Shell v-power racing nitro+ kontra reszta rodzajów bezyn

Topic created · 32 Posts · 11751 Views
  • W portfelu?

  • Zatankowane Shell V-power Racing Nitro +, różnica odczuwalna natychmiast 😉 <!-- s;) -->

  • Nie tak źle.Z kartą rabat 35 gr na litrze. 😉 <!-- s;) -->.Tak poważnie to 6,01 po rabacie.Radość z jazdy bezcenna.

  • Ja wiem jaka radość jest jak się cały czas na niej jeździ 😄 . Najlepsza radość jest wtedy jak stawiasz się do wyprzedzania z jakimiś bmw audikami czy innymi takimi, jak wgniata w fotel 😄 <!-- s:D -->

  • No "ciągnie" do przodu.

  • Kurcze aż sam będę musiał zatankować i to się tankuje tylko na shellu? Co prawda zatankowałem dzisiaj za 20zł, ale jutro już zatankuje za więcej 😛 <!-- s:P -->

  • za 20 złocioków żadnej różnicy nie poczujesz. Musisz więcej nalać . Jak już masz powyżej 90000 km to zrób mieszankę pół na pół i bedzie ok.

  • Ja stwierdzam że będę raz na 3 miesiące będę czyścił silniczek.

  • Jak kupiliśmy Skode to miała 54tyś tylko pytanie czy tyle ma 😛 <!-- s:P --> ale masz racje żeby zrobić mieszankę połowa 95 i połowa 98 a później 98 zalać

  • Tak na Shell-u.Bez reklamy ale uważam.że mają najlepsze paliwo.

    [b]Tomuś[/b] dlaczego mówisz że pół na pół?Nie ma sensu tak tankować 98 bo i tak nie odczujesz różnicy.

  • [quote="marcing040381"][b]Tomuś[/b] dlaczego mówisz że pół na pół?Nie ma sensu tak tankować 98 bo i tak nie odczujesz różnicy.[/quote]

    Wiesz napisałem to po to żeby koledze [b][color=#00FF00]Damusiowi[/color][/b] zbyt dużo nie wymyło syfu i żeby silnik mu zaraz nie siadł na koniec. Zatroszczyłem się o niego. Bo jak ktoś ma nowy silnik albo taki z malutkim przebiegiem np. do 36000 40000 km to może lać racinga.

    Ja na miejscu Damusia bym lał v-power nitro+ 95 i by stykło na razie a za jakiś dłuższy czas bym zrobił mieszankę i zobaczyłbym reakcje silnika . Jeśli by było wszystko ok to wtedy voll bak v-power racing nitro+.

  • No tak :$

  • na początku pojeżdżę na 98 żeby trochę przeczyściło a później zrobię tą mieszankę ^^

  • A nie lepiej zainwestować w jakiś preparat czyszczący?

  • nie. Bo nie będzie frajdy z jazdy 😄 <!-- s:D -->

  • Oj uwierz mi nie warto.Druga sprawa nigdy do końca nie wiesz jak zareaguje na niego serce auta, a w przypadku Nitro + może być tylko lepiej. 😉 <!-- s;) -->

  • [color=#008000]marcing040381[/color] i [color=#008000]TOMUŚ[/color] nie chce Was zbyt drastycznie sprowadzić na ziemię ale te wasze odczucia po zatankowaniu tego paliwa są bardziej psychologiczne niż fizyczne..

    Kiedyś oglądałem test dziennikarza motoryzacyjnego który testował paliwa począwszy od zwykłej 95 aż po te nitro+ i inne bajery..
    Z tego co pamiętam test przeprowadzany był na golfie V oczywiście w benzynie, na każdym paliwie wyjeździł 3 zbiorniki paliwa i jechał na hamownię.. W silniku który seryjnie miał 200KM na tych najlepszych, najdroższych paliwach był przyrost do 5KM. (Nie ma szans, żeby w seryjnym samochodzie poczuć tą różnicę)
    Bez obrazy ale na waszych 80-konnych motorach jeśli będzie przyrost to na pewno nie odczuwalny.

    Zresztą sam kiedyś zatankowałem na shellu paliwo Vpower racing i jedyne co zauważyłem, że ciszej i równiej pracował silnik, ale nie wiadomo czemu szybciej to paliwo "wyparowało" z baku..

    Żeby spuentować to wszystko to napiszę tak:
    Dla każdego silnika producent przewiduje jakieś paliwo, a to że ktoś leje teoretycznie lepsze paliwo nie oznacza, że ono jest lepsze dla tego silnika..
    Tak jak napisał kolega [b]Adrian [/b] lepiej co jakiś czas kupić dobry preparat renomowanej firmy wlać do zbiornika i on zrobi to co trzeba.

  • Amen. W naszych silnikasz to trochę taki efekt placebo, nic więcej.

  • [b]Zdono[/b] nikt nie pisał o przyroście mocy.Od jakiegoś czasu czułem jak auto jest zamulone.Na gaz reagowało jakby z opóźnieniem, po zatankowaniu tego paliwa silnik dostał ducha, reaguje nawet na najmniejsze muśnięcie gazu.Stanowczo czuję różnicę.Tak jakby silnik przepalił to co go męczyło
    To taki antybiotyk na dolegliwości silnika.Tylko to miałem na myśli.
    Co do samego paliwa to kiedyś czytałem taki fajny artykuł czy warto tankować paliwo (w tym przypadku) 98 oct, zamiast 95 oct i autor doszedł do wniosku że różnica jest generalnie nieodczuwalna.Także na dłuższą metę nie ma sensu jeździć na paliwoe 98.Ogólnie każde nowe auto na klapce paliwa ma opis jakie lać paliwo (95,98,diesel,nafta) i tego powinniśmy się 3mać, bo silniki są strojone na konkretne paliwo.Tu się zgadzamy 😉 <!-- s;) -->

    Osbiście widziałem Passata 1,4 TSI w Egipcie gdzie jest przecież paliwo o liczbie octanów 88 czy 87.Jak to wytłumaczyć że się od takiego paliwa nie zajechał?Troszkę inny osprzęt i odpowiedni program dla silnika.To recepta.

  • Raz na jakiś czas można zalać i wtedy układ paliwowy się przeczyści i ogólnie jest na + (Tak jak w Twoim przypadku)
    Należy też pamiętać o podzespołach przez które płynie to paliwko, bo nie którzy wleją drogie paliwo i myślą, że wszystko będzie ok a filtr paliwa od kilku lat nie wymieniany..
    Ale ciągłe jeżdżenie na takim paliwie mija się z celem, bo tak jak napisałeś silnik jest strojony pod dane paliwo.
    W moim przypadku musi to być 98 ze względu na doładowanie.

Log in to reply