Jak zgłosić awarie w ASO?

Topic created · 3 Posts · 910 Views
  • Zasadniczo to zawsze się zgłasza w warsztacie objawy a nie usterkę. teoretycznie oni są od tego by określic przyczynę. Ja w Aso (bywam tylko autem służbowym) zawsze udaje całkowitego ignoranta i słucham co zadufany w swoja wiedzę i umiejętności mechanik powie. Jak mówi rossądnie to się nie wymądrzam i delikatnie sugeruje czy nie dało by się to jakoś taniej. Jak bredzi, to mówię kilka zdań co i w jakiej kolejności powinien zrobić a następnie pytam czy sobie poradzi bo jak nie to może mi pożyczy narzędzia to sam to zrobię. Ale wtedy już nie jest miło.

    A tak na poważnie.

    To wcale nie musi byc brudna przepustnica.
    z typowych usterek to moze być sonda lambda
    albo czujnik temperatury
    albo kilka innych w tym także poważniejszych. rzeczy które trzeba to po kolei eliminować

    Poszukaj jakiegos niezależnego warsztatu spoza aso który ma VAGA, po czyszczeniu przepustnicy i tak trzeba podpiąc i zaadaptowac nowe ustawienia) moze ktoś z Gliwic ci jakiegos mechanika poleci, zwyczajowo taka usługa kosztuje w warsztacie 50. Z błędami z pamięci komp zdiagnozowanie przyczyny powinno być łatwiejsze.

  • Nie wiem jakie u was zwyczaje w ASO, ale jak ja u siebie zglaszalem jakas usterke, to zawsze do mnie dzwonili pozniej ze to i to sie stalo, tyle i tyle bedzie wymiana kosztowac i pytali czy sie zgadzam na wymiane. Wiec jak ci powiedza ze pol auta do wymiany to powiedz ze sie nie zgadzasz na naprawe i tyle. Na sile nie moga ci wymienic nie wiadomo ile rzeczy i wystawic rachunek na pare tys.

  • [quote="adym"]Swoją drogą takie czyszczenie można przeprowadzić samemu, trzeba tylko zaopatrzyć się w środek czyszczący.[/quote]

    Gdzies w ktorym temacie, bylo o tym pisane. Gdybys poszukal wczesniej to bys wiedzial jak to zrobic.
    Ale odczytac bledy z kompa i je usunac to i tak bys musial jechac do serwisu.

Log in to reply