Uszczelka pod głowicą
-
witam padła mi uszczelka pod głowicą (olej w płynie ) po zdjęciu głowicy dałem do planowania . pytanie jaką uszczelke dać poplanowaniu widze dostępne grubości 1,46 i 1,6 mm , oraz czy niezbędna jest wymiana srób głowicy .jaka firma uszczelek jest najlepsza pozdrawiam
-
jak to jest z tymi zaworami? jak ustawie kasując luz i wtedy dwa pełne obroty , to nie odpala. ale jak skasuje luz i tak zostawie to odpala ale cały silnik drży . silnik 1,4 8v 2001rok .ktoś kuma jak to wyregulować ? ja reguluje tak mijanka na4 reguluje 1 mijanka na2 reguluje 3 mijanka na 3 reguluje3 mijanka na 1 reguluje 4. kręce alternatorem i jak jeden idzie do góry drugi na dól to reguluje czy coś nie tak?
-
czy nikt nie kuma jak to wyregulować ? stuka jak diesel . co za patent z tym hydroregulatorem?.ćwicztyłem już 1,5 obrotu 2 2,5 ,3 obroty i cały czas stuka . przed zdjęciem głowicy było idealnie . wymieniłem olej na 5W40 jak to cholerstwo wyciszyć. luzuje śruby kasuje luz dokręcam 2 obroty (2x360 stopni) kontruje i cały czas stuka. mijają się zawory na 4 reguluje 1 nie kumam gdzie robie błąd?może jest chętny z okolic gdańska do regulacji?