Moduł komfortu?

Topic created · 6 Posts · 3939 Views
  • Witam
    Kupiłem niemieckiego fabiana kombi z 2003 wersja elegance 1.9 TDI ATD z jednym kluczykiem bez pilota.
    I teraz sprawa taka byłem dorobić kluczyk i próbowali zaprogramować różne piloty i powiedzieli że auto nie daje sygnału. Podejrzewam że albo fabrycznie nie było albo padło coś w module komfortu. Z autem dostałem papier i jest tam napisane że moduł komfortu to 6q0-959-433E ale chyba warto to sprawdzić fizycznie.
    Kupiłem nowy kluczyk 1J0959753DA częstotliwość 434 (podobno pasuje do tego modułu co był na papierze) i też nie działa. I teraz moje pytanie brzmi jaki kupić moduł komfortu (bo to on chyba jest winny i zamierzam go wymienić) tak by pasował już do tego pilota i wszystko co mam w fabianie żeby działało. W aucie mam el szyby z przodu, tempomat, klimę i to wszystko działa tylko nie otwieranie z pilota. Dla mnie ważne żeby ten pilot działał domykanie szyb z pilota i bagażnik to już luksusy które mogłyby być ale nie są wymagane w nowym module.
    PS. nie działa mi mikrostyk w drzwiach w katowicach za wymianę krzyczą sobie 200zł za cały zamek(chyba trochę dużo za część za 11zl), aha i jak włączyć alarm? czy robi się to z vag'a? bo agent który mi programował kluczyk jakoś go wyłączył i teraz po zamknięciu nie migają diody alarmu.

  • Alarm masz fabryczny ? Masz przycisk na słupku B ?
    Po pozostałe informacje pisz do kolegi Koleś - może coś doradzi w temacie.

    tapatalk

  • Hmm przydała by się informacją czy w samochodzie był c.zamek z pilota jeśli nie raczej nie liczył bym na to ze dali choć 5 mm niepotrzebnego przewodu. A jeśli tak to raczej zostaje chyba tylko dołożenie sterownika c.zamka z pilota. Ale mogę się mylić 😉 <!-- s;) -->

    wysłane z telefonu

  • Jeśli jest moduł 6q0-959-433E to centralka z pilota jest. Spróbuję najpierw ogarnąć krańcówkę w drzwiach bo może nie chce się dać bo nie dostaje jakiegoś sygnału z drzwi. Ale 200zł za robote plus 100 za zamek to trochę dużo. Chyba kupie sobię nitownicę i sam to ogarnę.
    Potem kupie jakiś moduł z alledrogo i pojadę go zaprogramować jak nie będzie działać to już nie wiem...

  • Witajcie, pozwolę sobie podpiąć się pod ten temat.
    Posiadam fabie 1,2htp '04r. z centralnym zamkiem z kluczyka, Chciałbym dołożyć do tego pilota i na forum znajduję tylko jakieś stare posty z nieaktywnymi linkami do opisów itp. jak to zrobić.
    Mogę liczyć na Waszą pomoc krok po kroku?

    Pozdr.

  • Witaj [b]hubertson_86[/b] :!: <!-- s:!: -->
    [quote="hubertson_86"]Posiadam fabie 1,2htp '04r. z centralnym zamkiem z kluczyka, Chciałbym dołożyć do tego pilota i na forum znajduję tylko jakieś stare posty z nieaktywnymi linkami do opisów itp. jak to zrobić.[/quote]
    Sprawa jest tak stara jak samo auto i raczej nic w tym temacie nie uległo przez lata zmianom 😉 Można to rozwiązać na trzy sposoby:

    Pierwszy wariant: jeśli masz fabryczny centralny zamek to możesz do niego dołożyć akcesoryjny oryginalny zestaw do zdalnego sterowania centralnym zamkiem. Skoda przewidziała takowe akcesorium i ma ono numer [url=http://www.eskoda-shop.cz/Vnitrni-vybava-16370/2427-D%C3%A1lkov%C3%A9-ovl%C3%A1d%C3%A1n%C3%AD-BKA400001A]BKA400001A[/url]. Cena w Czechach to 2270 koron, czyli ok. 365 PLN + wysyłka. Ogólnie jest to raczej trudno dostępny i mało popularny zestaw.

    Drugi wariant: montaż akcesoryjnego autoalarmu, który zapewni Ci zdalne sterowanie centralnym zamkiem [url=http://allegro.pl/bka400002-nowy-orygianalny-alarm-skoda-i5042937038.html]BKA400002[/url]. Można kupić na Allegro oryginalny nowy zestaw za 380 PLN. Jest to de facto alarm włoskiej firmy Meta System brandowany przez Skodę. Jego ogromną zaletą jest to, że zawiera wszystkie elementy potrzebne do montażu: wiązki z odpowiednimi wtyczkami itd itp - nie trzeba niczego przerabiać, lutować, kombinować. Jedyna rzecz w zakresu przeróbek to wywiercenie dziury do montażu syreny. Montowałem ten zestaw kiedyś w swojej starej Fabii 1 i działał bez najmniejszych zarzutów, ale z montażem jest trochę zabawy. Potrzebne są wypinaki do konektorów elektrycznych i anielska cierpliwość gdy się to robi po raz pierwszy (słabe dojście do wiązek i kostek pod deską). Jeśli się ma potrzebne narzędzia, to montaż takiego oryginalnego akcesorium jest ogólnie przyjemny 🙂

    Trzeci wariant: zakup jakiegoś alarmu za kilkadziesiąt złotych na Allegro (możliwości wyboru jest "na pęczki"). Na tą opcję [u][i]nie zdecydowałbym się[/i][/u] w żadnym wypadku i żadnym razie, ale Twój samochód - Twoja decyzja 😉

    [quote="hubertson_86"]Mogę liczyć na Waszą pomoc krok po kroku?[/quote]
    Kroki są zaledwie dwa:

    1. kupujesz takowy zestaw,
    2. montujesz go według załączonej instrukcji.

    A jeśli nie masz pojęcia o pracach elektrycznych przy aucie lub nie masz potrzebnych narzędzi, to szukasz jakiegoś ogarniętego elektromechanika i zlecasz montaż.

Log in to reply