Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1] Swap 1.4 16V na 1.8 T

Temat utworzony · 12 Posty · 11166 Wyświetlenia
  • pewnie pytanie tylko do [b]Adasia[/b] ale ... czy trzeba sporo przerabiac zeby wstawic 1.8 T :?: .. odrazu mowie ze nie chce z tego robic 250 konnego potwora ani nic takiego zeby wstawiac klatke itd 🙂 .. chce poprostu miec jakas moc w zapasie 🙂 czy koszt wymiany na 1.8 T jest podobny tak jak 1.9 TDI .. jakie sa koszty takiego silnika ze skrzynia i potrzebnym osprzetem :?: .. licze na wyczerpujace odpowiedzi 🙂 <!-- s:) -->

  • piekny pomysł 🆗 ( marzenia ) 🆗 <!-- s🆗 -->

  • A nie wystarczy uturbić obecnego silnika ? Miałem Punto GT 1,4 Turbo, miło się tym jeździło, zapasu mocy było więcej niż pod dostatkiem, nie do zaakceptowani było tylko spalanie. Ale reszta cieszyła, najbardziej chyba jak opadały kopary kolesiom w betach gdy punciak znikał w oddali

  • 1,2 uturbić :?: <!-- s:?: -->

  • [quote="MŁODY"]1,2 uturbić :?: <!-- s:?: -->[/quote]
    w temacie jest 1,4 16V na 1,8 T

  • Ale koszta uturbienia i swapa to na jedno by wyszlo pewnie. BO hamulce i zawieche to w obu przypadkach trzeba zmienic.

  • [quote="Zygus"]Ale koszta uturbienia i swapa to na jedno by wyszlo pewnie. ...[/quote]

    wlasnie nie koniecznie 😛 jak Dudi uTrbial swoja to jego wynioslo razem z montazem ok 4 kzl .. a swap na 1.8 napewno jest drozszy ... 😞 chyba jednak zdecyduje sie na zamiane oznaczen silnika .. nie 1.4 16V tylko 1.4 [color=red]T[/color] :hyhy: <!-- s:hyhy: -->

  • [quote="Wojtas"]jak Dudi uTrbial swoja to jego wynioslo razem z montazem ok 4 kzl[/quote]

    Taa, tyle ze Dudi wiekszosc, jak nie calosc zrobil sam. I nie wszystkie czesci mial nowe (o ile dobrze pamietam). I jak sam mowil zrobil to na wlasne ryzyko, nikomu nie dalby gwarancji, ze cos sie nie posypie. Chca zrobic turbo w zakladzie z jakas gwarancja osiagow i niezawodnosci musialbys zaplacic z 10 tys.

  • [quote="Zygus"]Chca zrobic turbo w zakladzie z jakas gwarancja osiagow i niezawodnosci musialbys zaplacic z 10 tys.[/quote]
    Nie wydaje mi się żeby to był aż tak duży koszt. poszukam i zobaczę jakie to są koszty.
    Ale po takim zabiegu auto nie przybiera zbyt wiele na wadze, jedyne co trzeba by zmienić to hamulce, bo jakoś taka rakieta 🙂 <!-- s:) --> musi się zatrzymać

  • to wychodzi na to ze T jest tanszym rozwiazaniem niz swap 🙂 teraz tylko tzreba bylo znalezc jakis dobry zaklad tuningowy i zeby chcial jeszcze sie w to bawic 😞 <!-- s:( -->

    Znalazlem cos takiego :

    [url=http://www.unitronic.pl/Projekty/?projekt=2]Unitronic[/url]

  • Kolega teraz będzie uturbiniał 1,4 16v i koszt w Kreatorze Mocy wyniesie około 10 tyś ale to są zmiany tylko w silniku nic z zawiasem czy hamulcami nie będzie robione.Co do mocy można zrobić nawet 200 ps ale bezpiecznie dla tego silnika jest go wysterować na 140 ps i więcej nie zalecają jeżeli samochód ma jeszcze zrobić jakiś większy przebieg.

  • [b]Krzysiek[/b], to czekamy na relacje 🙂 jakies fotki :?: <!-- s:?: --> ...

    [b]Łukasz[/b], musze jeszcze troche funduszy dozbierac :dobani: i chcialbym najpierw zobaczyc jak to bedzie sie mialo z T w takim malym silniku :luka: