Lucyferusiek - Witam Was
-
Skoda Fabia 1,4 MPI <!-- s:D -->
-
Witamy na [b]FCP[/b] <!-- s;) -->
-
Witamy w społeczności FCP <!-- s;) -->
Skąd jesteś i jak masz na imię? -
Proste pytania, trudna odpowiedź Generalnie pochodzę z podlasia:) ale "przekwalifikowałam się" i aktualnie osiedliłam się w Mrozach (pow.Miński) I oczywiście jestem dumną nosicielką jednego z najbardziej popularnych imion w Polsce a mianowicie Katarzyna <!-- s:) -->
pozdrawiam -
Kaśki są spoko (jak moja żona).
-
Całkowicie się z Tobą zgadzam Goldi <!-- s:D -->
-
Witam serdecznie <!-- s:) -->
Wiesz Goldi to jest tak jak w pewnej piosence , o której zapewne już nie pamiętaszZapraszam do częstego udzielania się na forum to zyskasz w naszych oczach
-
Tomek nie wypada tak wprost pisać <!-- s;) -->
-
Wypada nie wypada, napiszcie wprost, bo ja nie wiem o co chodzi :] <!-- s:] -->
Postaram się udzielać na ile moja wiedza pozwoli...nie da się ukryć, że w te klocki jestem jeszcze laikiem.Pozdrawiam Was chłopaki:)
-
Hejo <!-- s:) -->
Chłopaki dajcie spokój - na tym forum jest tylko jeden samiec alfa
-
Hehe [b]Wrona[/b] chyba wiem kogo masz na myśli <!-- s;) -->
-
Witaj na forum :-).
Pozdrawiam
sid -
[quote="Goldi"]Hehe [b]Wrona[/b] chyba wiem kogo masz na myśli <!-- s;) -->[/quote]
Cicho, wywołałam wilka z lasu i ochrzan złapałam
-
Zapewne tak <!-- s;) --> Proponuję zamilknąć zanim się kapnie że to o nim.
-
Już się kapnął :wstyd: Pisałam, że prywatnie ochrzan dostałam <!-- s;) -->
-
Buuuu...Nie zajarzyłem <!-- s;) -->
-
[quote="Goldi"]Tomek nie wypada tak wprost pisać <!-- s;) -->[/quote]
Nie jest nic wprost po prostu piszę prawdę . Chodziło mi o piosenkę w której R. Gawliński śpiewa o swoich kobietach .
Pamiętam , że w szkole tą piosenkę śpiewaliśmy babeczce z polaka .[quote="Lucyferusiek"]Wypada nie wypada, napiszcie wprost, bo ja nie wiem o co chodzi :]
Postaram się udzielać na ile moja wiedza pozwoli...nie da się ukryć, że w te klocki jestem jeszcze laikiem.Pozdrawiam Was chłopaki:)[/quote]