Doktorowe inne 4 kółka
-
Gratuluję zakupu możemy razem jeździć na zadymy <!-- s:P -->
-
słyszałem ale wiem tylko jaki masz silniczek co dalej musisz się pochwalić <!-- s;) --> Więc czekam na PW albo oficjalnie w temacie.
-
Masz już wszystko, bo właśnie zrobiłem upgrade profilu <!-- s;) -->
-
Trafił swój na swego! <!-- s;) -->
-
wg mnie najładniejsze "piątki" to e39 no i silniczek też <!-- s;) --> Robiłeś jakiś "zamęt" w silniku?
-
Oj Panowie,tylko 7er się liczy
-
Nic nie robie ze względu na skrzynie w automacie. Ewentualnie rozważam sprawdzić na hamowni ile zostało kucyków w stadzie. Może chip ale tylko żeby poprawić krzywą momentu.
-
automat nic nie przeszkadza chip by się przydał na pewno. Ja zrobię jeszcze trochę kilometrów i będę działać z KM i Nm <!-- s;) -->, ale już przyrostu procentowo tak jak w skodzie nie będzie. Więcej jak 600-620 Nm nie będę dłubał.
-
Niestety słyszałem, że te skrzynie (były dwa rodzaje, i być może jednym nie szkodzi a drugim tak) nie są odporne na duży moment i duże obciążenie- zalecają jazdę do 3 tys obrotów i nie zwiększać mocy. Tak słyszałem i czytałem na forach
-
szkoda <!-- s:( --> U mnie najwyżej dwumasa padnie, bo mam manuala.
-
A no szkoda.. Ale jeśli uda się bunie doprowadzić do jak najlepszej kondycji, to myślę, że frajda z jazdy i tak będzie wystarczająca <!-- s;) -->
-
No i przyszedł czas na małe informacje:
-nowe kółka już jakiś czas leżakują w garażu
-do nowych kółek przyszły oponki TOYO
-jutro zawita nowy fotelik dla najlepszego "moda" na świecie <!-- s;) --> (oby się spodobał)i już niedługo, już za chwileczkę - przyszła wiosna dla modów pod maską Trochę cierpliwości i będzie oj tam oj tam
-
Jestem ciekawy tego "oj tam oj tam" - ile wypluje ten motorek.. <!-- s:) -->
Moja bunia stoi w garażu bez przednich lamp, bo oddałem je do regeneracji -
oj tam oj tam będzie git <!-- s;) --> nie ruszam IC więc bezpieczniej będzie nie przekraczać 300 KM, co do momentu to wyjdzie w praniu.
Mój siostrzeniec ma e39 i ostatnio lampy zmieniał i teraz bajera wygląda Jak zregenerujesz daj fotkę na PW -
Mam wersję poliftową więc lampy z ringami i białym kierunkiem ale już się zużyły odbłyśniki i w nocy było strach szybciej jeździć a w deszcz to nic praktycznie nie było widać. Więc lampy będą rozklejone i rozebrane na części pierwsze. Odbłyśniki dostaną nową warstwę chromu, zostaną wymienione regulatory. W lewej lampie zostanie wstawione nowe szkło bo stare było uszkodzone a prawe zostanie odnowione (polerka i lakierowanie bezbarwnym).
Na forach Ci, którzy zdecydowali się na taki zabieg, twierdzą, że światła jest 3x więcej <!-- s:) --> -
EEEE no to po takim zabiegu to powinno działać elegancko U mnie na światła nie narzekam bo bixenon - dziwne rozwiązanie, bo na jednej soczewce + zwykłe żarówki dodatkowo do długich. Jak te zwykłe się przepalą planuje poszukać coś w kolorze xenonu, ale za bardzo się nie orientuje na razie. Będę myślał jak będzie trzeba zmienić - na razie motorek wygląd to ostatnia sprawa <!-- s;) -->
-
We wtorek wieczorem odebrałem lampy. Wyglądają jak nowe i tak świecą. Jest mega różnica na plus nawet się nie spodziewałem, że tak dobrze będą oświetlać drogę <!-- s:D -->
-
no to bajera <!-- s;) --> nic tylko nocami jeździć. Musisz wpaść kiedyś do mnie na spota hehe
-
masz zwykły ksenon, jak masz żarnik do mijania i zwykłą żarówkę do drogowych. BiX ci działa jak H4, którym takie rozwiązanie mam w EOSie. Jedynie mam żarówki zwykłe do skrętu <!-- s;) -->
-
Doktorek wpadnij lepiej do nas na spota <!-- s;) --> i mały rekonesans.
Przyjmiemy Cię z Rafałem i pokażemy wielkopolską gościnność.