Witaj na forum Fabia Club Polska

Lampka oświetlenia wnętrza

Topic created · 7 Posts · 1258 Views
  • Mam taki dziwny problem z oświetleniem wnetrza. Zapala mi się od czasu do czasu samoczynnie lampka po czy po chwili gaśnie. Dokładnie gaśnie tak jak po wyjsciu z samochodu, czyli łagodnie i z opóźnieniem. Wczesniej komputer pokazywał mi czujnik drzwi tylnnych lewych. Jak rozebrałem zamek to okazało się, ze jest inny niż przewiduje vin, wiec go wymieniłem. chodzilo oczywiscie tylko o numer fabryczny. Niestety problem powrócił. Co dziwne jak zapala się oświetlenie wnętrza to nie zapala się kontrolka otwarcia drzwi na desce. Wkurza mnie to :zly: <!-- s:zly: --> sprawa dotyczy fabiany II.
    Moze ktoś to juz przerabiał lub ma jakiś pomysł gdzie szukać?

  • Od jak dawna borykasz się z tym problemem?Może to kwestia tęgich mrozów?Być może coś przymarzło.Jak masz możliwość to umieść auto w garażu albo jakimś parkingu podziemnym.Może dolegliwość ustąpi.Dodatkowo zrobił bym test VAG-iem.

  • Niestety to juz jest od dłuższego czasu a autko cały czas jest parkowane w moim przydomowym ocieplanym garazu. Tak jak pisalem diagnostyka wykazywala ten tylny zamek i dlatego go wymieniłem. Po wymianie odłączyłem akumulator dla zresetowania systemu i niestety dalej to samo.

  • I jeszcze jedno pytanie, ktore zamieściłem tez na innym forum w temacie lampki...ale nie znalazlem takiej odpowiedzi a chodzi mi o wasze doświadczenia w montażu dodatkowego oświetlenia z tyłu w fabce 2. Myślałem o lampie orginał ale jest problem z jej wysokościa. Obawiam się, ze nie wejdzie ponieważ ma ok 27 mm wysokości + dwa " dzyndzle" do przykrecenia a mierzac szpilka wychodzi mi, ze z tyłu nad siedzeniami jest tylko 28 mm. Dzyndzle mozna obciac a lampe ciasno wsadzic w podsufitke ale na lampce orgianalu jest instalacja. Czy nie bedzie zwieralo z blachą dachu? Ktos ma doświadczenie w temacie? Nie chce wyciac dziury i z nią zostać. Czy lepiej w F2 dokladac lampki boczne tak jak niektórzy z Was robili w F1? Elektrycznie jest to proste do podłączenia tylko brakuje mi odpowiedzi jaka lampa? i gdzie? Orginalna jest fajna bo mozna włączyć lampki do czytania a razie potrzeby uruchomić wszystkie żarówki i przy takiej opcji bym został.

  • [quote="winiar"]chodzi mi o wasze doświadczenia w montażu dodatkowego oświetlenia z tyłu w fabce 2[/quote]

    W F2 zakładałem lampki z VW. Te same lampki zakładałem również w F1, O1 i O2.
    Koszt takiej lampki wraz z wiązką to 80 zł. U mnie.

    [url=http://naforum.zapodaj.net/f44d597cc738.jpg.html][img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f44d597cc738.jpg[/img][/url]

  • Koles przeciez ja u Ciebie juz zakupilem i zamontowalem :rotfl: 😄 <!-- s:D -->

  • Eeee... no tak. Na innym forum. Nie skojarzyłem, że to Ty :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->

Log in to reply