Chek engine
-
Mam wymienione wszystkie cewki oraz świece,jednak znowu zapalił si chek,jedni mówią że jest to przepustnica inni,że sonda,po wykasowaniu błędu po około 4 godzinach znowu się zapala.Autko nie traci mocy,nie mam przepału i obroty są spoko.POMOCY co mam robić? :rozpacz: <!-- s:rozpacz: -->
-
na kompie wyskakuje "błąd krytyczny"katalizator1,z tego co wiem to jakby padł katalizator to są inne objawy,silnik traci moc,obroty i łyka więcej paliwa a ja takich objawów nie mam.Co robić dalej u innego mechanika wyskoczył numer 16868
-
Mieszkam w województwie Łódzkim,może ktoś pomoże :zalamany: <!-- s:zalamany: -->
-
a byles kolego w ASO Skoda ?
-
W ASO na dzień dobry powiedzieli za komputer 100 i nie gwarantują,że coś pomogą i koniecznie chcą wymienić katalizator.Słyszałem że to może robić się od paliwa.Zawsze tankowałem na jednej stacji ORLEN ale chyba zmienię stacje na SHELLA lub STATOIL.Którą polecacie i czy tankować 95 czy 98,karteczka jest na 95,czasami tankowałem 98. :padam: <!-- s:padam: -->
-
Po pierwsze popraw nazwę tematu.
W 1.4 16V najłatwiej zacząć właśnie od czyszczenia i adaptacji przepustnicy - koszta generalnie zerowe ( chyba, że ktoś nie ma VAG'a lub kogoś z takim sprzętem w okolicy ).
Ewentualnie można wyczyścić i zaadaptować również zawór EGR.
pozdro