Pulsujące światła i czujnik temperatury

Topic created · 11 Posts · 2506 Views
  • Witam w ostatnim czasie zauważyłem że światła i w ogóle oświetlenie pulsuje na wolnych obrotach, dodam że kontrolka wspomagania się nie zaświeca.
    Po lekkim dodaniu gazu wszystko wraca do normy .

    Drugi problem to wskaźnik temperatury działa dość ciekawie, kiedy ruszam samochodem z zimnym silnikiem to nie dźwiga się wskazówka po mimo że ma już właściwą temperaturę wystarczy go tylko zgasić i zapalić na nowo i wskazówka już ustawia się jak trzeba.

    Czy ktoś miał może już takie problemy?

  • Wolne obroty... było o tym już. W fabii to ponoć normalka, ale napisz co konkretnie sie dzieje. A o tym temperaturze też było pisane, ale przypomnę... Miałem te same objawy i po wymianie czujnika temperatury cieczy chłodzącej wszystko wróciło do normy. Koszt czujnika to około 37zł.

  • Chodzi o pulsujące napięcie na wolnych obrotach nie o obroty.

  • poprawiłem się 🙂 <!-- s:) -->

  • Ja też

  • Pulsujące światło na wolnych obrotach, u mnie to się objawia w znacznym stopniu przy parkowaniu. A tak to jest znikome, niezauważalne. Mówisz że pulsują Ci obroty, ale od razu po odpaleniu ? Czy jakiś czas po odpaleniu? Bo jak od razu to pewnie przepustnice masz zabrudzoną 🙂 <!-- s:) -->

  • Nie obroty są ok tzn normalnie są nie stabilne ale wiem że ten typ tak ma.
    Napięcie zawsze na wolnych miałem stabilne a od jakiegoś czasu zauważyłem że mręgają mi światła no to załączyłem lampkę wewnątrz a ona też pulsuje jak lekko dodam gazu wszystko się uspokaja. Moje przypuszczenia to alternator lub regulator napięcia, ale zapytałem bo może ktoś miał podobny problem.

  • tutaj ja Ci nie pomogę. Twoje przypuszczenia wydają mi się słuszne, ale dajmy szansę innym 🙂 <!-- s:) -->

  • Też się skłaniam ku czujnikowi temp. Moje objawy były takie ,że łapał temp po ok. 1 km lub po 15 km...i nie było żadnej reguły, typu niska temp otoczenia czy cuś. I także po wymianie objawy ustąpiły. To jeśli chodzi o wskazania temperatury. A co do świateł to czasem też tak mam , ale rzadko lub nie zwracam na to uwagi.

  • Powrócę do czujnika, jeśli raz łapie, a raz nie to czujnik do wymiany. A jeśli zawsze łapie, ale nietypowo po 10km lub więcej zalecałbym sprawdzenie termostatu 🙂 Bo wymieniłem czujnik, miałem inne objawy i okazało sie że termostat jeszcze mi się dodatkowo rozpadł. Termostat kosztował mnie 59zł 🙂 <!-- s:) -->

  • [quote="wiesiek3d"]Nie obroty są ok tzn normalnie są nie stabilne ale wiem że ten typ tak ma.
    Napięcie zawsze na wolnych miałem stabilne a od jakiegoś czasu zauważyłem że mręgają mi światła no to załączyłem lampkę wewnątrz a ona też pulsuje jak lekko dodam gazu wszystko się uspokaja. Moje przypuszczenia to alternator lub regulator napięcia, ale zapytałem bo może ktoś miał podobny problem.[/quote]
    a jaka jest wartość napiecia ladowania ??, 13,8- 14,2 to ok, warto sprawdzić szczotki , może po prostu się kończą

Log in to reply