Shell v-power racing nitro+ kontra reszta rodzajów bezyn
-
Dokładnie i tu się w 100% zgadzamy. <!-- s;) -->
-
Wiesz [color=#008000][b]Zdono[/b][/color] ja tez mam turbo i tak samo ja Ty mam napisane min. 98 ron.
Powiem ci że wcześniej jeździłem na dynamicu 98 od lotosa i średnie spalanie 6.3L w porywach 6.66666L na 100 km. Teraz wale tylko na racingu i spalanie 5.6 - 5.8L na 100 km . Warunek to lekka noga dla obu przypadków.
Osobiście wydaje mi się że stosowanie na dłuższą mete nitro+ powoduje to że silnik będzie w lepszej kondycji.
Pb 88 czy 87 to jest bio. Do biopaliwa musisz mieć specjalnie zrobioną głowice bo inaczej ci wypali zawory . -
Ja tam tankuje 95tke, czasem 98. Jedyna różnica jest taka że na 98 zrobię może 30 kilometrów więcej. No ale ja mam tylko 60 kuni :-P, więc specjalnej różnicy w dynamice po zalaniu hiper super 100 oktanowej rancing special benzyny nie odczuwam.
Pozdrawiam
sid -
[b][color=#FF0000]sid[/color][/b], czyli mówisz, że na 98 robisz więcej km?
-
Owszem
Pozdrawiam
sid -
no to trzeba będzie spróbować <!-- s:P -->
-
Ja też robię więcej km na racingu niż na dynamicu98 od lotosa
-
Panowie ale Lotos to...
-
A jakbym tak zatankował na BP 98?
-
Pierwsze co, to proponuję byś poznał z której stacji paliwo Fabce pasuje. Moja akceptuje tylko Shella i Orlena, a na BP się foszy i wyrzuca mi bzidkie błędy. Wiem, że rozlewnia ta sama, ale każda stacja uszlachetnia paliwo sama, więc metodą prób i błędów dojdziesz do tej idealnej <!-- s:) -->
A Zdonio ma piwo ode mnie za wykład, chociaż podejrzewam że mało komu chciałoby się googlować Jak dla mnie najlepsze paliwo to uranowe \m/
edit: a Sid robi o 30 km więcej kiedy jedzie z górki na luzie
-
Tu macie artykuł o którym wspomniałem wcześniej
http://autokult.pl/2012/11/15/czy-warto-tankowac-drozsze-paliwo-poradnik<!-- m -->
Myślę że powinno to.rozwiać wszelkie wątpliwości
-
[quote="marcing040381"]Panowie ale Lotos to...[/quote]
Wiem co masz na myśli <!-- s:D -->