[F1] drżenie kierownicy w combi
-
Drżenie kierownicy występuje podczas przyspieszania,sprawdzona zbieżność,nowe oponki, Czy ktoś miał podobny problem,jak go rozwiązał dzięki.
-
Na poprzednich oponach nie było problemów?
Spróbój zmienić opony/koło miejscami, tzn przód wrzuć na tył.
Oczywiście przyjmuje że są dokładnie wyważone.
Jakie opony zalożyłeś?
Niektorych opon niestety nie da się prawiłowo wyważyć.... <!-- s:( --> -
Założyłem opony pirelli wyważone i sprawdzone.Tylko że ciekawi mnie taka sytuacja,przyspieszam drży kierownica(nie zawsze) puszczam pedał gazu przestaje.Czym przyspieszenie gwałtowniejsze tym drżenie intensywniejsze. Jestem świeżo po przeglądzie u kolegi wszystko jest OK.
-
Pisales, ze nowe oponki - są totalnie nowe czy moze maja juz roczek ??
-
[quote="Piotr Ginda"]Założyłem opony pirelli wyważone i sprawdzone.Tylko że ciekawi mnie taka sytuacja,przyspieszam drży kierownica(nie zawsze) puszczam pedał gazu przestaje.[/quote]
Jeżeli opony są OK, wyważone i bez bicia, to pozostaje układ przeniesienia napędu.
Piszesz, że na biegu jalowym nie ma drgań, a zalezy to od prędkości? Może powyżej jakiejś prędkości objawy ustępują?
Może to któraś z poduszek...
Sprzęgło...
Sprawdziłeś dokładnie zawieszenie- nie ma żadnych luzów? -
Ile kasy kosztowała Cię wymiana przegubu wewnętrznego??
-
Witam
Ja tak miałem po naprawie powypadkowej w Śliwce - NIE POLECAM !!!, wjechałem an kanał i okazało się że stabilizator był przestawiony w lewo o 15 CM !!! i gumy pozrywane... pokazałem to specjalistom w skodzie i wymienili na nowe na ich koszt - cena na fakturze 160 zł
-
Zawieszenie jest OK żadnych luzów pozostaje sprawdzić półosie?
-
[quote="pablaris"]Witam. Ja miałem podobny problem wymieniłem przegub wewnętrzny i ustało[/quote]
Witam,
ja również mam taka sytuascję, ze jak przyśpieszam to kierownica ma "bicie", na luzie lub przy stałej prędkości jest ok, a wymieniłem juz chyba "pół auta" ( łączniki stabilizatora, przeguby zewnętrzne, 2x wywazanie nowych opon i kół oczywiście za radą "fachowców z warsztatów również skody") więc moze masz radę jak sprawdzić który wewnętrzny przegub jest do kitu??? bo znów wywalic kase na chybił trafił to mi nie pasuje.... -
U mnie pomogła wymiana końcówek wachaczy
-
u mnie drży i puka także przy przyspieszaniu Jak puszczę pedał gazu wszystko jest ok
Opony są ok przeguby zew ok nie wiem jak sprawdzić przegub wewCo to może być??
-
jeśli jesteś pewien, że to nie opony to pozostają tylko przeguby lub / i tarcze hamulcowe.
PS. u mnie w Citroenie jakiś mądry mechanik podczas wyważanie koła na odwrót zamocował ciężarki potęgując efekt bicia koła - bez tych ciężarków koło nie miało by aż takich wibracji jak z nimi - masakra! Radzę sprawdzić wyważenie kół w innym warsztacie.
Ponadto opona jak się ułoży może mieć inne bicie niż jako nowa świeżo założona na felgę dlatego ponowne sprawdzenie wyważenia jest wskazane.
-
tarcze z klockami wymieniłem na nowe a drżenie przy przyspieszaniu zosstałp
-
no to sprawdź stan osłon gumowych oraz samych przegubów
-
osłony gumowe całe
przeguby zewnętrzne także są okNajdziwniejsze jest to że problem występuję tylko przy przyspieszaniu
Zastanawiam się czy to nie przegub wew Tylko nie mam pojęcia jak go sprawdzić
-
tylko kierownica mi nie drży
Występują takie dziwne pukania jakby kamień znajdował się w oponie
Wydaje mi się że drży podwozie pod nogami -
drganie przenosi Ci się na lewarek zmiany biegów?
-
nie
-
[quote="maninnew"]u mnie drży i puka także przy przyspieszaniu Jak puszczę pedał gazu wszystko jest ok
Opony są ok przeguby zew ok nie wiem jak sprawdzić przegub wewCo to może być??[/quote]
ja dalej walczę z takim samym problemem i na pewno jest to związane z przeniesieniem napędu, obecnie mam dwie możliwości przegub wewnętrzny lub (oby nie) maglownica...
-
według mnie to przegub wew. u mnie był walnięty prawy a po wymianie całkiem inna jazda