestia tepm. powietrza, to proponuje pojechać na jakikolwiek parking podziemny np. jakiegoś hipermarketu, zrobić zakupy i odpalić, założę się że obroty będą mniejsze, niż podczas odpalenia na powietrzu 🙂 <!-- s:) -->

      Pozdrawiam

      Sie rozpisałem 😉

      napisane w Warsztat mechaniczny